Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni SR50 Di-tech első lengéscsillapító ügyben!
Hogyan lehet állítani a keménységét? Mivel most lett szimmeringezve, és új olajat is kapott. Viszont most olyan kemény, hogy szinte üt.
mivel tudna többet, ha maradna a "halytókar"? motor függő. Ditech tuningolása sokba van, és hosszabb távon nem éri meg.
Nagyobb henger, nagyobb fogyasztás, mondjuk morininél kb fél lityi + jobb gyorsulás. használt cuccokkal kb. maga a henger csere kb. 20-30e. újba kb. 70-80-tól a csillagos égig. De ez csak a kezdet, innentől jön a többi. Sportkipuff, vario, kuplung, főtengely, végáttét stb. Szóval akár 300e Ft-ot is költhetsz rá. Pigi blokk jobban tuningolható, bár igazán, ha tuningolni akarsz, karbissal tedd.
Amugy pénztárcafüggő.
Hengerszett millio féle van ócccsótól a horror "egy indítás egy hengerig"
Hogy csinált-e valaki ilyet? Szerintem itt a fórumon a két kezeden nem tudnád megszámolni hányan...
Sziasztok! Mennyibe kerülne 50-ről 70-es hengerre átszerelni a motort tokkal vonóval. És mivel tudna többet,halytókar maradna? valaki gondolom már csinált ilyet
Talán a legegyszerűbb az lenne, ha csinálnál egy-két fotót a motorról, amin a blokk is jól látszik, és feltöltenéd ide.
De ha tudsz pontos évjáratot, az alapján is be lehet azonosítani. Itt figyelni kell, mert az eladók előszeretettel " fiatalítják " az eladandó portékájukat...
Olajat meg mindenképpen érdemes valami full szintetikust használni, nézz szét a Repsol olajak között, nem volt gond még velük.
Tegnap vettem egy 50-es SR ditech-et.
Honnan tudom meg hogy milyen blokk van benne? Jó lenne tudnom az alkatrész vásárlásoknál. Van-e neten szerelési kézikönyv, meg hasonlók? Milyen olajat érdemes venni a benzinhez?
Köszi!
Sziasztok! Ez a harmadik SR 50-es (karb.)amit hajtok az uj kasznisból,és ennél azt vettem észre hogy a vízhőfok skála a harmadik csíkig elég kínkeservesen megy fel érdemes utánna járni, (hőérzékelő stb.) vagy olyan amilyen
rendben hogyvolt egy hete, de lehet hogy egy kis piszok eltömítette . Ahhoz nem kell egy hét, mert nem lerakódik csak a kis piszok eltömít.. nem vesztesz semmit ha kitakarítód
Sziasztok! Olyan gondom van, hogy még novemberben beindítottam a gépet, járattam, aztán ahogy húztam a gázt egyszer csak leállt. Trailerrel hazahoztuk. Másnap beindítom, mükszik rendesen, aztán egy pár óra múlva szintén behalt. Mostanában megint működött rendesen. Mondom teszek vele ma egy kört, első rugásra beindul, várok egy kicsit, h bemelegedjen normálisan, felülök, indulnék el, nyomom a gázt, és ahogy adom rá a gázt, hallom h veszíti el az alapjáratot, visszaengedem, normálisan ketyeg megint alapjáraton, aztán ahoyg meghúztam tövig a gázt, egyből leállt, és azóta megint be sem indul. Jah és mindezek állóhelyzetbe történtek. Mi lehet a probléma? köszi előre is
Sosem a kilómétert nézzük egy motornál. Mindig az állapotát vedd figyelembe. Hallgasd meg a hangját, menj vele próbakört, figyeld hogy hogyan viselkedik.
Segítséget szeretnék kérni SR50 Di-tech első lengéscsillapító ügyben!
Hogyan lehet állítani a keménységét? Mivel most lett szimmeringezve, és új olajat is kapott. Viszont most olyan kemény, hogy szinte üt.