A sportlégszűrő sosem fog annyit szűrni mint a gyári. A gyárit eleve be kell fújni olyan spray-vel, ami leköti a port, és eleve egy védett házban van, ahová a por a terelőcsövek miatt kisebb mennyiségben jut csak el. A sportlégszűrő meg direktbe kapja a port, a vizet, stb, és abból több fog bejutni a motorba is. Mivel én ennek nem vagyok híve, így nem fogok ajánlani sportlégszűrőt sem.
Igazából a hangja miatt tenném fel, mert úgy már nem az a kis"zümmögő" hangja lenne, hanem öblösebb, komolyabb.
A pos miatt aggódom hogy tönkretenné a kompresszort.
Viszont egy jó minőségű szűrő elméletben tudná tartani az értékeket porszemcse méretben.
Tudsz esetleg olyan oldalt amiken lehet találni jó szűrőket, ditech-hez..?
Az injektort nem igazán érdekli a por, de a főtengelyt, csapágyakat, hengert, kompresszort annál inkább. Egyébként sem hiszem hogy jobban menne tőle a motor, mert a ditech ECU nem tudja mérni a benzin-levegő összetételét, ezért a sportlégszűrőtől csak elszegényedne a keverék. Én nem tennék rá.....
Szasztok.
a ditech-re érdemes "sportlégszűrőt" tenni?
Tegnap leszedtem a légszűrőházat, és úgy rántottam oda neki. Eszméletlen jó szívó hangja van. De ahogy néztem gyorsan ellepné a por a sportlégszűrőt, mivel rögtön a keréknél lenne. Gondolom a kompressor és az injektornak sem tenne jót a finom por, ami átjutna a légszűrőn..?
A kompresszort a motor hátsó részében találod. Egy gumicső megy rá, ha azt lehúzod, akkor ott meg tudod mérni a nyomást. Vagy esetleg az injektorfejnél is megtudod, ha ugyanezt a gumicsövet végigköveted az injektorig és ott bontod meg.
Az injektorház alsó részét a gyertya felett találod. Három torx csavar tartja. Arra kell ügyelni, hogy ha az üzemanyag nyomásszabályzót is kiveszed, akkor folyni fog a benzin. Ezért mielőtt kivennéd, a visszafolyó üzemanyagcsövet le kell dugózni/el kell szorítani.
az extrának jó az 5,5g a külső tárcsát ha a kezedbe fogod a belső oldal felől azt a méretet válaszd ki a hézagoló alátétekből, amivel síkba lesz a közepe ahova neki ütközik a csuszka /fényes cső/ remélem érthetően írtam le!?
Mérd meg a kompresszornyomást. Ha az 4bar felett van, akkor szedd le az injektorház alsó burkolatát. Ha ez benzines, akkor az üzemanyag nyomásszabályzó a rossz.
Az olajzás is elektromos vezérlésű és nem 5mp-ként olajoz ha jól emlékszem, hanem nagyobb időintervallumokban.
most gyári kontraszt van benne nem tuom
milyen szinű mert rozsdas de sztem fehér a gyári
tettem már bele piros malossi kontrasztot is de azzal se jol muzsikalt.
Nem tuom milyen lenne jo bele. a kis rugok is gyáriak a kuplungpofába és mégse jo . a szij is rá való 16,5*747-es. már lassan egy éve szenvedek vele nem tudom behangolni szerelőknek is vittem de egy se tudta megcsinalni nem is viszem sehova majd megcsinalom egyszer csak jo lesz! hézagolóbol hányat kell rakni a vario elé?
hát sztem a hengernek még birni kéne
4000km-et mentem vele még csak a fúrás óta.
de taiwani dugesz van bene lehet döglődik már megfele.
indulni indul egy rugásra .
Nem biztos, hogy csak a görgőkkel van gond. A tuti behangolás ennél összetettebb azért. Lehet, hogy erősebb nagy rugó sem ártana, vagy a kontrasztrugókkal is lehet variálni például. Lehet, hogy nincs topon már a henger-dugó páros, és egy kissé gyengélkedő konfigot még nehezebb lesz normális működésre bízni...
Üdv!
Sr 50 ditech nagy nehezen elindul majd fél percig jo utána alapjáraton elketyeg gázadásra dadog és bekormolja gyertyát. mi lehet a gond? ill ha olajzó csövet lehúzom kb milyen gyorsan kéne jönni az olajnak én kb. 5 mp re szedtem le de egy csepp nem hagyta el a csövet.
a 16,5*747 varioszij ki van nyulva rajta
akkor a szij mint egy 16,5*751-es
Mitől tud ez kinyúlni?
A pos miatt aggódom hogy tönkretenné a kompresszort.
Viszont egy jó minőségű szűrő elméletben tudná tartani az értékeket porszemcse méretben.
Tudsz esetleg olyan oldalt amiken lehet találni jó szűrőket, ditech-hez..?
a ditech-re érdemes "sportlégszűrőt" tenni?
Tegnap leszedtem a légszűrőházat, és úgy rántottam oda neki. Eszméletlen jó szívó hangja van. De ahogy néztem gyorsan ellepné a por a sportlégszűrőt, mivel rögtön a keréknél lenne. Gondolom a kompressor és az injektornak sem tenne jót a finom por, ami átjutna a légszűrőn..?
Az injektorház alsó részét a gyertya felett találod. Három torx csavar tartja. Arra kell ügyelni, hogy ha az üzemanyag nyomásszabályzót is kiveszed, akkor folyni fog a benzin. Ezért mielőtt kivennéd, a visszafolyó üzemanyagcsövet le kell dugózni/el kell szorítani.
lehet veni hézagolót boltba?
de nincs eldugulva már néztem.
a variot kellesz rajta jol kihézagolni.
Az olajzás is elektromos vezérlésű és nem 5mp-ként olajoz ha jól emlékszem, hanem nagyobb időintervallumokban.
milyen szinű mert rozsdas de sztem fehér a gyári
tettem már bele piros malossi kontrasztot is de azzal se jol muzsikalt.
Nem tuom milyen lenne jo bele. a kis rugok is gyáriak a kuplungpofába és mégse jo . a szij is rá való 16,5*747-es. már lassan egy éve szenvedek vele nem tudom behangolni szerelőknek is vittem de egy se tudta megcsinalni nem is viszem sehova majd megcsinalom egyszer csak jo lesz! hézagolóbol hányat kell rakni a vario elé?
4000km-et mentem vele még csak a fúrás óta.
de taiwani dugesz van bene lehet döglődik már megfele.
indulni indul egy rugásra .
Nem biztos, hogy csak a görgőkkel van gond. A tuti behangolás ennél összetettebb azért. Lehet, hogy erősebb nagy rugó sem ártana, vagy a kontrasztrugókkal is lehet variálni például. Lehet, hogy nincs topon már a henger-dugó páros, és egy kissé gyengélkedő konfigot még nehezebb lesz normális működésre bízni...
Sr 50 ditech nagy nehezen elindul majd fél percig jo utána alapjáraton elketyeg gázadásra dadog és bekormolja gyertyát. mi lehet a gond? ill ha olajzó csövet lehúzom kb milyen gyorsan kéne jönni az olajnak én kb. 5 mp re szedtem le de egy csepp nem hagyta el a csövet.