nekem azóta működik, nekem olyat csinált, hogy beindítottam, járattam egy kicsit, aztán mondom indulok, ahogy húztam a gázt, azzal a lendülettel le is fulladt, aztán be sem lehetett indítani... vártam egy napot, másnap első rugásra beindult.. és így tovább:)
Hello. Nekem is ugyanez volt a gondom, de mivel még garanciás, illetve nem is értek hozzá:D elvittem szervízbe, pár nap múlva meg is hozták, kitisztítotték a karbit, meg gyertyát cseréltek. Nem sokat mentem vele azóta, de lekopogom most működik:))
Nincs meg a hiba! Gyertyát, karbit megnéztem. A karbit tisztítottam, és semmi nem változót. Hiba jelenség a következő: Elindulok vele, kb 1km után hiába húzom neki lefullad. De ha vissza vesszem a gázt, akkor az alapjárat dolgozik. Feltámasztom sztendere, és ha nincs rajta terhelés, akkor szépen pörög a kerék és a moci is. Szóval nem áll le.De ha ráülők és indulnék vele, akkor semmi.Leáll.
Várom a tapasztalatokat és hozzászólásokat.
Nálam is a régebbi sr-nél (2005évj) keverékszabályzó másfél fordulat volt de a mostaninál (2008évj) egy fordulat, pedig ugyanaz a tip.karb subert tűn a lepke is egyforma....
Várj, most jönnek a melegek, mármint időileg, aztán sok hobbimotoros ilyenkor kap kedvet elővenni a pénztárcát meg a locsolkodópénzt motorvétel miatt.Igaz sokan kivárnak a mindenféle idióta adó, meg a b125 miatt.szerintem.
Kinek kell 2T olajtartály ditechre? 2003-as motoron volt, elvileg hibátlan. Úgy emlékszem, hogy az olajszint jeladó is benne van. Ha nem kell senkinek, megy a szemétbe....
Szerintem meg teljesen jól adod!
Ha nem kocsira kellene(az összel már kéne valami verda) gyüjtenem,
megvenném mint a huzat!
Nyugi megjön a vevő idővel!
Köszönöm a karburátorral kapcsolatos infókat uraim!
Nekem is ez volt a tippem. Még annyit kérdeznék, ha
befelé tekerem a keverék csavart, akkor szegényítem, vagy
dúsítom?
Segítsetek már légyszives, hirdetem a robogót, de nem nagyon jelentkeznek az emberek, drágán adom vagy , valami gáz van, a hirdetésben? Mondjatok már véleményt.
Aprilia SR50 Factory DiTech, garis, első tulaj, vezetett szervízköny, törésmentes.
Miszerint, ha befelé tekerem, akkor szegényítem.
Ugye?
(Mivel ha felmelegszik lehet hogy akkor is adja neki a dúsabb keveréket és a motor nem tudja elégetni)
Várom a tapasztalatokat és hozzászólásokat.
Várjál még megkel jönnie a vevőnek
(Annyiért nem drága)
és a hirdetésben hangoztad a 2.2 L\100 km es fogyasztását
Ha nem kocsira kellene(az összel már kéne valami verda) gyüjtenem,
megvenném mint a huzat!
Nyugi megjön a vevő idővel!
Nekem is ez volt a tippem. Még annyit kérdeznék, ha
befelé tekerem a keverék csavart, akkor szegényítem, vagy
dúsítom?
Meg sokan most gombokért szeretnek venni bármi.
És nem csak ditekket.
Mindent.
Segítsetek már légyszives, hirdetem a robogót, de nem nagyon jelentkeznek az emberek, drágán adom vagy , valami gáz van, a hirdetésben? Mondjatok már véleményt.
Aprilia SR50 Factory DiTech, garis, első tulaj, vezetett szervízköny, törésmentes.
249 000 Ft
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-5734527
Bár a cordura eléggé.
Bűr jobb.
Legalábbis a perforált verziók.