Az öcsémnek is van karb. 7éves 5évig az enyém volt,egykerekezés nem volt de szinte mindig 70 körül volt járva vele,most van 21e km benne és még 75-80-at megy,furás mentes gyári cuccokkal semmi tuning gyorsulásra sincs panasz kiváncsi leszek majd mikor kell furni majd
Nézelődtem, de "semmit" nem találtam. Tök fura hogy nincs rajta egyértelmű betöltő nyílás, meg leeresztő csavar...
Esetleg valaki még? Akinek ilyen "jó" blokkja van? :)
Lehet rosszul fejeztem ki magam... :)
Volt egy 125-ös leonardom, és abba lehetett cserélni "váltó" olajat.
A használati útmutatóban az sr50-hez is ír 75-90es hajtóműolajat.
Akkor most mi is van? Kell bele, vagy sem?
A gyertya ami benne volt majdhogynem "új" volt! Fényes volt meg kevés retek volt rajta. Viszont kormos volt. A télen kapott egy szervízt a motor, az előzző tulaj szerint...
Kérdés: Váltóba az olajat hol kell önteni, és hol kell leengedni? Mert néztem és semmit nem találtam ami ezekre utalhat...
Hogy ne legyél azért teljesen nyugodt: a gyertya max. kb. 4000 Km-enként csere. Ha a gyertya a használatba ment tönkre, akkor ok, ha kormolta, akkor valószinű más baj is lesz. Ez általában komresszir kopásra utal, de lehet sok egyéb is. A ditech kényes a gyertyára, mivel az injektor közvetlen gyertyára fecskendez, igy "eszi azt". Szóval jó, ha van tartalék gyertya....
Sziasztok!
Köszi a jobbnál-jobb híreket a "dítek"-ről! :) Már meg is nyugodtam...
Mikor megvettem csütörtökön, hazafele az úton lefulladt majd 2-3másodperc után újra indult menet közben. Csinálta ezt a jelenséget párszor. Majd mikor hazaértem, kis pihenő után mentünk volna tesztkörre, de csak pár méterig jutottam. Nem akart az istenért elindulni, csak fullatt, pöfécskelt, meg dadogott. Gondoltam biztos valami injektor hiba... Na de, tegnap kivettem a gyertyát és kicseréltük egy másikra, nagy meglepetés fogadott, ment mint a golyó! Tehát két és fél napig szívtam a gyertya miatt. Most nagyon patent, nem is gondoltam volna hogy csak ennyi baja volt.
A levegőt tényleg egy "kompresszor" juttatja be az injektorhoz?
Köszi skacok az infót! :)
nemrég beszéltem márkatárssal, azt mondta, hogy neki is ovál volt a gumma, most cseréltette, centírral volt baráti áron 9000/db baráti áron. TEkintettel arra,hogy az utcán parkol a moci, lehet, hogy pont az uj gumi miatt lenne kelendő. Persze ez normál esetben "az ellen nem véd" esete.
Tudom, mármint az esést. Nem mai a gumma, tehát nyilván cserélni kellene, de mivel mostmár jön a nagymocis szezon, inkább arra gyűjtögetek. Műszaki, bérgarázs stb. IGy most a költségvetés elég szűkös. De előbb-utóbb sor kerül rá. Amugy is azon állt vagy két évig, ugyhogy kicsit tojás is.
Egyrészt tuti, hogy belső nélküli ( már ha SR-ről beszélünk ) , másrészt ne pumpát csinálj, hanem vegyél új gumit az öreg helyett.... Kurva nagyot lehet ám esni az elöregedett gumival...
Valamit azért mondjunk el a Ditech mellett is, elismerve azt, amit eddig leírtatok.
Morini blokkos ditechem, van, nagyon dinamikusan gyorsul, első 30m-en 15-öt verek hasonló gyári karbisra. Ötvenig egyenletesen gyorsul, bármilyen átlag autó átlaggyorsulásával partiban van. (Ez lámpaváltásnál lényeges, nem a raj, a túlélés miatt fontos.)
Mindezt digitális gázkezelés mellett megcsinálja 2 literből. Gyári karbis ezt jó ha 3 literből tudja.
Kompresszor, injektornyomásszabályzó, membrán, hőgomba, gyertya, ezek a legfontosabbak, ha ezek rendben vannak, ez már fél siker.
Legfontosabb, kell egy hozzáértő szerelő, aki ha baj van, tudja hová kell nyulni.
Ok, csak azért szívás, mert az enyém is /60-as. CSak onnan tudom, hogy lapos, hogy 85 körül már szét akar pörögni a moci, de nem megy, meg a gumi közepén széles a csík. Közepét megnyomva kicsit puha. Nem ül le, nem lapul be, semmi. Öreg a gumi, szerintem belső nélküli, de van, hogy két hétig nem ereszt, van, hogy naponta lemegy. Agybaj. Úgyhogy most komponálok egy hűtőkompresszoból pumpát.
A guminyomást ne is emlegesd. A Leó-n jártam úgy, hogy egyszerűen nem tudtam normálisan egyenesen menni vele. Átnéztem mindent, már azt hittem hogy elrepedt a váz valahol. Erre a legvégén utolsó gondolatként jött hogy megnézzem a guminyomást. Hátul 2.2, elől 0.2 bar. A gumin persze egyáltalán nem látszott hogy lapos, még menet közben sem, a 110 kilóm alatt. Hiába itt a tavasz, lassan fel kellene ébredni már......
Csak mert eszembe jutott, a gyári 6000-es csere, ami NEKEM kevésnek tűnik, persze normál használat mellett.
Amikor én észreveszem az enyémen, hogy nem húz, akkor megyek benzinkútra, és felfújom a hátsó gummát, monnyuk 0.5 barrol 2.2-re és megy mint rakéta. Ez az olcsóbbik haustunying.
Esetleg valaki még? Akinek ilyen "jó" blokkja van? :)
Volt egy 125-ös leonardom, és abba lehetett cserélni "váltó" olajat.
A használati útmutatóban az sr50-hez is ír 75-90es hajtóműolajat.
Akkor most mi is van? Kell bele, vagy sem?
Kérdés: Váltóba az olajat hol kell önteni, és hol kell leengedni? Mert néztem és semmit nem találtam ami ezekre utalhat...
Köszi a jobbnál-jobb híreket a "dítek"-ről! :) Már meg is nyugodtam...
Mikor megvettem csütörtökön, hazafele az úton lefulladt majd 2-3másodperc után újra indult menet közben. Csinálta ezt a jelenséget párszor. Majd mikor hazaértem, kis pihenő után mentünk volna tesztkörre, de csak pár méterig jutottam. Nem akart az istenért elindulni, csak fullatt, pöfécskelt, meg dadogott. Gondoltam biztos valami injektor hiba... Na de, tegnap kivettem a gyertyát és kicseréltük egy másikra, nagy meglepetés fogadott, ment mint a golyó! Tehát két és fél napig szívtam a gyertya miatt. Most nagyon patent, nem is gondoltam volna hogy csak ennyi baja volt.
A levegőt tényleg egy "kompresszor" juttatja be az injektorhoz?
Köszi skacok az infót! :)
Morini blokkos ditechem, van, nagyon dinamikusan gyorsul, első 30m-en 15-öt verek hasonló gyári karbisra. Ötvenig egyenletesen gyorsul, bármilyen átlag autó átlaggyorsulásával partiban van. (Ez lámpaváltásnál lényeges, nem a raj, a túlélés miatt fontos.)
Mindezt digitális gázkezelés mellett megcsinálja 2 literből. Gyári karbis ezt jó ha 3 literből tudja.
Kompresszor, injektornyomásszabályzó, membrán, hőgomba, gyertya, ezek a legfontosabbak, ha ezek rendben vannak, ez már fél siker.
Legfontosabb, kell egy hozzáértő szerelő, aki ha baj van, tudja hová kell nyulni.
Ja és nem mellesleg a Te malmodra hajtom a vizet, szóval lehetek a managgered?
Amikor én észreveszem az enyémen, hogy nem húz, akkor megyek benzinkútra, és felfújom a hátsó gummát, monnyuk 0.5 barrol 2.2-re és megy mint rakéta. Ez az olcsóbbik haustunying.