nincs valaki Miskolcon vagy a környékén akinek van old srje fekvő levegős, és elhozná a karbiját hogy meg nézzem enyém megy e vele? útiköltséget állom!
nem lehet hogy a gyújtásom a kaka? mert néha puffog is de bese indul... teljesen csont hidegen beindul nagy nehezen szivatóval de ha gázhoz érek leáll utána nem bírom életre kelteni
Gyertya zsír új benne, aksi feltöltve,önindító ès bendix cserèlve lett. Mèg mindíg nehezen indul, azèrt gondolom h nyomàs problem, eddig sosem vol ez baj!35 e benne van mindenhez volt màr nyúlva csak ahoz nem:) de ha beindul akkor pöpec,sôt melegen pöcc röff
Sziasztok
Aprilia rally lc-hez venék szilentet belinkelem a képet ilyen szilent nincs a webaruhazakba se csak blokktartószilentet árulnak.
MI ennek a szilentnek a neve?
No egy ismerős már megvette az SR-jét.
Én nem adtam volna érte 120at se
Külső : napszívta fakó műanyagok, 2 borulás nyom, egy rakás karc a lakk fekete részeken ...
Motor : 3 évet állt.... 5.rúgásra életre kelt ..... és össz-vissz 9200 valós km .....
Ismerősétől van a gép, aki a lányának vette 0km-el 2000-ben .... persze 2 borulás után megunta a leányzó és lerakták a pinyóba
Na azé letetettek vele 190ezrest .....
Mosmá totál bizonytalan vagyok az árazás terén .... hát mennyiért van normális ..... tiszta kivagyok, ha látok egy frankót 150 körül és paráztatom magam, hogy a bele is lóg a csinos külső mögött
Ha tud valaki egy faszásat BP 60-70KM körzetén belül az sikítson már .... köszi
sziasztok tuningolt 70es old sr-emmel problémám van nem is kicsi:S
szóval akkor elkezdem:D henger hengerfej majdnem új nemsok kilóméter van benne , fekvőhengeres léghűtéses 19es karbi van rajta 100 as főfúvóka 60 as alapjárati , leo vince sport kipuff malossi mhr sportlégszűrő: nos az a problémám ha beindul nagy nehezen akkor alapjáraton jár ha hozzá érek a gázhoz leáll utána nagyon nehéz életre kelteni! max hidegindítóval szétszedtem mindent már rajta szimeringet cseréltem henger dugó gyűrű jó főtengely jó membránok jók karbi is jó gyújtás van , de nemtudom nem e azzal van a gond néha puffog dadog stb... linkelek egy videót is hozzá
Sziasztok vettem egy 1993as srt de nem az igazi. Van rajta egy giannelli sportkipufogó de valahogy nem megy csak akkor ha a légszűrő háznak a fedelét lecsavarozom. A karbi még az első szériás amelyiken egy fém fedél fogja be a síbert meg a szívatót most 90es fúvóka van benne. Tetetek rá egy gyári kipufogót. Nem tudjátok mekkora fúvóka kellene bele? Mellesleg eladó a gianelli vagy gyárira cserélrm érték egyeztetéssel.
Helo. meg mindig az di tech el kapcsolatban., ha leveszem a benzin pumparol a csovet, akkor a pumpabol kene jonni uzemanyagnak? mert jelen esetben nem jon semmi, vagy letezik valami kilevegoztetes?
Én bízom a gyári cuccokban, de nekem a szerelőm évekkel ezelőtt ezt a gyertyapipát tette fel és ehhez a ZMR7AP gyertyához az nem jó így vettem egy másikat. RMS-t kaptam 1200ért. Rá van írva hogy Aprilia Ditech-hez jó. ma beszerelem...
Egy jópár hsz.-el ezélőtt, még a kontrasztrugóról volt szó, és ha akkor esetleg nem figyeltél, leírtam a kontrasz rugó szerepét, tehát ehez a jelenséghez semmi köze! Valószínűleg túl nehéz a görgő ami jelenleg benne van! Van két lehetőséged: az első az hogy megveszed a gyári sújú görgőket, és kicseréled és már kész is vagy, mert ebben az esetben nem kell a kuplunghoz nyúlnod, viszont valószínűleg csökkeni fog a moci végsebessége!
A második lehetőség: szétszeded, megnézed, vagy ha nincs feltüntetve megméred, hogy hány grammos görgők vannak benne, és megveszed a sújnak megfelelő erősségű kuplung rugót és akkor cserélsz, és ezzel azt éred el, hogy javulni fog a gyorsulása a mocinak, és a korábbi végsebessége is megmarad!
De a HS tunning felujít kompresszorokat 20 e ért átfurják ujdugó gyürü stb (Nekem bevált)
http://www.hstuning.hu/content...
Aprilia rally lc-hez venék szilentet belinkelem a képet ilyen szilent nincs a webaruhazakba se csak blokktartószilentet árulnak.
MI ennek a szilentnek a neve?
Én nem adtam volna érte 120at se
Külső : napszívta fakó műanyagok, 2 borulás nyom, egy rakás karc a lakk fekete részeken ...
Motor : 3 évet állt.... 5.rúgásra életre kelt ..... és össz-vissz 9200 valós km .....
Ismerősétől van a gép, aki a lányának vette 0km-el 2000-ben .... persze 2 borulás után megunta a leányzó és lerakták a pinyóba
Na azé letetettek vele 190ezrest .....
Mosmá totál bizonytalan vagyok az árazás terén .... hát mennyiért van normális ..... tiszta kivagyok, ha látok egy frankót 150 körül és paráztatom magam, hogy a bele is lóg a csinos külső mögött
Ha tud valaki egy faszásat BP 60-70KM körzetén belül az sikítson már .... köszi
szóval akkor elkezdem:D henger hengerfej majdnem új nemsok kilóméter van benne , fekvőhengeres léghűtéses 19es karbi van rajta 100 as főfúvóka 60 as alapjárati , leo vince sport kipuff malossi mhr sportlégszűrő: nos az a problémám ha beindul nagy nehezen akkor alapjáraton jár ha hozzá érek a gázhoz leáll utána nagyon nehéz életre kelteni! max hidegindítóval szétszedtem mindent már rajta szimeringet cseréltem henger dugó gyűrű jó főtengely jó membránok jók karbi is jó gyújtás van , de nemtudom nem e azzal van a gond néha puffog dadog stb... linkelek egy videót is hozzá
http://www.youtube.com/watch?v...
15 másodperctől lehet hallani a dadogást! fulladást nemtom mit:D
Igen ez a kuplung rugó!
Viszont ezek szerint nem olvastad el azt, amit az előbb leírtam!
http://www.egumotors.hu/4269-k...
erre gondoltam
A második lehetőség: szétszeded, megnézed, vagy ha nincs feltüntetve megméred, hogy hány grammos görgők vannak benne, és megveszed a sújnak megfelelő erősségű kuplung rugót és akkor cserélsz, és ezzel azt éred el, hogy javulni fog a gyorsulása a mocinak, és a korábbi végsebessége is megmarad!