"Egyébként japán autóm van, tehát nem ismeretlen a "drága" alkatrész! :) Pont azért vettem a robeszt hogy itt a faluba eljárkáljak vele, mert keveset eszik."
Nem akarlak elkeseríteni, de akkor a ditech az autódnál is többe lesz. Egyébként nem érdemes sokat rákölteni, mert a morini ditech folyamatosan szar marad, bármit is csinálsz vele. Bár úgy rémlik ezt már párszor elmondtam itt a fórumon.... Viszont ha meguntad a pénznyelőt és a tologatást, akkor a karbisra alakítást meg tudom oldani. Szakszerűen(!) és nem kókány módon. Ez itt a reklám helye....
Ez bármi lehet. Most egy Malagutival szívok, mert ha állítok a karbin, akkor megy kb. 2 hétig. Utána megint nem indul, csak rúgásra. Karbiállítás és újra jó 2 hétig. Amit tanácsolni tudok, az hogy első körben ellenőrizd a gyertyát, szikraközt, és azt hogy az akkufesz mennyire esik le indításkor. Ezen kívül a légszűrő legyen tiszta, és ha a tavalyi benzin van benne, akkor cseréld le frissre. Ezután karbi beállítás, kompresziómérés, stb....
Én sosem szoktam 100-130 fokra melegíteni a csapágyakat. Olyan 70-80 fok bőven elég. Emellett a főtengelyt berakom a fagyasztóba. Ekkora hőmérséklet különbég mellett csak rá kell "ejtenem" a csapágyat a főtengelyre, simán rácsusszan.
Szia!
Mikor az eladónál voltam, a mocival akkor semmi baj nem volt. Akkor persze működött rendesen. Hazafele kb. 25km megtétele után jelentkezett az első fulladás. De tegnap este meg semmi hibára utaló jelet nem adott. Persze folyamatos teszt van.
Majd kiderül mi lesz. Biztosan kell majd rá költeni. Inkább előbb mint utóbb, szerintem.
Egyébként japán autóm van, tehát nem ismeretlen a "drága" alkatrész! :) Pont azért vettem a robeszt hogy itt a faluba eljárkáljak vele, mert keveset eszik.
Az mitől lehet hogy rugásra nem indul vagy csak mikor milyen kedve van öninditóval meg igen,azért sem értem mert téli álomból 5-6hónap után meg elsőre rugásra pötyögött, ha fúrásra érett a motor tényleg úgy van hogy inditózásra nem csak rugásra indul?
Tényleg nem akarok paraszt lenni, de már délután írni akartam, csak aztán mégsem.... Kérdezd meg a volt tulajt, hogy vissza venné e? Mert nem igazán működik úgy, ahogy kellene....
Ehhez igazából jogod is lenne, de sok minden függ az adásvételitől, amit írtatok. Bár, ha sok pénzed van, tartsd meg. Mivel az előző tulaj úgy sem veszi vissza, hisz örül, hogy megszabadult a rontástól, költs rá. Sokat. Talán egyszer elvisz Á-ból B-be, úgy, hogy nem kell aggódnod, hogy vajon hol rohad le legközelebb. Ahan, meg persze legyen nálad hét darab gyertya, meg négy kompresszor, meg minden lófasz, ha elmész a boltig vele. Csak, hogy nehogy baj legyen.
Szóval legközelebb, ha robogót veszel, ezeket a szarokat messziről kerüld el, és olvass utána, mielőtt beugrasz. Piaggio, Minarelli. Szigorúan karbis, nem injektoros. Keveset eszik? Persze, ha beindul. Nem indul be? Negyvenezer, ha szerencséd van, és találsz hozzáértőt. Ha nem, akkor könnyen lehet nyolcvan is, és szar lesz megint.... Alakítsd karbisra! Van aki frankón megcsinálja, vagy megint kontár munka lesz? Ki tudja....
De két litert eszik, és amúgy jól megy. Vagy menne, de most megint nem megy, mert megint baj van vele, kormolja a gyertyát, meg dadog állandóan. Bocs srácok, de ez a véleményem a DiTech-ről.... NEM kell megvenni, ENNYI!
azt értem, hogy a műanyag olyan mint a tejfog, nem karcol...de írják hogy 100-130 °C re kell melegíteni szerelés előtt de magasabb hőmérséklet károsíthatja , ezért (is) kérdeztem
Tehát a következő a sztori.
Volt benne egy nem belevaló NGK gyertya, amit mikor "szar" volt kormolt. Majd kicseréltem a volt leonardómban lévő gyertyára, és azzal frankón tette a dolgát. Szép "őzbarna" szine volt a gyertyának!
Majd szereztem s.o.s-be egy szintén nem belevaló kétpolusú ngk gyertyát, és azzal meg alul jobban húz. ez tegnap történt.
Ma mikor közel 80km/h-s sebeség után fulladt, majd elindult, aztán megint befullatt. Nemrég jöttem haza a tesztkörről ami kb.40-50km lehetett, de semmi hibára utaló jelet nem adott. Tehát most vakargatom a fejem hogy mi is lehet a baj...?
Néztem a felújító készletet, hát nem olcsó! :(
Lehet ebbe a kaszniba rakni régebbi karbis blokkot?
Mostanság ilyen műanyagokat rakok be, és eddig nem volt baj velük. Viszont a fém sokkal több bosszúságot és kárt tud okozni. A műanyag ha törik, azt kiköpködi a motor, de ha a fém törik.......
Na sikeresen kifingattam az SR-t. Kiba....ott főtengelycsapágy megadta magát. Alig volt benne ~1000 km. 33-as keverékkel használtam, és a lehető legjobb olajat kevertem a benzinbe. Alig vagyok pipa..... Szerencse hogy a csapágy leszakadt darabjai nem barmoltak össze semmit. Először elkezdett a motor "sípolni", majd lefulladt. Újraindítottam, lassan elindultam, majd elkezdett egyre erősebben zakatolni. Na ekkor állítottam le, és hazatolás.... Szétszedtem, és hangos ku......a anyázás közben kiba...am a csapágyat a szemétbe. Soha többé NTN csapágyat! Meg is rendeltem az újat, mert a motort közben eladásra hirdetem, és ha valaki most telefonál, akkor mit mondjak?!..... Hát bocs, de a blokk szétesett?! Ilyen lesz benne: http://www.egumotors.hu/2054-m...
A vízhőfokmérő méri rendesen a vizhőfokot mert az is összeköttetésben van az ECU val és ha nemér akkor dúsabb keveréket ad a meleg motorhoz ez is kormolhatja!
De a legjobb ha megméred a kompresszornyomást! ott kiderül
"És mi lehet a kompresszorral? Hallottam hogy fel lehet "újítani" Ez igaz lehet? mert ha jól hallottam 5000ft-ért van felújító készlet!
Vagy mit lehet ilyenkor csinálni még, lehet valami okossággal orvosolni a problémát?"
Csere. http://www.hstuning.hu/content...
A lényeg hogy a Leonardo-ban sincs váltó, csak pár fogaskerék, amik fixen kapcsolódnak. 110-130 ccm 75W-90 olaj kell bele. A lényeg hogy addig kell önteni, hogy a beöntő nyíláson elkezdjen visszafelé folyni, mert a beöntő nyílás egyúttal a szintjelző is.
Fasza.
Jól megszívatott az előző tulaj. Rászaladtam a csecsre! Hogy jöjjön rá a rák...
Pedig minden frankó volt mikor néztem, aztán itthon meg elkezdődött a szivatás, keményen.
És mi lehet a kompresszorral? Hallottam hogy fel lehet "újítani" Ez igaz lehet? mert ha jól hallottam 5000ft-ért van felújító készlet!
Vagy mit lehet ilyenkor csinálni még, lehet valami okossággal orvosolni a problémát?
sziasztok
nincs véletlenül itt köztetek oylan ember aki bont sr125-t?
vagy 150-t?
szükségem lenne 1 szijra és variátora meg mindere ami a főtengejen van!
elérhatőségeim az adatlapomon!
Nem akarlak elkeseríteni, de akkor a ditech az autódnál is többe lesz. Egyébként nem érdemes sokat rákölteni, mert a morini ditech folyamatosan szar marad, bármit is csinálsz vele. Bár úgy rémlik ezt már párszor elmondtam itt a fórumon.... Viszont ha meguntad a pénznyelőt és a tologatást, akkor a karbisra alakítást meg tudom oldani. Szakszerűen(!) és nem kókány módon. Ez itt a reklám helye....