Sziasztok! kinéztem magamnak egy robogót: http://www.kepesmotor.hu/april...
Annyit szeretnék kérdezni hogyha élőbe megnézem mire figyeljek oda vagy miket kérdezzek egyáltalán megéri ez a robogó az árát? Köszönöm a válaszokat!
Aha értem mit mondasz, hát ez sem hülyeség nincs kizárva, bár minden vezeték ki lett csengetve. Hát igen szóval aki győr környékéről való és bevállalná ezt a tesztet az lécci írjon!
Köszönöm a segítséged
Ez esetben viszont elképzelhető, hogy az ECU adta meg magát, habár fórumok szerint nem jellemző hiba ok!
Esetleg az lehetne, egy köztes megoldás mielőtt másik ECU- t veszel, ha találnál egy működő donor motort, és azon probálnátok ki a te ECU-dat, mert ha esetleg mégis van valahol egy rejtett zárlat( pl: két vezeték kidörzsölte egymást) akkor nem 1 rossz ECU-d lessz, hanem 2! Viszont ha a donor motornál sem működik, akkor érdemes átnézni tüzetesebben a vezetékelést, mielőtt betennéd az újat!
Apuci nem tudlak elérni (2x hívtalak), de leszedtem a DT 125 kapcsolási rajzát, és ott is úgy működik a fesszabályzó mint más motornál. A fehér szál a töltés, fekete a test, a sárga-piros a világítás, és a piros megy az akkura. Ha jól megnézed, akkor a világítás vezetéke még a világítás kapcsoló előtt bemegy a fesszabályzóba, mégpedig azért, hogy a fesszabályzó stabilizálja max 13V-ra. Ha kicsapkodja az izzót, annak az az oka hogy vagy kontkathibás a csatlakozó a fesszabályzónál (piros-sárga/sárga kábel), vagy pedig maga a fesszabályzó rossz. A gyári izzó pedig 40/45W.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni sr50 ditech hidegen rendesen veszi a fordulatot de mikor bemelegszik akkor nem nagyon akar felpörögni,gyertyát kicseréltem inyektort is de ugyan az.
Köszönöm előre is!
A legfontosabb infó a már említett vezérlő dióda kimeneti oldalán mért feszültség, (rákapcsolt gyújtásnál), ennek a feszültségnek el kell jutnia az ECU-hoz! Ha megméred és leírod, hogy mennyi, és hogy eljut-e az ECU-ig akkor okosabbak leszünk! Az alábbi linken megtalálod a Ditech használatiját, és a 40-dik oldalon a teljes elektromos rajzot, ami segíteni fog! http://www.natix.hu/doc/sr_50_...
Akkor a kapcsolódó vezetékeknél kellene szakadás ellenőrzést végezni, hogy mindenhova eljut-e a megfelelő feszültség, az injektort elsődlegesen a gyújtásjel vezérli, ebből kell kiindulni!
Keress mailben, lehet tudok segíteni.