Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma vettem egy aprilia rally 50 lc-t. Gyári festés, szép állapot. Lenyomtam hazafele 110 km-tert. Nem nagyon akarok most motorozni.
ez az alapjárat érdekes dolog mert az öcsémnek sr van ugyan az mint az enyém karbija is egyforma,neki másfél fordulaton jó mig nekem 1 fordulat,másfél fordulaton nekem szinte lefullad induláskor
Tényleg szép! ennél szebbet nem igen találni ilyen árban szerintem.
Oké ,hogy tunnnying de ha nem járatod mindig csúcson, lehet ez is normál élettartalmú . Bár 21es karbival és azzal a setuppal biztos eszik :D dehát bazmeg, ha van egy kis érzéked, kedved a szereléshez, motorikusan vissza is tudod alakítani akááááár ( )
Megtalálom azt amire beindul a ketyegő, jó az ára .... és persze, hogy tuningolva van :
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ha tökig betekerem a keverék csavart akkor leáll a motor.
Másfél fordulat kifele mintha ezt olvastam volna

Az alapjárat meg úgy tűnik akkor lesz jó ha betekerem majdnem tökig.
hááát! gondolom alkatrészből van gyári, meg utángyártott, nem?
nem olyan rossz még az a festés
én még nem festetném le.
de láttam már olyan eladó robeszt is hogy
külsőre le volt pusztulva motorikusan meg f@sza volt minden
működött rajta. sokat kell keresgélni mire találsz egy jó
motort.
Klónoztattál a gyárban újjat ?
Egyébként rohadtul le van lakva a gép
Ezért nem adnék 130at sem , de legyen az én bajom.
Mennyi a reálára egy ennyire fényezésre szorulónak ?
Esetleg én vagyok túl igényes, hogy ezt már telibe fújatnám ?
Ugyan ilyen van a melóhelyemen az egyik srácnak ....
viszont azon nem ditec blokk van A műanyag burkolatos vizes ..... az nem hozzá járt akkor mi ?
Falsolnál ?
Ha tökig betekered és jár, akkor nem kizárt ...
Persze, hogy rá .... ha mást nem, akkor egy villa + felni cserével biztos Ám szerintem erre a gépre nem új fék kéne
Sziasztok

Karbi állításban kéne segítség

Keverék csavar teljesen betekertem és másfél fordulat kitekerve ez elég neki. ?
Az alapjárati csavar majdnem teljesen be van csavarva és akkor tűnik normálisnak az alapjárat.
Ez normális?

Köszi segítséget .
köszönöm a tanácsot de nekem nem lett semmi gond belőle nem evett meg semmit de viszont rájöttem a hiba okára azt kis hajítottam belőle és egyből rendeltem egy gyári újjat
Conair ! itt a volt géped
Még !
"nemkel félni a trafiktól nemkel adókat fizetni és nemkel műszaki..." Még nem....
"...nagyon jó a ditech ...addig amíg megy..." Pontos megfogalmazás.
Az ismerkedésen már túlvagyok, mert annó nagyon sokat javítottam ezeket a szarokat. Sokkal több baj van velük mint egy karburátoros motorral, az anyagköltségről és a beleölt munkaórák számáról már nem is beszélve.....
Az tényleg elég szar ügy, mivel a üzemanyagot, és az olajat is az ECU adagolja, tehát mindíg és pontosa az adott fordulathoz optimálisan szükséges mennyiséget! Emiatt nem is lehet, csak nagyon költségesen tuningolgatni! Lehet, hogy tényleg peched volt!
Ezeknek a motroknak tudniuk kell a gyári értékeket, +/- 5%!
Helló!

Azt szeretném kérdezni hogy a régebbi(1997) aprilia sr 50 re ugyan olyan első fék rendszer kell mint az újabb sr 50 ekre?

Válaszokat előre is köszönöm!
Nem tudom, hogy en fogtam ki egy szutykot, de null kilometeresen vettem, de 2 litert soha nem fogzasztott, inkabb olyan 2,6 3,2 kozt evett.az olajos 4e km szinten csodaszamnak tunik, mert 1,5 2e km alatt megette ay 1 litert. 16e km t mentem vele csak gyari alkatresz volt benne, soha nem tuningoltan, a hasznalatrol, csak annyit, hogy meg az eredeti gumik voltak rajta, szoval nem gyilkoltam.
Én is attól félek, de ha az alsó peremet levágom a faridomról, akkor talán talán, de nincs mihez mérni
Hogy mutatna ?
Csinált már valaki ilyesmit ?
Nem sok az esély rá.A K7-é kurvakicsi.
Szerintetek a K7 750 faridomja van olyan széles, mint az sr ülés melletti idomjai a legszélesebb ponton ?

Nagyon konok lenne összedolgozva a kettő .... rakétalámpa marad, viszont index már a gixeré ... szépen rátolva az ülésre. Hátsó ülés helyére meg üvegszálból egy hétvége alatt üléspúpot lehetne varázsolni

egy 20asból meglenne, de lefogadom, hogy lehidaltatok már ....
sr-je sincs, de má tákolja