Újonnan vetted?
Nekem a 70-es nyelezve digi gázkezeléssel 2,8-as átlagot adott ki 100 feletti súllyal valós 85-90-es sebességgel.
Gond volt de megoldottam saját kezűleg.
Piaggios ditekk nem rossz találmány.
A factory jelző csak ditekkre alkalmazzák a karbis neve SR50R.
Sokan és joggal szidják de a legtöbb problémát a behozott bontőszökevény első generációs morini gépek a kényesebb tekknikája és a karbantartás teljes hiánya okozza.
Van 50-60e kilométert gond nélkül letudó gép is.
Sajnos a magyar viszonylat (gyakorlatilag semmit nem tudnak róla csak azt hogy anyósom apjának az unokabáttya megszívta vele) ezért elterjedt hogy már a gyárudvaron széthullik.
A beteg darabok keringenek a neten bagóért mert senki nem veszi a fáradtságot a tisztességes javításra.Általában 3-4 jóska bát és pisti havert megjárnak mire legyintenek hogy szar ez add el.
Ezért nagyon könnyű belefutni egy szarrakásra amit egyszerűbb kinter mesterhez elvinni karbisításra.
Na ditekksztori kiveséve mi a stájsz itten.
A karbis nekem pedig 2.8-3.3l/100 szokott lenni igaz nincs egykerekezés de 70-75-el azért megyek vele 95kg-al, 4ekm van benne minden gyári benne semmi tuning
Számoljunk! Elsőnek is kevesebb mint 2.5l/100Km-en. Mekkora is egy Aprilia SR a tankja? Kb 6l. Így van? Egy tankal 400Km-ert mentem el, ami nekem bőven elég volt egy hónapra. Most 2x kell ugyan ezt megtennem. Mármint a tankolást. Nekem nem szórakozásra kell a robogó, hanem dolgozni, és azért mert sokat járok vele. Kocsival nem győzném! De ha 4l eszik, akkor már azt az 1l nem sajnálom autóra.
Azért elgondolkodtató a ditech fogyasztása. max 2,5l-es fogyasztás, szűk 2l spórolás 100-on. Évi 5000 km alatt 50*2=100*450=45000 Ft. Ha nem kell rá költeni kész spórolás.
Na már meg is van furva a motorom a Vertex dugóval
nagyon jó lett 90-et biztos fogja vinni. Most még járatom 40-el megyek vele. 6000ft-ért furták meg szerintem nem volt drága. Kis gázon is érződik hogy van benne erő.
A dugó dobozára az volt irva hogy 400km-erig kell járatni elég ennyi szerintetek?
Ja és hosszabb utra el lehet menni vele? Most lett furva 30km-es utra gondolok.
Szerintem nem rossz. Mindegy, én már sajnálom hogy nem Di-tech-t vettem Factoryba. Ki szerettem volna próbálni a karbist, mivel télen gondom volt a Di-tech indításával. Csak nem gondoltam hogy ilyen sokat fogyaszt. Azt elfelejtették leírni a fórumokon.
Nekem a 70-es nyelezve digi gázkezeléssel 2,8-as átlagot adott ki 100 feletti súllyal valós 85-90-es sebességgel.
Gond volt de megoldottam saját kezűleg.
Piaggios ditekk nem rossz találmány.
A factory jelző csak ditekkre alkalmazzák a karbis neve SR50R.
Sokan és joggal szidják de a legtöbb problémát a behozott bontőszökevény első generációs morini gépek a kényesebb tekknikája és a karbantartás teljes hiánya okozza.
Van 50-60e kilométert gond nélkül letudó gép is.
Sajnos a magyar viszonylat (gyakorlatilag semmit nem tudnak róla csak azt hogy anyósom apjának az unokabáttya megszívta vele) ezért elterjedt hogy már a gyárudvaron széthullik.
A beteg darabok keringenek a neten bagóért mert senki nem veszi a fáradtságot a tisztességes javításra.Általában 3-4 jóska bát és pisti havert megjárnak mire legyintenek hogy szar ez add el.
Ezért nagyon könnyű belefutni egy szarrakásra amit egyszerűbb kinter mesterhez elvinni karbisításra.
Na ditekksztori kiveséve mi a stájsz itten.