Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, lehet akár alalplap hiba is, viszont a 19-es karbihoz a 60-as alapjárati kicsit soknak tűnik!
nincs valaki Miskolcon vagy a környékén akinek van old srje fekvő levegős, és elhozná a karbiját hogy meg nézzem enyém megy e vele? útiköltséget állom!
nem lehet hogy a gyújtásom a kaka? mert néha puffog is de bese indul... teljesen csont hidegen beindul nagy nehezen szivatóval de ha gázhoz érek leáll utána nem bírom életre kelteni
kompresszor felujítást felujítószettel felejsd el nemér semmit!

De a HS tunning felujít kompresszorokat 20 e ért átfurják ujdugó gyürü stb (Nekem bevált)

http://www.hstuning.hu/content...
Gyertya zsír új benne, aksi feltöltve,önindító ès bendix cserèlve lett. Mèg mindíg nehezen indul, azèrt gondolom h nyomàs problem, eddig sosem vol ez baj!35 e benne van mindenhez volt màr nyúlva csak ahoz nem:) de ha beindul akkor pöpec,sôt melegen pöcc röff
Sziasztok
Aprilia rally lc-hez venék szilentet belinkelem a képet ilyen szilent nincs a webaruhazakba se csak blokktartószilentet árulnak.
MI ennek a szilentnek a neve?
No egy ismerős már megvette az SR-jét.
Én nem adtam volna érte 120at se
Külső : napszívta fakó műanyagok, 2 borulás nyom, egy rakás karc a lakk fekete részeken ...
Motor : 3 évet állt.... 5.rúgásra életre kelt ..... és össz-vissz 9200 valós km .....
Ismerősétől van a gép, aki a lányának vette 0km-el 2000-ben .... persze 2 borulás után megunta a leányzó és lerakták a pinyóba

Na azé letetettek vele 190ezrest .....

Mosmá totál bizonytalan vagyok az árazás terén .... hát mennyiért van normális ..... tiszta kivagyok, ha látok egy frankót 150 körül és paráztatom magam, hogy a bele is lóg a csinos külső mögött

Ha tud valaki egy faszásat BP 60-70KM körzetén belül az sikítson már .... köszi
A gyári főfuvi 60-as!
valami zárlat lehet nézd át a vezetékeket holvannak kidörzsölödve
Valószínűleg kicsit többet kap mint amit meg tud enni,1 próbát megér: 95 fő fuvi, 38-40 alapjárati!
sziasztok tuningolt 70es old sr-emmel problémám van nem is kicsi:S
szóval akkor elkezdem:D henger hengerfej majdnem új nemsok kilóméter van benne , fekvőhengeres léghűtéses 19es karbi van rajta 100 as főfúvóka 60 as alapjárati , leo vince sport kipuff malossi mhr sportlégszűrő: nos az a problémám ha beindul nagy nehezen akkor alapjáraton jár ha hozzá érek a gázhoz leáll utána nagyon nehéz életre kelteni! max hidegindítóval szétszedtem mindent már rajta szimeringet cseréltem henger dugó gyűrű jó főtengely jó membránok jók karbi is jó gyújtás van , de nemtudom nem e azzal van a gond néha puffog dadog stb... linkelek egy videót is hozzá

http://www.youtube.com/watch?v...
15 másodperctől lehet hallani a dadogást! fulladást nemtom mit:D
Sziasztok! Mostanság elég gyakran kell cserélnem első, ill. hátsó izzót, főleg, ha megázik a motor. Mi lehet a baj?
Sziasztok vettem egy 1993as srt de nem az igazi. Van rajta egy giannelli sportkipufogó de valahogy nem megy csak akkor ha a légszűrő háznak a fedelét lecsavarozom. A karbi még az első szériás amelyiken egy fém fedél fogja be a síbert meg a szívatót most 90es fúvóka van benne. Tetetek rá egy gyári kipufogót. Nem tudjátok mekkora fúvóka kellene bele? Mellesleg eladó a gianelli vagy gyárira cserélrm érték egyeztetéssel.
Helo. meg mindig az di tech el kapcsolatban., ha leveszem a benzin pumparol a csovet, akkor a pumpabol kene jonni uzemanyagnak? mert jelen esetben nem jon semmi, vagy letezik valami kilevegoztetes?
Eladók a képen látható alkatrészek. Szivató, berúgókar, kapcsolók, dekni, kormány idom. Egyben eladó, 6000ft.
Látod, ez már elég komoly probléma!
helo fiuk. csereltem gyertyat, es a regit kezzel kitudtam venni, remelem ez okozhassa a problemat. de meg varnom kell az aksi toltesre.
Én bízom a gyári cuccokban, de nekem a szerelőm évekkel ezelőtt ezt a gyertyapipát tette fel és ehhez a ZMR7AP gyertyához az nem jó így vettem egy másikat. RMS-t kaptam 1200ért. Rá van írva hogy Aprilia Ditech-hez jó. ma beszerelem...
Szívesen! Jó éjt!
köszönöm is mert nem voltkönyű belémverni a tudományt!
Hát most már akkor tudod mit kell tenned!
de csak mondom belegebalyodtam és összekevertem a kuplungrugót a kontrasztrugóval!
Tenap még 15.57- kor a kontrasztrugoról beszéltél!
Igen ez a kuplung rugó!
Viszont ezek szerint nem olvastad el azt, amit az előbb leírtam!
Várj belegabalyodtam mint kiscica a fonalba!

http://www.egumotors.hu/4269-k...

erre gondoltam
Egy jópár hsz.-el ezélőtt, még a kontrasztrugóról volt szó, és ha akkor esetleg nem figyeltél, leírtam a kontrasz rugó szerepét, tehát ehez a jelenséghez semmi köze! Valószínűleg túl nehéz a görgő ami jelenleg benne van! Van két lehetőséged: az első az hogy megveszed a gyári sújú görgőket, és kicseréled és már kész is vagy, mert ebben az esetben nem kell a kuplunghoz nyúlnod, viszont valószínűleg csökkeni fog a moci végsebessége!
A második lehetőség: szétszeded, megnézed, vagy ha nincs feltüntetve megméred, hogy hány grammos görgők vannak benne, és megveszed a sújnak megfelelő erősségű kuplung rugót és akkor cserélsz, és ezzel azt éred el, hogy javulni fog a gyorsulása a mocinak, és a korábbi végsebessége is megmarad!