Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm. :)
És ezzel akkor úgyhiszem meg is adtad a választ a kérdésemre.
Miszerint, ha befelé tekerem, akkor szegényítem.
Ugye?
Sajnos már azon is túl vagyok. Zártam rajta és semmi.
nekem is ilyet csinált,tekertem beljebb a levegő csavaron,sok volt neki odaadva és azóta mükszik
De akkor lezabálna, és a gyertya fekete lenne. De ennek semmi jele, mivel szép őz barna.
nemértek annyira hozzá demivel hidegen megy így az automata szivatóra gyanakodnénk

(Mivel ha felmelegszik lehet hogy akkor is adja neki a dúsabb keveréket és a motor nem tudja elégetni)
Az enyém beindul lefulladás után is. Elsőre. De mikor indulok le is áll.
nekem azóta működik, nekem olyat csinált, hogy beindítottam, járattam egy kicsit, aztán mondom indulok, ahogy húztam a gázt, azzal a lendülettel le is fulladt, aztán be sem lehetett indítani... vártam egy napot, másnap első rugásra beindult.. és így tovább:)
Gyertyát vettem bele újat, de semmi.És az a furcsa nekem, hogy hidegen semmi gond.
Hello. Nekem is ugyanez volt a gondom, de mivel még garanciás, illetve nem is értek hozzá:D elvittem szervízbe, pár nap múlva meg is hozták, kitisztítotték a karbit, meg gyertyát cseréltek. Nem sokat mentem vele azóta, de lekopogom most működik:))
Nincs meg a hiba! Gyertyát, karbit megnéztem. A karbit tisztítottam, és semmi nem változót. Hiba jelenség a következő: Elindulok vele, kb 1km után hiába húzom neki lefullad. De ha vissza vesszem a gázt, akkor az alapjárat dolgozik. Feltámasztom sztendere, és ha nincs rajta terhelés, akkor szépen pörög a kerék és a moci is. Szóval nem áll le.De ha ráülők és indulnék vele, akkor semmi.Leáll.
Várom a tapasztalatokat és hozzászólásokat.
Hajrá, akkor egy kalappal!
A Pigi blokos ditech ekkel már semmi gond sincs!

Várjál még megkel jönnie a vevőnek

(Annyiért nem drága)

és a hirdetésben hangoztad a 2.2 L\100 km es fogyasztását
Sajnos a DiTech nem annyira keresett fajta,az ár tényleg nem sok érte,ha karbis volna biztos elkelt volna már szerintem
Nálam is a régebbi sr-nél (2005évj) keverékszabályzó másfél fordulat volt de a mostaninál (2008évj) egy fordulat, pedig ugyanaz a tip.karb subert tűn a lepke is egyforma....
Várj, most jönnek a melegek, mármint időileg, aztán sok hobbimotoros ilyenkor kap kedvet elővenni a pénztárcát meg a locsolkodópénzt motorvétel miatt.Igaz sokan kivárnak a mindenféle idióta adó, meg a b125 miatt.szerintem.
Kinek kell 2T olajtartály ditechre? 2003-as motoron volt, elvileg hibátlan. Úgy emlékszem, hogy az olajszint jeladó is benne van. Ha nem kell senkinek, megy a szemétbe....
Persze hogy jó az ár, csak hülyülök.....
Szerintem meg teljesen jól adod!
Ha nem kocsira kellene(az összel már kéne valami verda) gyüjtenem,
megvenném mint a huzat!
Nyugi megjön a vevő idővel!
Köszönöm a karburátorral kapcsolatos infókat uraim!
Nekem is ez volt a tippem. Még annyit kérdeznék, ha
befelé tekerem a keverék csavart, akkor szegényítem, vagy
dúsítom?
Túl drágán adod. Ha felraknád 50-ért, azonnal elvinnék....
Elég nagy az értékvesztése, 3 év 10 hónapja 650eFt volt
Baj nincs vele..............csak a renomé.
Meg sokan most gombokért szeretnek venni bármi.
És nem csak ditekket.
Mindent.
Sziasztok!

Segítsetek már légyszives, hirdetem a robogót, de nem nagyon jelentkeznek az emberek, drágán adom vagy , valami gáz van, a hirdetésben? Mondjatok már véleményt.

Aprilia SR50 Factory DiTech, garis, első tulaj, vezetett szervízköny, törésmentes.

249 000 Ft

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-5734527
Kicsit csavarj a gázkaron és nem lesz az.
Bár a cordura eléggé.
Bűr jobb.
Legalábbis a perforált verziók.