Nézd meg, hogy van e benzin az injektorházban lévő nyomásszabályzó alsó burkolatában. Ha van, akkor az okozza a problémát, hogy az üzemanyag nyomásszabályzó membránja átenged. Sztem a legtöbb ditech-es ezzel szív... Nálam is ugyanez volt a probléma és most csinálom haverom öccsének a ditech-ét is mert ugyanez a baja.
Magasabb fordulaton azért megy mert ha még csak minimálisan enged át, akkor azt a kis többlet benzint el tudja égetni. Viszont indításnál és alapjáraton már problémát okoz és kormolja, sőt tönkreteheti a gyertyát.
Az öcsémnek 6éves 20e km van benne uj korától ő használta és eddig még semmi gond nem volt vele gyári benne minden,furva sem volt semmi és még mindig 75 a vége
A gyertyakép tökéletes. Pörgetve persze hogy "elmászik" a motor. A felni öntve van, nem esztergálva. Sosem lesz tökéletesen központos.
Ráadásul a legtöbb robogófelni sosem látott centírozógépet sem. A gumisok csak felba....ák rá a külsőt oszt szia. Ezen kívül még jópár dolog beleszól a dologba. Ott van pl. az első és a hátsó varió, amik mozognak fordulaton. Stb, stb....
Igen,amit kívülről látsz az az olajpumpa,ha szépen leszeded ,akkor látod meg a vízpumpa tengelyét,ami a nagy"bordás kerékbe" megy bele,mint az olajpumpa.......
Jók a kymco-k is, de az anyagminőségük szánalmas. Ez kb. azt jelenti, hogy addig szép, amíg kihozod a kereskedésből. 2-3 év alatt a naptól behomályosodik a km óra plexije. Ha netalán esel vele, akkor menthetetlenül apróra törik minden idoma. Motorikusan jóra sikerültek, persze ehhez hozzátartozik a rendszeres olajcsere, stb. Hozzáteszem hogy ezt minden motor igényli, nem csak a kymco...... Viszont egyre több keeway-t hallani, aminek a váza kettétört. Gyanítom hogy itt egy kicsit alulméretezett lett a váz. Ha pl. nagykerekű robogót veszel, akkor az annyiból jobb, hogy kevésbé veszi észre a gödröket, úthibákat. Ha pedig teheted, és a jogsi is megvan hozzá(!), akkor egyértelműen 125-öst vegyél.
Sziasztok! Egyik ismerősöm motorvásárláson gondolkodik
max .350-400e szán rá aprilia sr 50 karbis 2008évj. vagy egy 125-ös 4ütemű pl.kymco új Agility City 125 , új People S 125,neki azt mondták a kymco márkáról hogy megbizhatóbbak mint a pl.keeway
a motorom gyújtsa letilt magasabb fordulaton, ha sztenderre állítom, odahúzom neki, akkor is tilt..mit kéne kicserélnem rajta, hogy tovább pörögjön? CDI? vagy gyújtás alaplap? netán mind2 ?
Magasabb fordulaton azért megy mert ha még csak minimálisan enged át, akkor azt a kis többlet benzint el tudja égetni. Viszont indításnál és alapjáraton már problémát okoz és kormolja, sőt tönkreteheti a gyertyát.
http://italmondo.hu/index.php?...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://www.egumotors.hu/3803-m...
Egy szatyorba rakod és készlet lesz.....
Ráadásul a legtöbb robogófelni sosem látott centírozógépet sem. A gumisok csak felba....ák rá a külsőt oszt szia. Ezen kívül még jópár dolog beleszól a dologba. Ott van pl. az első és a hátsó varió, amik mozognak fordulaton. Stb, stb....
Valaki rendelt már robogoalkatresz.eu-ról?
A véleményeteket szeretném megtudni az oldal megbízhatóságáról meg stb.
Vélemény?
Stenderen nektek is nagyon elmászik a motor pörgetve? Nem tetzsik, mintha nagyon rázna...
De nemértek a gyertyaképhez :(
szerintetek?
Segítséget szeretnék kérni!
Fekvő, vizes blokkos OLD SR-hez keresek aksi fedő idomot, műanyagot!
Ha valakinek van eladó, kérem szóljon!
Köszönöm előre is! :)
max .350-400e szán rá aprilia sr 50 karbis 2008évj. vagy egy 125-ös 4ütemű pl.kymco új Agility City 125 , új People S 125,neki azt mondták a kymco márkáról hogy megbizhatóbbak mint a pl.keeway
a motorom gyújtsa letilt magasabb fordulaton, ha sztenderre állítom, odahúzom neki, akkor is tilt..mit kéne kicserélnem rajta, hogy tovább pörögjön? CDI? vagy gyújtás alaplap? netán mind2 ?