2 éve nem volt szerelőnél a moci . Levittem átnézték hibái : fékpofa csere , gyújtás fedél mágnes repedt volt csere(használtra) , önindító szénkefe csere,karbi tisztítás . 9700 ft volt.Ő 23-éve szerel, 80%-ba csak aprilia . Ezért tetem fel a nagy kérdést ,mi lenne ha cserélnék egy injektorosra ? Nevetve mondta, egész nyugodtan legalább többet fogunk találkozni.Pedig ő tényleg konyít a motorokhoz
Szerintetek megéri a kockázatot egy 4t 125-ös robogó kismotorként használva kismotor jogsival ráadásul okmányok nélkül? Mégha hasonló nem sokban tér el külsőre mint egy 50-es társa pl.sport city,leonardo, stb... halottam már olyanról is hogy egy szerencsétlen baleset folytán amit nem a motoros okozott nyakába vartak mindent (rendőrség kihiv stb.) mivel a biztositása 50-esre lett megkötve persze 125-ös volt a gép igy zsebből volt kénytelen fizetni az autó kárát ha jól emlékszem kb.800e utánna jött még hogy kategoria jogsi nélkül bünti és műszaki-rendszám nélkül tehát elég sokba volt. Van egy munkatársam 9-10éve jár hasonló feltételekkel nem nagyon találkozott rendőrel vagy ha igen nem tünt fel nekik (vagy nem problémáztak rajta) hogy 125-ös.Tehát amig mig nincs baj addig nincs baj
Mondjuk lényegesen és nagyságrendel kevesebbet költöttem a ditekkre még úgy is hogy javszerelni kellett.
(érdeked és muris hogy csak blokk mechanikus alkatrészeit) Mint a karbis hóbortomra.
Mondom úgy hogy szerintem drága.
Viszont 100e forintnál többet spórból nem igen érdemes kiadni bármilyen robira mert az nem spór.
Egy részét ismerőstől. A másik részét kereskedésből. Eleve ahol lakok (Szolnok), a ditech hibái miatt csak karbis sr-t árulnak, mert szinte alig jön vissza belőle, illetve tesztekben is írják (totalcar), hogy jó páran csúnyán ráfáztak vele.
Mivel ditekkem van így én is ditekk párti vagyok.
Azért mert a magyar szerelők nagy többsége nem ért hozzá azért nem a technikát kell szidni.
Mindenki nekiesik nagykalapáccsal aztán valami majd lesz alapon bütykölgetik.
valakinek?2004-es.a kerék nem jár hozzá.benzinpumpa,meg a gyújtás elektronika ami nincs a képen az igen jár 6000-km van benne.a fojtó szelep kivételével jó minden.
Aktív olvasó vagyok ennek a fórumnak is, de picit elvagyok hűlve hogy itt majdhogynem mindenki szidja az injectorosokat. Azért szerintem aki 50ccm-es robogót vesz az nagy többségben nem azért vesz ilyet hogy "menőzzön" vele, hanem pl.: munkába járásra vagy egyéb költség hatékony módszerek miatt. Nah most ugye itt sokan írják hogy a karbisok simán beveszik 3,5-5L-ert is. Azért elkellene gondolkodni rajta hogy annyit már nem ezeknek kellene ennie hanem a nagy gépek esznek ennyit vagy kevesebbet. pl.:Nekem volt 150-250ccm Aprilia Leonardom csak hogy robogónál maradjunk, azok ettek 4L-ert ha téptem nekik a bajszát egyébként pont 3L-ert normálisan közlekedve. Azt hozzátenném hogy 90-100-as tempó mellett volt 3L-er... Tehát akkor ezekhez képest hol van ezek teljesítménye? Ezekhez képest se nyomaték, se gyorsulás se semmi. Nekem az a véleményém hogy a ditech technológia egy igen kis komoly technika. Eltudták érni vele hogy a fogyasztás 1,5-2,5L-er között legyen, gyorsulása és végsebessége jobb legyen karbis testvéreiknél illetve hosszabb legyen az élettartama is!. Ami miatt szerintem "rossz" híre van ezeknek az az hogy mindenki csak üti-vágja majd kalapáccsal neki áll szerelni. Persze hogy a következő tulaj már csak szívni fog ezzel a motorral. Amit megkíméltek és korrektül odafigyeltek a szervizelésre, annak szerintem a világból is kikell hogy menjen. Egyébként én is most télen tettem szert egy factory-ra, amilyen rosszakat olvastam róla annyira csalódtam benne kellemesen. Remélem nem haragítottam magamra senkit, de nekem a témával kapcsolatban ez a véleményem.
Üdv
Nem szidtalak Conair, nyugi van
Igen van/ volt szívás az enyémmel is,de már nem vagyok hajlandó engedni a kis fogyasztásból meg a lóerőkből sem. Jó ez így ahogy van.
Egy karbis 70-es azt mondja 100on hogy 4-5 l, de ez attól is függ hogy hogyan mozog a jobb kezed
szoktál motorokat szerelni nem tudsz valakinek eladó
Leo vince fekvő minarellire való kiput?
(érdeked és muris hogy csak blokk mechanikus alkatrészeit) Mint a karbis hóbortomra.
Mondom úgy hogy szerintem drága.
Viszont 100e forintnál többet spórból nem igen érdemes kiadni bármilyen robira mert az nem spór.
ennyi
Azért mert a magyar szerelők nagy többsége nem ért hozzá azért nem a technikát kell szidni.
Mindenki nekiesik nagykalapáccsal aztán valami majd lesz alapon bütykölgetik.
Üdv
Igen van/ volt szívás az enyémmel is,de már nem vagyok hajlandó engedni a kis fogyasztásból meg a lóerőkből sem. Jó ez így ahogy van.
Egy karbis 70-es azt mondja 100on hogy 4-5 l, de ez attól is függ hogy hogyan mozog a jobb kezed