Bármilyen akksival, ami 12V-os. De én azért ezt nem erőltetném. Ugyanis a ditech figyeli az akku feszültségét is. Ha hirtelen nagy feszültségugrás lép fel, az meghülyítheti az ECU-t. Tölteni is csak rendesen szűrt 4 utas egyenirányítóval felszerelt motorhoz való töltővel szabad. Ha nagyobb töltőd van, esetleg nagyon régi, akkor érdemes levenni az egyik sarut, hogy az ECU még csak véletlenül se legyen az áramkörben.
Én nem mondtam hogy olcsó, de legalább üzembiztos. Az meg hogy mennyit kell még ezen kívül a blokkra költeni, az nem rajtam múlik. Ha azt szeretnéd felrakom az elektronikát a 0-ra kopott blokkra is, de akkor nem kell sokat várni tőle. Az átéptés működni fog, max a motor lesz erőtlen. A ditechre, meg költhetsz vaktában ennek a háromszorosát is, gyakran van olyan, hogy akkorsem működik. Kivéve persze ha szakember(!) csinálja, és tudja is mit csinál. De azt meg nem győzöd megfizetni, és garantálom hogy a legjobban felújított ditech is megadja magát újból max 2 év után. Ehhez az is hozzátartozik, hogy sokan értenek a ditech-hez......
Árat csak hozzávetőlegesen tudok írni, mert minden robogó másféle állapotban kerül hozzám. Ha a blokkot nem kell megbontani, akkor kell egy FET gyújtómodul 10e, üzemanyagszelep+posta 7-8e, csövek, felhasznált anyagok 4e, karburátor (használt vagy új)+posta 7-35e, kábelköteg átalakítás, bekötés munkadíj 10e. Ha a blokk kopott és meg kell bontani, akkor a munkadíj +5e-el emelkedik és rájönnek a plusz alkatrész költségek (csapágyak, szimeringek, tömítések, stb). Remélem nem hagytam ki semmit.
Jókat kérdezel. Az átalakítás ára sok dologtól függ. Pl. hogy kell-e a blokkot felújítani vagy sem. Mert az komolyan megdobhatja az árát. Ha csak az elektronika kell, az lényegesen olcsóbb. Az injektor és a többi feleslegessé váló alkatrész nekem nem kell, azt fel tudod rakni a netre, biztosan megveszi valaki. Azt a csajszit minek raktad ki a képen? Csak nem ezzel akarsz lekenyerezni?!.....
Most kerestem rá a neten a gyári gyertyára, és most csodálkozom hogy nem is olyan van benne mint a gyári. Ami benne van az hosszabb. elméletileg. A gyári meg olyan mint ha rövidebb lenne. Ez a tipus kell bele? NGK BR7HS és a BR8 HS
Eddig ment nem volt semmi .
Tegnapelőtt kiálltam a garázsból és egyszer csak lefulladt.
Indítom semmi várok öt percet és indul de csak 2másodperc és leáll,
Bosszús vagyok most raktam össze szedhetem szét megint
Szerintem abban is műanyag úszó van, tehát nem állítható. Max úgy tudsz rajta állítani, hogy a tűszelepházat kicsavarod, és az alatta lévő alátétet cseréled, vékonyabbra vagy vastagabbra. De biztos vagyok benne hogy nem a benzinszinttel van probléma.
Akkor ha a munkehelyemen lemerül reggelre az aksi akkor keresek 1 szuzukit akinek nem 120 Ah as aksija van :D