Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a mérést megtudom oldani mennyi nyomásnak kell benne lenni vagyis mennyi az ideális?
Üdv!
Elég hozzá, egy keréknyomás mérő, csak az a gond, hogy egy ,,T" elágazót kell hozzá szerkeszteni, amit a kompresszor töltő csövéhez kell csatlakoztatni, hogy a motror járása közben ellenőrizhető legyen a nyomás!
http://youtu.be/fEPhyxYPtr0
Nézd meg milyen motorja van és elhiszed, hogy 170-el csapat. Egyébként gondoltam, hogy ezért akarod berakni a távtartót. Ez a legjobb megoldás. Aztán a havernál majd kiszedik. Mostmár, hogy én is fater vagyok kicsit másképp gondolkodok.
Anno anyám mondta: Vigyázz magadra.
Én: Ugyan mi baj lehetne?
Mostani eszemmel: (Az, hogy hogy hülye vagy és gyakorlat nélkül feltekeredsz valahova, mert power legény vagy,)
Szia!
Még azt szeretném kérdezni hogy kompresszor nyomást hogyan lehetne mérni meg mivel?
170-et? Ejjha. Hú de lehiszem. Viszont mivel nem jött válasz problémámra felhívtam az Aprilia szervizt. Adnak nekem a variátorhoz távtartó gyűrűt és maximum 40-45-öt fog menni a motor. Csak halkan jegyzem meg Ti is szerezzetek be mert olyan rémhírek terjengenek segédmotor vizsgáról mint a picsa. Állítólag még a teljesítményét is meg fogják nézni. No én nem ezért csinálom a fojtást hanem azért mert fiam most nemsokára vizsgázik kismotorból de ha kimegyünk motorozni nem ismer más kéztartást a gázkaron mint a nyél. Szerény 50 kilója alatt ez a retek aprilia meg 200 méter alatt 80-on van. Most már nem lesz.
Úgy kötöm le hogy ne lebegjen.
Meg a két oldalt fenn lévő kipufogó miatt csináltam rá egy ketrecet azt teszteltem le.
De jónak tűnik így elsőre.
jaja. amugy én a zsákra gondoltam lebegésre
az enyémbe is bele kellene kukkantanom,mert 100-nál beszaggat, olyan mintha nem birná elégetni a benyát. csak várom, hogy az erő velem legyen. csak várom, várom, de nem akar.
Piroskát meg le kéne mosni, meg berakni a riasztót. CSak kéne vennem hozzá olyan biszbaszt, amivel rá lehet csatlakozni a kábelre, forrasztás nélkül.
Áh.Simán csak stabilan megy.
Sövö 150-nél már kígyózott picit.
gondolom, bár olyan sebességnél már a súlytalanság állapotjában lebeg..
Csuda egy gép az bittos.
Jó sokszor szedtem szét-össze.
gondolom az ütemeket: szííííííííííííííív, ssssssssssssssssssűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűrrrrr
rrrrrrrríííííííííííííííííít, atomvillannásssssssssssss, kisugárzás............
Ez utóbbi.
Bár most visszavettem.
Tesztelem a túrazsákokat oldalt.
ilyen ez a tittán hajtókar! csudákra képes.
Vagy az már inkább tritech?
Nahallod.
Tyunigos.
Full malossi mindene.
És még mondják, hogy nem megy jól a ditech...
Hát.............a kilométeróra azt írta ki.
ott rendszeresen riogatom az autósokat.
Kizárt dolog. 170-el?

Nem.
Gödöllő-Kistarcsa.............3-as út.
Sose mondtad, hogy TE Németországban dolgozol, az autópálya mellett:)))
Őőőőő én melóba 11 km-re tőlem is bőrnaci-kabát-carbon sisak-al megyek.
Igaz hogy ha belehúzok van olyan rész ahol nagyívű kanyarban 170-et tudok menni.
Akkor a rendőröktől is csak messziről véd....
Én az a fajta vagyok, aki nyáron is hosszú cuccban nyomja, mert még mindíg könnyebb kiégett ruhát cserélni, mint a bőrtranszplantot elviselni. Amugy sem szeretném, ha a most 4 éves lányom ápolgatná a béna, féldebil apját. Szóval mindenki saját egészségének kovácsa, minden rosszindulat nélkül. Nyárra egyébként lehet venni protektoringet, ami szarul néz ki, de legalább véd..
De mondom, mindenki maga dönt.
Egyébként anno igazságügyi korboncnokok mutogattak nekem/ünk szép képeket balesetekről, ma meg elég felmenni a youtube-ra. Na, azóta kötöm magam én is kocsiban, a légzsák (is) tud csúnya dolgokat művelni...
Túró sincs benne.
A motowellekben szerintem van.
EGyébként, nem kötözködés képpen, de E szabványjel van benne?
MErta akkor az ellen , nem tudom, nem véd..:)))