Van ellenpélda is... Most szedtünk szét nem rég egy mina koppincs kínai vackot, nem volt benne még 800km. sem. Teljes felújítás, ilyen csapágyakat még nem láttam. A burkolat törik, mint a ropi, stb. Nem minőség ez, hanem csak egy gagyi xar...
Meg kellene nézni hogy jól van-e összerakva, aztán pedig kopásnyomokat kellene keresni. Fogaskerekek, önindító tengelycsapágya, szabadonfutó (bendix), stb...
Gyenge az akksid, és valószínűleg az önindító reléje kattog. Próbáld meg indítás közben kalapácsnyéllel megkocogtatni az önindítót. Ha mozdul, akkor elkoptak benne a bronzkefék.
a jelenség megvan nekem is ,kivéve a biztosítékos rész. Nekem sajnos nem sikerült leküzdeni. de azt vettem észre,hogy amire felmegy a nagy fogaskerék, és a tűgörgics, azon lötyög az egész... hogy miért azt nem tudom, hisz ezelött is ugyan így volt összerakva, de ma már csak rúgással indítok. :D de szivesen megcsinálnám ,ha van vmi jó ötlet.
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a minarellis SR-embe ha önindítózni akarok, nem teker, csak kattog, és ha ezt hosszabb ideig erőltetem, kib@ssza a biztosítékot. Valaki valami ötlet mi lehet a gond?
valaki találkozott már avval a hibával , hogy lelazult a hátsó kerék? nem nagyon 2mm -t de épp elég hogy indulásnál üssön egyet . Én már megoldottam van tippem rá
Én is ezt mondom ez egy márka , csak ezt a spórolás dolgot nem értem egy év alatt 40.000-et. Ez nem spórolás hisz 1éves moci x forint, 2éves x forint . Tehát nem spóroltam csak márka hű voltam xd.
Ez nem kategória függvénye! Csak azért mert nem veszek egy szar olcsó kínai mocit? Én inkább úgy nevezném márka hű. És ha a fogyasztásnál tartunk, akkor pont az volna a lényege a robogóknak, hogy ne fogyasszanak sokat.
Mindegy! Én sokallom és kész. Di-tech fogyasztásban világbajnok, amit szerintem nem is kellene vitatni.
Teljes mértékben igazad van! Én újonnan vettem ez tény. Az is hogy volt vele gond, de nem volt vészes. Annyi hogy csúnyán beázott, és ez által leokxidálódott egy kábel, ami egy kissé megszívatott. De nem is hajtottam, csak is 50-60km/ó jártam vele. Így a világból kihajtottam volna.
Nekem a 70es ditech kb 2,6 ot eszik a 70 kilóm alatt.
Kb napi 20 kilómétert teszek bele és ebből 13 kilómétert 70-75 ös utazóval.
Sztem nem rossz találmány a ditech!
http://www.kepesmotor.hu/april...
a jelenség megvan nekem is ,kivéve a biztosítékos rész. Nekem sajnos nem sikerült leküzdeni. de azt vettem észre,hogy amire felmegy a nagy fogaskerék, és a tűgörgics, azon lötyög az egész... hogy miért azt nem tudom, hisz ezelött is ugyan így volt összerakva, de ma már csak rúgással indítok. :D de szivesen megcsinálnám ,ha van vmi jó ötlet.
Az lenne a problémám, hogy a minarellis SR-embe ha önindítózni akarok, nem teker, csak kattog, és ha ezt hosszabb ideig erőltetem, kib@ssza a biztosítékot. Valaki valami ötlet mi lehet a gond?
Én is így vagyok vele. inkább szívok meg költök a ditekkre mint hogy keewayt vegyek és 10e-km után kihajítsam belőle a blokkot.
Mindegy! Én sokallom és kész. Di-tech fogyasztásban világbajnok, amit szerintem nem is kellene vitatni.
Kb napi 20 kilómétert teszek bele és ebből 13 kilómétert 70-75 ös utazóval.
Sztem nem rossz találmány a ditech!