Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Újonnan vetted?
Nekem a 70-es nyelezve digi gázkezeléssel 2,8-as átlagot adott ki 100 feletti súllyal valós 85-90-es sebességgel.
Gond volt de megoldottam saját kezűleg.
Piaggios ditekk nem rossz találmány.
A factory jelző csak ditekkre alkalmazzák a karbis neve SR50R.
Sokan és joggal szidják de a legtöbb problémát a behozott bontőszökevény első generációs morini gépek a kényesebb tekknikája és a karbantartás teljes hiánya okozza.
Van 50-60e kilométert gond nélkül letudó gép is.
Sajnos a magyar viszonylat (gyakorlatilag semmit nem tudnak róla csak azt hogy anyósom apjának az unokabáttya megszívta vele) ezért elterjedt hogy már a gyárudvaron széthullik.
A beteg darabok keringenek a neten bagóért mert senki nem veszi a fáradtságot a tisztességes javításra.Általában 3-4 jóska bát és pisti havert megjárnak mire legyintenek hogy szar ez add el.
Ezért nagyon könnyű belefutni egy szarrakásra amit egyszerűbb kinter mesterhez elvinni karbisításra.
Na ditekksztori kiveséve mi a stájsz itten.
Az enyém is 1.5l evett. Nem is volt vele gond, csak egyszer. De az sem az injektor. Csak Factory-t szeretem volna.
Hát nem tom ,de mi van ha injektor csere van ? ugrót a spórolt pénz.
Enyém 1,5L evett. 65kg, ~70km/h utazó.
(Persze a gondok előtt )
A karbis nekem pedig 2.8-3.3l/100 szokott lenni igaz nincs egykerekezés de 70-75-el azért megyek vele 95kg-al, 4ekm van benne minden gyári benne semmi tuning
Ha neked is dolgozni kellene vele járnod és számítana, hogy mennyit költesz benzinre eszedbe sem jutna nagyobb karbit venni a motorodra.
Számoljunk! Elsőnek is kevesebb mint 2.5l/100Km-en. Mekkora is egy Aprilia SR a tankja? Kb 6l. Így van? Egy tankal 400Km-ert mentem el, ami nekem bőven elég volt egy hónapra. Most 2x kell ugyan ezt megtennem. Mármint a tankolást. Nekem nem szórakozásra kell a robogó, hanem dolgozni, és azért mert sokat járok vele. Kocsival nem győzném! De ha 4l eszik, akkor már azt az 1l nem sajnálom autóra.
szerintem se sajnáld,aki teheti alakítatja át karbisra
Ezt nagyon szerettem a ditech-ben, hogy ritkán kellett a kútra járnom.
Azért elgondolkodtató a ditech fogyasztása. max 2,5l-es fogyasztás, szűk 2l spórolás 100-on. Évi 5000 km alatt 50*2=100*450=45000 Ft. Ha nem kell rá költeni kész spórolás.
Egyszerre is lenyomhatod az 500km-tert. Lényeg, hogy hirtelen terhelés ne legyen és 40 fölé ne nagyon vidd.
Vagy Bitter Sándor félét is el tudnék képzelni...
szerintem várd meg az 500- at , de lassan mehet egyszerre 50 km is .Én jövő héten kezdem az 1 km -t
Na már meg is van furva a motorom a Vertex dugóval
nagyon jó lett 90-et biztos fogja vinni. Most még járatom 40-el megyek vele. 6000ft-ért furták meg szerintem nem volt drága. Kis gázon is érződik hogy van benne erő.
A dugó dobozára az volt irva hogy 400km-erig kell járatni elég ennyi szerintetek?
Ja és hosszabb utra el lehet menni vele? Most lett furva 30km-es utra gondolok.
kincset ér ..
ne sajnáld
Igen karbis! De már sajnálom hogy nem Di-tech-t vettem.
Ugyan ilyen az enyém most, csak piros az ülés első része.
factory= ditech 50R = karbis nem?
Nekem ilyen volt a gyári színe , hát nem sajnálom hogy lett...
Az első képre. De én gyárira festeném vissza. Vagyis megpróbálkoznék vele.
Gondolkodom milyenre kéne festeni a gépet, így a törés után...

Vélemény?
Szerintem nem rossz. Mindegy, én már sajnálom hogy nem Di-tech-t vettem Factoryba. Ki szerettem volna próbálni a karbist, mivel télen gondom volt a Di-tech indításával. Csak nem gondoltam hogy ilyen sokat fogyaszt. Azt elfelejtették leírni a fórumokon.
csak ami a képen van az minarellis, szép kis motorod van, tetszik
Top Due + ? van.