Üdvözletem uraim!
Segítséget szeretnék kérni, valami karburátor hozzáértő személytől.
A képen látható karbi(vagy legalábbis nagyon hasonló) van a gömböc
SR-emen. A kérdésem az volna, melyik csavarral mit állítok?
karbisnál esetleg szokott lenni főfúvóka dugulás, vagy ha elektromos a szivató esetleg állandóan megy. Hogy fullad le? melegszik, és erőtlen, vagy tól sok kaját kap? Nézd meg a gyertyát melegen, sokat elárul.. ha kokszos, sok a kaja, ha fehér, akkor kevés.
Ha szabad kérdezni milyen vizsgát csináltatsz és mennyi az mostanság?
Egyébként én is a zárt sisakra szavazok! Próbáltam belépő modell palettáról én is de zaj mellett a zárszerkezet sem volt megnyugtató...
"akkor teszel meg motorosként a biztonságodért, ha nem mész utcára....manapság." Na ezt ne.... Ilyen alapon ne vegyünk levegőt, mert rákkeltő részecskék vannak benne.
részemről nincs mit. amugy ha szarkasztikus akarok lenni, akkor teszel meg motorosként a biztonságodért, ha nem mész utcára....manapság.
De akkor meg otthon dől rád a motor
Mondom én, aki beszarinak számít, igy mindíg igyekszem maxra felöltözni, de azt gondolom inkább izzadjak, de adok esélyt magamnak a túlélésre. Amugy sem árt, ha egy kicsit izzadok a súlyomból. Tényleg: mobilszauna!
Köszönöm a tanácsokat a bukókkal kapcsolatban, gyűjtöttem sok infót még más helyekről is, úgy néz ki a dolog, hogy olcsó, de zárt sisak lesz belőle. A protektoros kabát már megvan, a motoros csizma úgyszintén. Bár a csizma helyett bőven jó lett volna egy munkavédelmi magasszárú cipő is, de az oktató szerint jobb ha a vizsgán "normális" cuccban jelenek meg. Az egyik srácot ígyis el akarta tanácsolni a vizsgabiztos, mert "csak sima utcai" magasszárú cipő volt rajta. Kesztyűm is van, szintén protektoros. Bár nem kevlár kesztyű, de vastag gumival erősített a lényeges helyeken. Úgy gondolom, hogy 150-es nagyrobogóhoz képest mindent megtettem a biztonságom érdekében.
Gyárilag hanyas főfúvóka van az Aprilia sr 50 morini blokkos mocin?És milyen típusú jó hozzá?(arreche,PWK,dellorto)?
Előre köszi ha vki szán rám egy pár sort!Üdv
Segítséget szeretnék kérni, valami karburátor hozzáértő személytől.
A képen látható karbi(vagy legalábbis nagyon hasonló) van a gömböc
SR-emen. A kérdésem az volna, melyik csavarral mit állítok?
Egyébként én is a zárt sisakra szavazok! Próbáltam belépő modell palettáról én is de zaj mellett a zárszerkezet sem volt megnyugtató...
Jólvan na, reggeli afterkávé előtti filozofikus hangolatom van!
De akkor meg otthon dől rád a motor
Mondom én, aki beszarinak számít, igy mindíg igyekszem maxra felöltözni, de azt gondolom inkább izzadjak, de adok esélyt magamnak a túlélésre. Amugy sem árt, ha egy kicsit izzadok a súlyomból. Tényleg: mobilszauna!
Segítséget kérnék! Sr factory -nál ha bemelegszik a motor gáz adásnál lefulad. Mi lehet a gond?
2004 es sr50 en?
Gyárilag hanyas főfúvóka van az Aprilia sr 50 morini blokkos mocin?És milyen típusú jó hozzá?(arreche,PWK,dellorto)?
Előre köszi ha vki szán rám egy pár sort!Üdv