Itt is ki lehet fogni jót, persze a méret kérdés, hogy van-e: http://motorline.hu/utolso-dar...
Amugy Zoli szerintem ara gondolt, hogy hiába jó a méret, ha pl, mint nekem is "csőfejem van. Vagyis méretileg jó, csak akkora hely van oldalt, hogy befúj a szél, vagyis fáj a fülem, ezért hosszú távon zárt sisakban is dugóval nyomom.
És hallgass ránk: én is estem simsonnal akkorát, hogy vagy 30m szikraeső, meg a lábvédő lemez kiégett. pedig nem siettem, és "csak" kismotor volt. HA tudná az ember előre, mikor fikázik, akkor, és csak akkor vennék bukót, amugy minek? DE NEM TUDHATOD!
Szóval jobb félni, mint megijedni!SZERINTEM!
Hát............öcsémnek eccer odaadtam az SR-t.
Elment grillcsirkéért.
Aszondta bergadt a gázkar.
Lett a lábán egy kéttenyérnyi bőrhiány.
Póló,rövidgatya volt rajta.
Anno mikor kiálltam rutin vizsgán, hogy elmondjam mit kell ellenőrizni volt 40 fok, de én napon álltam ott volt 50-60is, bőrdzseki, kesztyű, bakancs, farmer. Azt hittem elájulok.
Zolinak nem merném megmutatni azt a bukót amibe nyomom nyáron.
Ilyenbe nyomom nyáron, csak pirosba: http://auto-motor.zsibvasar.hu..." target="_blank">Sisak
Ahogy száll a darázs száll tovább... Napszemüveg azért van. Esni nem kellene... Ezzel a sisakkal nyomom szerintem már 10-12 éve. Persze van zártam is azt télen, tavasszal, ősszel nyomom. Ilyenkor persze be is öltözök fullra. Nyáron viszont úgy motorozok ahogy sosem lehetne. Papucs, rövidgatya, póló, kis sisak napszemüveg. No persze csak város nincs gyorsulás max 60 és makó az nem pest.
Rendben, de vedd figyelembe amiket írtam. Az oké hogy most 650-es motor miatt kell új sisakot vennem, de a vizsga után csak egy 150-es robogóval fogom használni ugyanezt a bukót. Szerintem már ígyis nevetséges, hogy teljes menetfelszerelést követelnek a vizsgán. Alig fognak kiröhögni, ha robogón kiöltözök mint a terminátor.....
Neten rendelem, ezért felpróbálni nem tudom. Ezért fogom azt az opciót kérni, hogy a kiválasztott méret mellé lehet választani egy kisebbet, és egy nagyobbat is. Ez mindössze 400 Ft-ba kerül. Persze egyértelmű hogy csak azt kell kifizetni, amelyik méret megfelel. Nem cigizek, ezért nálam ez kilőve. Viszont ami miatt a felnyitható mellett döntenék, az az, hogy főképpen városban járkálok, és gyakran megállok beszélgetni. Ekkor elég lenne csak felnyitni a bukót, nem kellene 'letépni' a fejemről. Attól viszont tartok, hogy az olcsóbb felnyitható bukók nem védenek eléggé. Kitudja milyen minőségű a zár rajta, és ha pont akkor nyílik fel mikor az aszfalton csúszok.....
Csak próba után vegyél sisakot és olyat amit elvihetsz egy körre.
Én nyithatót sosem vennék csak zártat.Slussz.
Bármire még tornádóra is.
A 23-re motowell sisaktól van jobb is 25e-ért.
Igaz csak zárt.
De nem műanyag.Üvegszálas.
3 évig ilyet használtam.
Most is ugyanaz a gyártótól van csak carbon.
Istenkirály a súlya.
Az olcsó nyitható állúak olyan súlyúak hogy leszakad a fejem tőle.És zajosabbak is a zártakhoz képest.
2 sisakot nem veszek, ez biztos. 1-et is csak muszájból. Az 50-es, vagy 150-es robogóval, kisvárosban való közlekedés sem indokolná hogy lecseréljem a mostanit, de most 650-es motorral járkálok (oktatás), és bizony nyílt terepen meglepett hogy a szél majdnem letépte a fejemről a robogóhoz való bukót. Akkora nyomás és zaj volt a sisakban, hogy szó szerint rosszul lettem tőle. Felment a vérnyomásom, fájt a fejem és a fülem is. Mivel még lesz pár oktatás, majd vizsga is, kénytelen vagyok új bukót beszerezni. Ráadásul az oktató is erősen eltanácsolt a nyitott bukótól, hiába mondtam neki hogy én nem szoktam száguldozni. A válasz az volt, hogy 50-nél is lehet akkorát esni, hogy szétmenjen az állkapcsom......
neve is mutatja,nyit-zár-szelep. a szívásnál 2 üteműnél beengedi a keveréket, vagy levegőt, nyomáskor zár, és nem enged visszadolgozni mondjuk a karbiba. Ez nyilván az üzemanyag membrán. Ilyen van a benzinpumpákban is, pl zsiguli. hogy hol van? pl ditechnél a szívócsonk alatt a blokkon, illetve belelóg. Ha nem zár (tized millimérer hézagok a jó.) a moci nem indul, köhög, erőtlen.
Hy!
Nekem van nyitottam is, zártam is, igaz a nyitottam az állvédő nélküli. Mivel a drágább márkák is gyártanak felnyitható állvédőst, szerintem nem lehetnek rosszak, de nyilván ezt meg kell fizetni. A zártat a nagymocin használom, szinte mindíg, a kicsit a kicsin, de igazából a puding próbája az evés. Szerintem menj el, próbáld fel, aztán dönts.
Ami ellene szól: nyitott sisakban tött már be a darázs az arcomhoz, kicsit beszartam,amikor megjelent a szemem előtt 100-nál a plexin. LEhet jó a felnyitható, de nem csak te okozhatsz balesetet, ÉN biztos verném a fejem a fába, ha nyitott védővel szántanám az állammal az aszfaltatot egy mazsola miatt, amikor épp nem számítok rá. Szóval 50-él is lehet ablakot kifejelni, illetve aszfaltot fogni állal. viszont szerintem zajosabb, esetleg a zár miatt nehezebb. pozitiv: kényelmes, lehet benne menet közben cigizni:)) láttam ilyet! esetleg beszédhez nem kell levenni, könnyebb levenni.
Zárt: negatív: kis sebességnél meleg, esetleg párásodik, stb.
Pozitív: teljes arcodat védi, szerintem ilyen árkategóriában biztonságosabb.
Szóval nem sokat segithetek, próbáld fel, nyitogasd fel, aztán dönts! Esetleg nézd meg a szélzajt is hátha van külömbség!
Menj a saját fejed után, úgyis mindenkinek más a fejformája!:))
Egyértelmű, hogy két sisakot vennék. Vennék egy zártat télre/őszre és vennék egy nyitottat nyárra. Nekem legalábbis így van. 35-40 fokban nem fogok zárt sisakban városban cirkálni.
Egy kis segítség kellene.
Meg tudná nekem mondani vki h mi a szerepe a membrán lapnak és hova kell az?
És a verseny kuplungot hogyan lehet állítani?
Előre is köszi a választ!Üdv mindenkinek.
No a lényeg lemaradt. Azt akartam kérdezni, hogy kinek mi a véleménye a felnyitható bukókról? Esésnél elég biztonságot adnak ezek? Esetleg esett már el valaki ilyen sisakban? Egyben maradt a felnyitható része? Ezt néztem ki: http://www.bukosisakakcio.hu/b...
Ha viszont lebeszéltek róla, akkor ez marad: http://www.bukosisakakcio.hu/m...
Nem akarok túl drágát venni, mert 150-es robogóhoz kell. Ráadásul nem is vagyok az a versenyző típus.....
Vennem kell egy új bukót, mert a régi majdnem elrepült a fejemről. A szél belekapott 90-es tempónál, és kicsit meglepődtem..... http://www.bukosisakakcio.hu/
Innen fogok rendelni, és igénybe veszem a +2 bukó opciót is. A postaköltség mellett, szerintem 400 Ft plusz-t szerintem simán megér, hogy 3 féle méretű bukót próbálhatok fel. Így biztosan nem lesz hibás a méret. Szerintem nagyon jó ötlet tőlük.
Hello Dvidsr, minden morinis dekni jó pl.:aprilia habana,suzuki katana,stb, és egyből lesz berúgókarod is amivel tökéletesen indítható a ditech sokszor hasznos lehet egy gyengélkedő akkunál, bár evvel sokan nem értenek egyet velem.
Hali.
Aprilia old SR-em van most lett 70es. Azt szeretném kérdezni hogy van nekem egy leo vince zxem de valamiért nem igazán jól megy tőle úgy hiszem meg lett buherálva és túl nyitott neki a cső... Szerintetek mi lehet a problem? Azon gonolkozom elcserélem egy másikra de nemtudom mire kéne Stage6 pro replica vagy ugyan ilyen zx csak nem ilyen buhera. Szerintetek?
Amugy Zoli szerintem ara gondolt, hogy hiába jó a méret, ha pl, mint nekem is "csőfejem van. Vagyis méretileg jó, csak akkora hely van oldalt, hogy befúj a szél, vagyis fáj a fülem, ezért hosszú távon zárt sisakban is dugóval nyomom.
És hallgass ránk: én is estem simsonnal akkorát, hogy vagy 30m szikraeső, meg a lábvédő lemez kiégett. pedig nem siettem, és "csak" kismotor volt. HA tudná az ember előre, mikor fikázik, akkor, és csak akkor vennék bukót, amugy minek? DE NEM TUDHATOD!
Szóval jobb félni, mint megijedni!SZERINTEM!