Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Keress mailben, lehet tudok segíteni.
Sziasztok! kinéztem magamnak egy robogót: http://www.kepesmotor.hu/april...
Annyit szeretnék kérdezni hogyha élőbe megnézem mire figyeljek oda vagy miket kérdezzek egyáltalán megéri ez a robogó az árát? Köszönöm a válaszokat!
Aha értem mit mondasz, hát ez sem hülyeség nincs kizárva, bár minden vezeték ki lett csengetve. Hát igen szóval aki győr környékéről való és bevállalná ezt a tesztet az lécci írjon!
Köszönöm a segítséged
Ez esetben viszont elképzelhető, hogy az ECU adta meg magát, habár fórumok szerint nem jellemző hiba ok!
Esetleg az lehetne, egy köztes megoldás mielőtt másik ECU- t veszel, ha találnál egy működő donor motort, és azon probálnátok ki a te ECU-dat, mert ha esetleg mégis van valahol egy rejtett zárlat( pl: két vezeték kidörzsölte egymást) akkor nem 1 rossz ECU-d lessz, hanem 2! Viszont ha a donor motornál sem működik, akkor érdemes átnézni tüzetesebben a vezetékelést, mielőtt betennéd az újat!
vanevalakine egy eredeti Kipugocső sr 50
szebbet még sosem láttam :) Igen van
Akkor ezek szerint a gyertyánál van szikra is?
Apuci nem tudlak elérni (2x hívtalak), de leszedtem a DT 125 kapcsolási rajzát, és ott is úgy működik a fesszabályzó mint más motornál. A fehér szál a töltés, fekete a test, a sárga-piros a világítás, és a piros megy az akkura. Ha jól megnézed, akkor a világítás vezetéke még a világítás kapcsoló előtt bemegy a fesszabályzóba, mégpedig azért, hogy a fesszabályzó stabilizálja max 13V-ra. Ha kicsapkodja az izzót, annak az az oka hogy vagy kontkathibás a csatlakozó a fesszabályzónál (piros-sárga/sárga kábel), vagy pedig maga a fesszabályzó rossz. A gyári izzó pedig 40/45W.
Eljut, kimérve!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni sr50 ditech hidegen rendesen veszi a fordulatot de mikor bemelegszik akkor nem nagyon akar felpörögni,gyertyát kicseréltem inyektort is de ugyan az.
Köszönöm előre is!
Helló!100% hogy jó!hogy gondoltad?nem gond csak kérdezem.amúgy 10-12 körül gondoltam.csuvi78@citromail.hu-ra írj.
Sziasztok!

Keresnék első szériás LC vízhűtéses SR-hez hosszú végáttételt, bal hátsó indexbúrát, km spirált. Ha valainek lenne eladó, akkor vevő lennék rá.

Ezenkívül szükségem lenne pár infora, hogy mennyi a variátorszíj szlessége?
Most már nagyon kíváncsi vagyok hogy mit fogtok ebből kihozni......
Akkor a következőt kellene ellenőrizni, indítózás közben eljutn-e a feszültség a feszszabályzóig, és onnan a befecskendező reléig?
Megmértük a dióda rendben. Gyújtás nélkül ott nem mertünk feszültséget de ha a kapcsolási rajzot nézem ott nem is kéne lennie csak indítózásnál.
Csak sikerül:http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-5722960
Eljött az idő,hogy lecseréljem a paripát:(
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-5722
960
Próbálkozuk-próbálkozunk? Egyébként az előbb linkelt magyar manual fabatkát sem ér.....
A legfontosabb infó a már említett vezérlő dióda kimeneti oldalán mért feszültség, (rákapcsolt gyújtásnál), ennek a feszültségnek el kell jutnia az ECU-hoz! Ha megméred és leírod, hogy mennyi, és hogy eljut-e az ECU-ig akkor okosabbak leszünk! Az alábbi linken megtalálod a Ditech használatiját, és a 40-dik oldalon a teljes elektromos rajzot, ami segíteni fog!
http://www.natix.hu/doc/sr_50_...
Igazából egy ismerősöm mérte ki és ő mondta ,hogy minden rendben. De ha segítenél abban h mit kell mérni megköszönném, hátha előrébb jutunk.
Tehát a gyújtás felőli jel eljut az ECU-ig?
Minden ki lett mérve és ha jól mértünk akkor minden jó.
Akkor a kapcsolódó vezetékeknél kellene szakadás ellenőrzést végezni, hogy mindenhova eljut-e a megfelelő feszültség, az injektort elsődlegesen a gyújtásjel vezérli, ebből kell kiindulni!