Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszi!
köszi az infót
Neked lett valami komolyabb bajod balesetkor,és a motornak az idomokon kivűl?
Pár idomom nekem is maradt a ditekkből.
Igaz nem gyári a festés.
Gondolkodom, hogy ha már pénzt költök rá Haga legyen, ami másnak is van vagy valami mást tervezek rá.
Persze nem véletlen vettem Haga-t
Matricát meg ha nem is találsz gyárit egy pár képet elviszel egy jobb dekoroshoz meg elviszed a motorod is ahol letudja méregetni a meglévő matricát akkor egész szépeket tudnak csinállni potom pénzért
Ok. Köszi.
Matrica az lehet, hogy necces lesz hozzá. Nem tudom.

A többiről itt érdeklődhetsz, hirtelen nem tudom mi van ezekből bontva.

Szabolcs, 0670-615-2241
Igen örültem mikor el tudtam adni a ditekket.
Nekem is pont ez a festésem van :D

Lassan 1 hónapja hajtom az sr-t

És nagyon pozitív a véleményem teljesen gyári és tunningmentes de nagyon jól használható a városba!

Jah és a fogyasztás elenyésző!

Ma vettem bele 1 aksit potom 3500 ft ért Így mostmár azért se kel agódnom hogy reggelente a hidegbe nem indul be!

Köszi Rolcsa te tényleg tisztességes eladó vagy!
- Első sárvédő
- Orr idom
- Alj takaró
- Lábtartó
- Légterelő
- Matricák (Noriyuki Haga SBK)

Teljesen oldalba kaptam, aztán azon csúsztam.

2003-as ditech Noriyuki Haga sbk
Mire lenne szükséged, és melyik típushoz, pontosan?
Jól kezdtem az évet... 1 hétig tartott... megtörtek jobbról.
Google-n eddig nem sikerült találnom idomokat/borítást. Tudtok egy oldalt esetleg?

http://www.apriliaforum.com/fo...
nem raktak bele
Morini ditech vízhőfoknak mennyinek kellene lenni?
Mert nekem negyednél megál a mutató. A vizhűtő langyos szokott lenni. Kézzel tapintható.
Igen rosszul írtam a SOROSnál összeadódik a fesz... Mostmár értem a feszültségugrást is.
Láttam hogy pesti vagy, ezért is csodálkoztam. Bár volt már aki pestről hozta le a motorját. Kérdeztem is tőle, hogy megéri ez neki?!.....
Ha egy nagyobb kapacitású akksit kötsz rá, attól nem ugrik meg a fesz. Attól ugrik meg, hogy ha lemerült akkura bikázol rá, egy feltöltött akkuval. 1-2V-ról beszélek csak, de az idióta ditech ECU-nak ez is sok lehet. Egyébként ha bikázol, akkor az akkukat párhuzamosan kötöd, nem pedig sorosan.... A soros kötést messzire felejtsd el!
A Factory-ba miért nincs gyárilag berugókar?
sziasztok! ijen injektort szeretnék vásárolni használt működőképeset!
Szia!
Köszi az infot! Meg akarom vizsgálni hogy mi zu, természetesen a szerelőmmel.
Egyébként csak a gyári gyertyát kormolta, az amelyikkel elhoztam.
Ami most benne van NGK CR9EK szép "őz barna" színű. De holnapra meglesz egy új gyári gyertya is, azt elrakom, hát ha kell még egyszer... :)
Lecseréltem a hajtómű olajat is, és ami benne volt az sem tűnt réginek. Igazat mondhatott az előző tulaj, valóban volt egy kisebb szervizen a gép, ahol állítása szerint kapott új hajtóműolajat, szíjat (mitsubishi), meg egy teló felújítást.
Ja egy kérdés, a hátsó meghajtásnál a "kuplungnál" van egy nagy piros rúgó, az milyen tulajdonságokkal bír? mert olvastam hogy itt a szinek számítanak, aszem...:)

Viszont kezdem megkedvelni a kicsikét, tetszik... :)
az enyém karbis de sajna pesti vagyok.bocsi!
Két dolgot nézz meg a gyertyakormolás végett: mérd meg a kompresszornyomást és szedd le az injektorház alsó burkolatát. Ezt alulról 3db T20-as torx csavar tartja. Ha ebben benzint találsz, akkor az üzemanyag nyomáshatároló a rossz. a legtöbb ditechnek ez a baja egyébként és ettől kormolja a gyertyát. Ha megakadsz, akkor keress, segítek.
Sorba kötöd én úgy tudom hogy ha sorba kötöd pont akkor nő meg a feszültség!
Mi már bikáztuk dízel passat akkujáról. Annak meg nem 35ah-s akksija van. Feszültség nem hiszem, hogy ugrik ha bikázod. Hisz sorba kötöd. (jobb esetben ) De ha már bikázni kell, ráakaszthatod paksot is akkor sem fog indulni...