sziasztok
gyári görgőméret hány g-os aprilia rally-nál?
most 5,5g van benne gyári vario, 16,5*747 varioszij,
gyári 3pofás kuplung gyári kontraszt és kisrugóval.
és lomha az elindulasa ezel a konfigal pedig a kuplungpofa se kopott más minden működik rajta. tettem már bele 4,5-es polini görgőt azal 65-nél kezd megindulni az indulás nem annyira lomha.
Tudja valaki hogy 2008évj. SR 50 R piaggio blokkoshoz pontosan mennyi hajtóműolaj kell és a nivón hol kell legyen az olaj mert én nem látok min-max jelzést
igen örülök is hogy kifogtam...és remélem még sokáig élvezhetem...nem egyszer egyhuzamban megtettem vele 100-120km-es utakat 80-90es tempóban( ami tudom nem tesz neki jót, de bírta)
egy kérdés...mennyivel jobb-rosszabb a Champion gyertya? eddig NGK volt de az 320, Champion meg 1100 :/ különbséget nem érzek ( azt se tudom, hogy kéne e éreznem) :D
"Nah az a lényeg, hogy csodálkozva olvasom a sok ócsárolást " Örülj neki, hogy a Tiéd bevált. Mindenből ki lehet fogni egy jót, de én ezzel foglalkozom, tehát tudom hogy egy fos az összes. Tisztelet a kivételnek......
Eladósorba került az SR50-esem, mert vettem egy két személyes Honda PCX-et, ha valakit érdekel:
Eladó 2008-as Aprilia SR 50 Factory Robogó
Ha biztosra akarsz menni: Gyári, első tulaj, karcmentes, törésmentes, garanciális még több mint egy évig, csak Aprilia márkaszervizben szervizelt kitűnő állapotú, azonnal vihető. Erre tuti nem kell költened, bármi baja van, ingyen javítja az importőr.
Fogyasztás: 2-3 liter között használattól függően.
Szia!
Jó hallani hogy akkor az "talán" normális a hőfok, bár le szeretném cserélni majd egyszer a vizet újra, nyugodtabban aludnák utánna... :)
Azt is jó hallani hogy nem volt bajod a Ditech erőforással, mivel engem már páran beszarasztottak hogy dobjam ki, meg ilyenek, mert nem megbizható. Bár csak 1 hete van meg, de kezdem megszeretni. Gyertyát már vettem én is bele kettőt, de eddig "csak" az egyiket használtam.
Srácok!
Gumit milyen márkájút érdemes venni? Előre kellene.
Én 2 éve motorozok sr50 ditech-en és SEMMI gondom vele! jól húz, jó a végsebesség ( óra szerint 85-90), jó a fogyasztás (kb 2 liter). Egy malossi multivar és egy kevlár szíj van benne...azon kívül minden gyári. Nyáron kicseréltettem a főtengelyt, kuplungot, spirálcellás akksit, stb...azon kívül nem nagyon költöttem rá.
Ja de...vettem 6 gyertyát kb 2 hét alatt, mert az egyik cső elöregedett és spriccelt belőle a benzin...szerelő azt mondta a benzin nyomás (?) miatt szart be a gyertya. kicseréltük a csövet és azóta minden rendben van :P
Nah az a lényeg, hogy csodálkozva olvasom a sok ócsárolást
Newneed!
beállítás kérdése ez a felpörgetős dolog! a vízhőfok meg nekem sem megy nagyon tovább! Max 30-40 fokban majd max a feléig( de nagyon ritka)
SR50,2002,23.000km :)
Tegnap is volt egy kis teszt kb. 25km-er. Semmi jelét nem adta a ditech hogy baj lenne. Húzott rendesen ahogy elvárja az ember egy 50-től. Csak EVO99-et tankolok bele.
Viszont az nem tetszik hogy nagyon fel kell pörgetni elindulásnál, azán meg ugrik mint a ló... A vízhőfok negyednél megáll, az normális?
gyári görgőméret hány g-os aprilia rally-nál?
most 5,5g van benne gyári vario, 16,5*747 varioszij,
gyári 3pofás kuplung gyári kontraszt és kisrugóval.
és lomha az elindulasa ezel a konfigal pedig a kuplungpofa se kopott más minden működik rajta. tettem már bele 4,5-es polini görgőt azal 65-nél kezd megindulni az indulás nem annyira lomha.