Próbáld meg kimérni a jeladót, mert az tulajdonképpen egy hőmérsékletre válzozó értékű ellenállás. 20 C'-on 3100-3300 ohm az ellenállás értéke, ami a hőmérséklet növekedésére csökken!
100 C'-nál kb. 300 ohm-nak kell lennie. Ha a jeladód hasonló értéket produkál, és melegítés (forróvíz) hatására csökken az ellenállás, én a helyedben megnézném a kompresszor nyomást, melg motornál (első kőrben)!
Nem az a bajom hogy nem mutat a mérő hanem ha bemelegszik a moci akkor nem veszi a fordulatot! Megnéztem a termosztátot és az kuka és még gondoltam a jeladóra hátha összefüggésbe van a motor vezérlővel.
Nem olyan nagy gond megoldani, némelyik morinis Yamaha blokknak ugyanolyan a mérete, és az oldalédekni felfogatás furatai is, sőt legalább lessz rajta berúgó kar is! (Van aki szándékosan így oldotta meg a berugó kar miatt)
még annyit megtudnál mondani hogy ditechre nem lehet- e valami fémből készült oldaldeknit rárakni az nem baj ha másfajta motorra való csak a morinnire valoó is legyen? merrt leszeretném cserélni a műanyagot mert nem tetszik! már bocs hogy zaklatlak a szarságaimmal!
SR 50 factoryt hogyan tudnám lefojtani? Azt szeretném elérni, hogy maximum 45 km/h-t tudjon ne 80-90-et. Karburátorhoz nem akarok nyúlni, variátorral akarok variálni. Távtartó gyűrűt lehet belerakni?
a Képes Motoron rengetegen hirdetnek alkatrészt Ditechez, sokkal pénztárcakimélőbb árakon! De ha csak az a gondod, hogy vizhőmérő nem mutat semmit, azzal ne nagyon foglalkozz!
Üdv!
Valószínűleg kihagytál egy vékony alátétet, ami a külső tárcsát a csaphoz szorítja! Akkora alátétet keressél, aminek az átmérője ugyan akkora mint a főtengely ricnis része, és ha meg van húzva rendesen a külső anya, csak ,,0" mozgása lehet a variátornak!
100 C'-nál kb. 300 ohm-nak kell lennie. Ha a jeladód hasonló értéket produkál, és melegítés (forróvíz) hatására csökken az ellenállás, én a helyedben megnézném a kompresszor nyomást, melg motornál (első kőrben)!