Hali, amin a variátor nagyobbik fele mozog, az az alkatrész eltud úgy kopni, hogy ha szétszedem, és össze szerelésnél fordítva rakom be, mint volt akkor a variátor oldal irányba tehát a tengelyre merőlegesen kotyogni tudjon?
Sziasztok!
Nekem egy 97-es SR-em van léghűtéses!
Lenne egy olyan problémám hogy tegnap vettem bele egy Malossi Multivatort beraktam az enyémbe eddig nekem 5.4g-os görgők voltak benne beraktam a variátort és 25km/h gyorsul szépen onnantól meg megállt és csak pörög tovább a motorja de nem gyorsul..
Arra gondolok hogy talán kicsi a görgő benne?
Tudtok esetleg segíteni?
Előre is köszönöm!
sziasztok,
nincs Pest közelében valaki, aki meg tudná nézni a (nem működő) km-órámat?
Sebességet mér, de megtett km-t nem... Nem életbevágó, de azért jó lenne! :)
2T motornál azért csak óvatosan a fúvóka cserélgetéssel. Ha elszegényíted a keveréket, akkor könnyen egy drága motorfelújítás elé nézel. Én inkább a szívató környékén keresném a bajt....
A hat liter valóban nagyon sok, de nem hinném, hogy a 68-as fúvóka olyan nagy lenne. Mármint nem azért eszik ennyit, szerintem. Főleg nem 12-es karbival. Valami más lesz ott a bibi....
Nekem gyárilag 53-as főfúvóka van benne,szerintem az lesz a hunyó,ha 53-ast teszel bele akkor 3-3.5 l körül meg kell hogy álljon viszont végseb 70-80 lesz majd,ha a többi is gyári marad benne persze....
Hali mindenkinek. Az lenne a kérdésem nektek sr tulajoknak,hogy mi lehet a motoromal.A motorom egy aprilia sr ac 50 . 12 Dellorto karbival rms 4.7 görgőkel athena szijal . Nagyon jól megy pörgős kis gép az a bajom,hogy 6 LITERT eszik ami szerintem nagyon sok.92 a vége semmi tuning,12.000km van benne karbi ki volt takaritva,levegőszürőt rendszeresen tisztitom.Mit csináljak hogy ne egyen ennyit.Kérlek segitsetek.
Üdv!
Az alábbi linken megtalálod a Ditech alkatrészenkénti robbantott rajzait azokból minden kiderül! Ha megfelelően, keverékolajjal ragtad össze a hengert, akkor gyetya nélkül, aránylag könnyen forgathatónak kellene lenni a főtengelynek!
hello megszeretném kérdezni tőled nem tudnád megmondani hány szimering van a főtengelyen 2-3? meg ha őszerakok egy felújított blokkot a főtengelynek milyen könnyen kell fordulnia? mert nekem nem olyan nagyon könnyű forgatni?
Nekem egy 97-es SR-em van léghűtéses!
Lenne egy olyan problémám hogy tegnap vettem bele egy Malossi Multivatort beraktam az enyémbe eddig nekem 5.4g-os görgők voltak benne beraktam a variátort és 25km/h gyorsul szépen onnantól meg megállt és csak pörög tovább a motorja de nem gyorsul..
Arra gondolok hogy talán kicsi a görgő benne?
Tudtok esetleg segíteni?
Előre is köszönöm!
19 es karbi 100as fuvókával stbstb szerintetek elfogja bírni a gyári főtengely?
nincs Pest közelében valaki, aki meg tudná nézni a (nem működő) km-órámat?
Sebességet mér, de megtett km-t nem... Nem életbevágó, de azért jó lenne! :)
Azt kérdezném, hogy sr 50 factoryban gyárilag a variátornál van távtartó gyűrű a sebesség csökkentése végett?
Az alábbi linken megtalálod a Ditech alkatrészenkénti robbantott rajzait azokból minden kiderül! Ha megfelelően, keverékolajjal ragtad össze a hengert, akkor gyetya nélkül, aránylag könnyen forgathatónak kellene lenni a főtengelynek!
http://www.easyparts.nl/showdr...
Az orban.norbert@freemail.hu címre írhatsz.