Lehet. De én őszinte embernek tatom magam. Inkább készüljön fel a legrosszabbra, aztán érje kellemes csalódás, mint másnapra nevezzen a dakarra, aztán a sarokig sem jut el.
Nem beszélve arról, hogy véleményt kért. Jobb szeretem, ha nem szidják utólag anyukámat, vagy neveznek hazugnak.
Ha valaki nem ért egyet, max nyitunk egy vitafórumot.
Én ilyenről nem tudok, mert ez sokmindentől függ. Azt szoktam rá mondani, hogy úgyis észreveszed ha már nem húz. Úgy vettem észre hogy a 2T robogók átlagban 15-20 ezret simán elmennek. Teszem hozzá, hogy nem hülyegyerek, egykerekezős, full gázon menő, és AROL 2T stílusban! Ugyanezt lehet mondani a 4T-re is, de ott persze olajcsere, és szelepállítás mellett.
A ditech "szívében" a gonosz lakozik, arra várva hogy a legváratlanabb időpontban, jól kiba....hasson a gazdival. Naná hogy eltávolítom ezt a motorból. Egyébként jogos, a ditechet nem lehet otthon "kókányolni".
Na ja, csakhát véleményem szerint azzal, ha karbisra alakítod, tulajdonképpen a "szivét" távolítod el. Vagyis ezt követően már nem ditech "csak "karbis.
a piszkálás alatt pedig avatatlan kezek beavatkozását értem a HI-tech blokkba, vagyis lefordítva a kókányolást. szakember szerel, nem kókányol, vagy piszkálgat, véleményem szerint.
"Érzékeny, kissé alulméretezett, kiforratlan, rengeteg elektronika(ami nem az aprilia erőssége szerintem) nem szereti ha piszkálják..."
Na-na-na-na...... Nekem is ilyen van, igaz karbisra alakítottam. Szerintem a blokkja nem "érzékenyebb" mint bármelyik másik motoré, azt pedig hogy "alulméretezett", szintén megcáfolnám. (Példa erre az én volt etanolos blokkom...) Egyébként a karbis változatok strapabíróak és igencsak jól mennek. "Kiforratlan, rengeteg elektronika": igen, a ditech elektronikája nem a megbízhatóságáról híres, de még rosszabb híre van magának az injektor 'mechanikának'. (Persze erre is ottvan a karbisra átalakítás lehetősége). "Nem szereti ha piszkálják...": ez szintén olyan dolog, hogy egy ECU sem szereti ha piszkálják, de ha tudod mihez nyúlsz, akkor nincs hiba. A másik dolog inkább az, hogy ritkák hozzá a tuning alkatrészek, vagy ha találsz, akkor méregdrága.
emlékeim szerint 2000-2003.07.hóig gyártott, Franco Morini által tervezett (Suzuki) blokk. Sokan utálják, mintegy kísérleti modell volt az injektoros technikára az Apriliánál, ami a maga korában majdnem űrtechnika volt az 50-es kategóriában. Érzékeny, kissé alulméretezett, kiforratlan, rengeteg elektronika(ami nem az aprilia erőssége szerintem) nem szereti ha piszkálják, viszonylag drágák az alkatrészei a karbishoz képest, az országban kb. egy kezemen meg tudom számolni, hányan értenek hozzá A-Z-ig. Sokan kókányolják drágán, aztán vagy ráköltenek 100.000-et és megtartja, vagy nem költ rá és elpasszolja, majd szívjon az új gazda vele. Nem szereti a hideget, és ha megtartod, jó ha értesz hozzá,vagy közeledben van spec szerelő, mert pl egy felesleges injektor csere is, új árban kb 40.000.- Ft
Utódja a pigi blokkos, állítólag stabilabb, jobban tuningolható,viszont emiatt drágább is.
De hogy mondjak jó hírt is: keveset fogyaszt, majdnem termeli a benzint!
Nem beszélve arról, hogy véleményt kért. Jobb szeretem, ha nem szidják utólag anyukámat, vagy neveznek hazugnak.
Ha valaki nem ért egyet, max nyitunk egy vitafórumot.