Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1-es csavar emeli a súbert, 2-es pedig a keverékszabályzó. A keverékszabályzó általában másfél fordulat szokott lenni kifelé.
A korlátlan A-t csinálom. Mindent összeadva, 115 körül lesz a vége, ha nem fognak elhúzni.....
5-10e / pár.
szerintem 1-es alapjárat, 2-es keverék. De ez csak tipp. amelyik a sibertűre merőleges az állítja az alapjáratot.
Üdvözletem uraim!
Segítséget szeretnék kérni, valami karburátor hozzáértő személytől.
A képen látható karbi(vagy legalábbis nagyon hasonló) van a gömböc
SR-emen. A kérdésem az volna, melyik csavarral mit állítok?
karbisnál esetleg szokott lenni főfúvóka dugulás, vagy ha elektromos a szivató esetleg állandóan megy. Hogy fullad le? melegszik, és erőtlen, vagy tól sok kaját kap? Nézd meg a gyertyát melegen, sokat elárul.. ha kokszos, sok a kaja, ha fehér, akkor kevés.
a gyertya vadi új gyárilag ez való bele
Ha szabad kérdezni milyen vizsgát csináltatsz és mennyi az mostanság?
Egyébként én is a zárt sisakra szavazok! Próbáltam belépő modell palettáról én is de zaj mellett a zárszerkezet sem volt megnyugtató...
Kosz az infót
pát=pár
tényleg: mennyit kóstál manapság egy pát morini ditech telószimmering pár?
Az is egy megoldás!
Jólvan na, reggeli afterkávé előtti filozofikus hangolatom van!
"akkor teszel meg motorosként a biztonságodért, ha nem mész utcára....manapság." Na ezt ne.... Ilyen alapon ne vegyünk levegőt, mert rákkeltő részecskék vannak benne.
Mindenesetre balesetmentesed az új cuccokhoz, inkább a mosásba kopjon el, mint aszfalton!
Sőt: ahogy nagyapám mondta kb 40 évnyi motorozás után: nem az a kunszt, hogy Te ne csinálj ökörséget, hanem az, hogy kivédd a más által okozottakat!
részemről nincs mit. amugy ha szarkasztikus akarok lenni, akkor teszel meg motorosként a biztonságodért, ha nem mész utcára....manapság.
De akkor meg otthon dől rád a motor
Mondom én, aki beszarinak számít, igy mindíg igyekszem maxra felöltözni, de azt gondolom inkább izzadjak, de adok esélyt magamnak a túlélésre. Amugy sem árt, ha egy kicsit izzadok a súlyomból. Tényleg: mobilszauna!
3e/teleszkóp+anyag. Persze ez erősen függ attól is, hogy ki és hol csinálja, számla kell-e róla, stb.....
látatlanba sok/vagy kevés üzemanyag,rossz gyertya.
Köszönöm a tanácsokat a bukókkal kapcsolatban, gyűjtöttem sok infót még más helyekről is, úgy néz ki a dolog, hogy olcsó, de zárt sisak lesz belőle. A protektoros kabát már megvan, a motoros csizma úgyszintén. Bár a csizma helyett bőven jó lett volna egy munkavédelmi magasszárú cipő is, de az oktató szerint jobb ha a vizsgán "normális" cuccban jelenek meg. Az egyik srácot ígyis el akarta tanácsolni a vizsgabiztos, mert "csak sima utcai" magasszárú cipő volt rajta. Kesztyűm is van, szintén protektoros. Bár nem kevlár kesztyű, de vastag gumival erősített a lényeges helyeken. Úgy gondolom, hogy 150-es nagyrobogóhoz képest mindent megtettem a biztonságom érdekében.
Sziasztok!
Segítséget kérnék! Sr factory -nál ha bemelegszik a motor gáz adásnál lefulad. Mi lehet a gond?
Üdv egy szerelő teleszkópszimering cserét kb mennyiért csinálja meg?

2004 es sr50 en?
Hi all!

Gyárilag hanyas főfúvóka van az Aprilia sr 50 morini blokkos mocin?És milyen típusú jó hozzá?(arreche,PWK,dellorto)?
Előre köszi ha vki szán rám egy pár sort!Üdv
Természetesen!
Értem Köszönöm szépen a tanácsokat meg a kis videót! Ha gondom van rád írhatok?
Az ideális legalább 5 bar, 3 allat már problémák jelentkeznek!