Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én véleményem az, hogy ne vegyél ilyet....
Még a tiéddel is van/volt szívás, pedig azon rendben volt minden mikor odaadtam. Igaz hirtelen belevertél pár ezer km -tert. Mondjuk ha 50-es henger lenne rajta fele torkolás sem lenne/lett volna, de akkor nem menne ennyire. Remélem nem szidtál vele sokat.
Majd meglátod az új motorom. Simson s51. Nagyon zsír lesz. Persze fullos lesz. (full gyári, felújított)
Ha már minden áron ditekket akarsz venni akkor szerintem spórolj még egy kicsit és nézz egy fiatalabb pigiset.
A morinivel elég sok szívás van, de ha kifogsz egy jó példányt akkor nem lesz vele egy darabig gondod.
Bár a sok bontószökevényből nagyon nehéz kifogni egy megbízható, rendesen karbantartott ditekket.
Nekem is ditekkem van de én is a karbisat ajánlom.
Esetleg van-e valamilyen szisztéma indításkor pl:gyújtás nélkül 3-4szer berugni utána indítani?
Ugyanez a "gondom" hidegen a motor elég nehezen indul! Pedig most egy hetes!
A kapukilincsre kifelé jövet.
Hali Aprilia sr 50 DI-tech ről mi a véleményetek 2003-as és vételkor mire kell odafigyelni? Előre is köszönöm!Fontos lenne!
Sziasztok üdvözlök mindenkit friss regisztráló vagyok szeretném a segítségeteket kérni 2 hónapja vettem egy sr 50 factoryt karbist hidegen 10fok levegő hőmérséklet alatt nagyon nehezen indul melegen elsőre új akksi és gyertya van benne a szivató jó mi lehet a probléma? amúgy a motor hibátlan motorikusan és esztétikailag is a válaszaitokat előre is köszönöm Zsolt
Sziasztok, ha a henger aljól letörik az egyik kis "szoknya" azzal már nem lehet kezdeni semmit perselyezésen kívül? No meg mennyibe kerülhet kb. a művelet?
Simán lehet, de jobb ha szétvágatod, és úgy pucolod ki. Karosszériással vágass egy ablakot az oldalára ( belső felére, ahol kevésbé látszik ) , kipucol, összerak, lefest. Talán így értelme is lesz.
Másik az, hogy boltban ilyet nem kapsz amit én csináltam. A sok kis led-ből álló szarokat felejtsd el. Csak pénzkidobás. Poénkodni jó, világítani nem.
Szép kis masina.
"Nem tudom hogy azok a led izzók melegszenek-e, mert ha igen akkor ugyanúgy leolvad a foncsor." Nos, a megfogalmazás már eleve helytelen, mert a led az led, és nem izzó. Light Emitting Diode = Fénykibocsájtó dióda. Melegszik, ezért kell neki hűtőborda is, de míg egy led 10W-os, addig a gyári izzó 15W hőt ad le. Csakhogy. A led 10W mellett 700lm fényt ad, a 15W-os izzó meg csak 90lm közelében van. Már leírva is érzékelhető a kettő közti különbség....
Ne az aprilia fórumán hirdessed már. :D
sziasztok amit bekarikáztam pirosal szilentet annak
hanyas a mérete? Aprilia rally a tipusa a motornak.
Szeretem a ditekeket is, csak nem tudom szerelni! 2 Derbim van, ezért eladó ez a gép. Furcsa, különc, de csodás masina, Marzocchi, Ollé futóművel.
Csak 1 szimpla kérdés volt,én sem válnék meg a ditekktől.
Amugy meg szép gép.
őőő.. kösz nem! :-)
Csere ditekkre?
Ha valaki ilyet keresne, írjon! nagyend@freemail.hu
2008-as, 300 körül adom!
Kinter!
Én is gondolkozok ilyen ledes megoldáson mert egy gyertyával is többet látnék a sötétbe mint a ditekk fényével.
Vagy csak a projektor butít ennyit rajta?
Nem tudom hogy azok a led izzók melegszenek-e, mert ha igen akkor ugyanúgy leolvad a foncsor.

Más téma. : ma majdnem sikerült megfőzni a ditekket. utólag kiderült hogy levegős volt a rendszer. Még jó hogy észrevettem időben
Ezek semmire sem jók. Amit én csináltam annó 10W-os led-ekből az már igen. Vetekedett a xenon fényével.
mégse