Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"karbist hidegen 10fok levegő hőmérséklet alatt nagyon nehezen indul " Miért beszélünk hideg levegőről ? Talán dízel .
15000. nézd meg.várom a válaszod.
nem
Milyen kellene? Egy TT van, azt hiszem....
kinter te
szoktál motorokat szerelni nem tudsz valakinek eladó
Leo vince fekvő minarellire való kiput?
Csak a benzin injektor kellene, de még meg kell nézzem h 100% az e a rossz. Árra lennék kiváncsi!
most 21-es Dellorto karbi 90-es főfúvóka . gyári szűrő ...
mekkora főfúvóka van a karbiban?
Én mondtam a 4,5 /100 . Igaz ha mozog a jobb kéz akkor az 5,2 is megvan ,de az érzés amit kapok cserébe. athena alu
hali! Nem tudja esetleg megmondani valaki hogy a morinis ditechbe milyen hajtóműolaj kell és hogy mennyi?,?
2 éve nem volt szerelőnél a moci . Levittem átnézték hibái : fékpofa csere , gyújtás fedél mágnes repedt volt csere(használtra) , önindító szénkefe csere,karbi tisztítás . 9700 ft volt.Ő 23-éve szerel, 80%-ba csak aprilia . Ezért tetem fel a nagy kérdést ,mi lenne ha cserélnék egy injektorosra ? Nevetve mondta, egész nyugodtan legalább többet fogunk találkozni.Pedig ő tényleg konyít a motorokhoz
Nem.
Helló!kompletten kellene?tehát házastul,levegő,benzin injektor?
csak az injektor nem eladó?
Szerintetek megéri a kockázatot egy 4t 125-ös robogó kismotorként használva kismotor jogsival ráadásul okmányok nélkül? Mégha hasonló nem sokban tér el külsőre mint egy 50-es társa pl.sport city,leonardo, stb... halottam már olyanról is hogy egy szerencsétlen baleset folytán amit nem a motoros okozott nyakába vartak mindent (rendőrség kihiv stb.) mivel a biztositása 50-esre lett megkötve persze 125-ös volt a gép igy zsebből volt kénytelen fizetni az autó kárát ha jól emlékszem kb.800e utánna jött még hogy kategoria jogsi nélkül bünti és műszaki-rendszám nélkül tehát elég sokba volt. Van egy munkatársam 9-10éve jár hasonló feltételekkel nem nagyon találkozott rendőrel vagy ha igen nem tünt fel nekik (vagy nem problémáztak rajta) hogy 125-ös.Tehát amig mig nincs baj addig nincs baj
hello mennyi az az annyi? vagnerdavid87@citromail.hu
Mondjuk lényegesen és nagyságrendel kevesebbet költöttem a ditekkre még úgy is hogy javszerelni kellett.
(érdeked és muris hogy csak blokk mechanikus alkatrészeit) Mint a karbis hóbortomra.

Mondom úgy hogy szerintem drága.
Viszont 100e forintnál többet spórból nem igen érdemes kiadni bármilyen robira mert az nem spór.
ha valaki kicsit konyít a motorokhoz a ditekkről is megtudja mondani hogy érdemes-e megvenni.
ennyi
Egy részét ismerőstől. A másik részét kereskedésből. Eleve ahol lakok (Szolnok), a ditech hibái miatt csak karbis sr-t árulnak, mert szinte alig jön vissza belőle, illetve tesztekben is írják (totalcar), hogy jó páran csúnyán ráfáztak vele.
Tapasztalatból írod ezt vagy eggyik ismerősödnek az ismerőse igy járt vele?
Mivel ditekkem van így én is ditekk párti vagyok.
Azért mert a magyar szerelők nagy többsége nem ért hozzá azért nem a technikát kell szidni.
Mindenki nekiesik nagykalapáccsal aztán valami majd lesz alapon bütykölgetik.
valakinek?2004-es.a kerék nem jár hozzá.benzinpumpa,meg a gyújtás elektronika ami nincs a képen az igen jár 6000-km van benne.a fojtó szelep kivételével jó minden.
Szóval most kezdted a szezont a factoryval. Majd idővel megváltozik a véleményed amikor a sokadik 10ezer forintodat költöd rá.
Aktív olvasó vagyok ennek a fórumnak is, de picit elvagyok hűlve hogy itt majdhogynem mindenki szidja az injectorosokat. Azért szerintem aki 50ccm-es robogót vesz az nagy többségben nem azért vesz ilyet hogy "menőzzön" vele, hanem pl.: munkába járásra vagy egyéb költség hatékony módszerek miatt. Nah most ugye itt sokan írják hogy a karbisok simán beveszik 3,5-5L-ert is. Azért elkellene gondolkodni rajta hogy annyit már nem ezeknek kellene ennie hanem a nagy gépek esznek ennyit vagy kevesebbet. pl.:Nekem volt 150-250ccm Aprilia Leonardom csak hogy robogónál maradjunk, azok ettek 4L-ert ha téptem nekik a bajszát egyébként pont 3L-ert normálisan közlekedve. Azt hozzátenném hogy 90-100-as tempó mellett volt 3L-er... Tehát akkor ezekhez képest hol van ezek teljesítménye? Ezekhez képest se nyomaték, se gyorsulás se semmi. Nekem az a véleményém hogy a ditech technológia egy igen kis komoly technika. Eltudták érni vele hogy a fogyasztás 1,5-2,5L-er között legyen, gyorsulása és végsebessége jobb legyen karbis testvéreiknél illetve hosszabb legyen az élettartama is!. Ami miatt szerintem "rossz" híre van ezeknek az az hogy mindenki csak üti-vágja majd kalapáccsal neki áll szerelni. Persze hogy a következő tulaj már csak szívni fog ezzel a motorral. Amit megkíméltek és korrektül odafigyeltek a szervizelésre, annak szerintem a világból is kikell hogy menjen. Egyébként én is most télen tettem szert egy factory-ra, amilyen rosszakat olvastam róla annyira csalódtam benne kellemesen. Remélem nem haragítottam magamra senkit, de nekem a témával kapcsolatban ez a véleményem.
Üdv
Nem szidtalak Conair, nyugi van
Igen van/ volt szívás az enyémmel is,de már nem vagyok hajlandó engedni a kis fogyasztásból meg a lóerőkből sem. Jó ez így ahogy van.
Egy karbis 70-es azt mondja 100on hogy 4-5 l, de ez attól is függ hogy hogyan mozog a jobb kezed