Matricát meg ha nem is találsz gyárit egy pár képet elviszel egy jobb dekoroshoz meg elviszed a motorod is ahol letudja méregetni a meglévő matricát akkor egész szépeket tudnak csinállni potom pénzért
Ha egy nagyobb kapacitású akksit kötsz rá, attól nem ugrik meg a fesz. Attól ugrik meg, hogy ha lemerült akkura bikázol rá, egy feltöltött akkuval. 1-2V-ról beszélek csak, de az idióta ditech ECU-nak ez is sok lehet. Egyébként ha bikázol, akkor az akkukat párhuzamosan kötöd, nem pedig sorosan.... A soros kötést messzire felejtsd el!
Szia!
Köszi az infot! Meg akarom vizsgálni hogy mi zu, természetesen a szerelőmmel.
Egyébként csak a gyári gyertyát kormolta, az amelyikkel elhoztam.
Ami most benne van NGK CR9EK szép "őz barna" színű. De holnapra meglesz egy új gyári gyertya is, azt elrakom, hát ha kell még egyszer... :)
Lecseréltem a hajtómű olajat is, és ami benne volt az sem tűnt réginek. Igazat mondhatott az előző tulaj, valóban volt egy kisebb szervizen a gép, ahol állítása szerint kapott új hajtóműolajat, szíjat (mitsubishi), meg egy teló felújítást.
Ja egy kérdés, a hátsó meghajtásnál a "kuplungnál" van egy nagy piros rúgó, az milyen tulajdonságokkal bír? mert olvastam hogy itt a szinek számítanak, aszem...:)
Viszont kezdem megkedvelni a kicsikét, tetszik... :)
Két dolgot nézz meg a gyertyakormolás végett: mérd meg a kompresszornyomást és szedd le az injektorház alsó burkolatát. Ezt alulról 3db T20-as torx csavar tartja. Ha ebben benzint találsz, akkor az üzemanyag nyomáshatároló a rossz. a legtöbb ditechnek ez a baja egyébként és ettől kormolja a gyertyát. Ha megakadsz, akkor keress, segítek.
Mi már bikáztuk dízel passat akkujáról. Annak meg nem 35ah-s akksija van. Feszültség nem hiszem, hogy ugrik ha bikázod. Hisz sorba kötöd. (jobb esetben ) De ha már bikázni kell, ráakaszthatod paksot is akkor sem fog indulni...
Igaz nem gyári a festés.
Persze nem véletlen vettem Haga-t
A többiről itt érdeklődhetsz, hirtelen nem tudom mi van ezekből bontva.
Szabolcs, 0670-615-2241
Lassan 1 hónapja hajtom az sr-t
És nagyon pozitív a véleményem teljesen gyári és tunningmentes de nagyon jól használható a városba!
Jah és a fogyasztás elenyésző!
Ma vettem bele 1 aksit potom 3500 ft ért Így mostmár azért se kel agódnom hogy reggelente a hidegbe nem indul be!
Köszi Rolcsa te tényleg tisztességes eladó vagy!
- Orr idom
- Alj takaró
- Lábtartó
- Légterelő
- Matricák (Noriyuki Haga SBK)
Teljesen oldalba kaptam, aztán azon csúsztam.
2003-as ditech Noriyuki Haga sbk
Google-n eddig nem sikerült találnom idomokat/borítást. Tudtok egy oldalt esetleg?
http://www.apriliaforum.com/fo...
Mert nekem negyednél megál a mutató. A vizhűtő langyos szokott lenni. Kézzel tapintható.
Köszi az infot! Meg akarom vizsgálni hogy mi zu, természetesen a szerelőmmel.
Egyébként csak a gyári gyertyát kormolta, az amelyikkel elhoztam.
Ami most benne van NGK CR9EK szép "őz barna" színű. De holnapra meglesz egy új gyári gyertya is, azt elrakom, hát ha kell még egyszer... :)
Lecseréltem a hajtómű olajat is, és ami benne volt az sem tűnt réginek. Igazat mondhatott az előző tulaj, valóban volt egy kisebb szervizen a gép, ahol állítása szerint kapott új hajtóműolajat, szíjat (mitsubishi), meg egy teló felújítást.
Ja egy kérdés, a hátsó meghajtásnál a "kuplungnál" van egy nagy piros rúgó, az milyen tulajdonságokkal bír? mert olvastam hogy itt a szinek számítanak, aszem...:)
Viszont kezdem megkedvelni a kicsikét, tetszik... :)