Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze igazad van én nem is állítottam,hogy minden tesztelhető a Game Boy-al csak az elektronika annak is bizonyos részei de nem is ez volt a fő téma
Tudom hogy sok dolgot meg lehet tudni a gameboy-al, mert annó mi is csináltuk. De azt is tudom hogy sok ditech-nek nem ez a baja...
igen a Game Boy-os megoldás jobb mint ha csak ki van villogtatva a hiba mert ez külön veszi az aktív és a passzív hibákat meg a törlés is egyszerűbb meg persze lehet tesztelni a befecskendezés egy részét is az előgyújtás szögét,vízhőfok,fordulatszám stb.
Így pontosabb a diagnózis.
Én már ezt évek óta csinálom , ez a sport program, Jászberényben.
Végre valaki, aki letudja kérdezni hogy mi bántja az ECU-t. A végeredményre kíváncsi vagyok, mivel ditech-ről van szó, és a mesékben már nem hiszek. Aki él ezzel a lehetőséggel, legyen szíves az akció után megírni a tapasztalatait....
Baranya megye ha messze laksz tőlem elküldheted az ECU-t is külön postával, nem kell a moci feltétlen hozzá.
Fogyasztásban pedig kb max 0,5 L de attól függ mennyire húzod a gázt :) az ára pedig 4000
az ECU programozása majd egy hibatörlés és kész 4000
Engem is lehet érdekelne a dolog, helyileg merre vagy te megtalálható illetve milyen árban tennéd rá? illetve fogyasztása mennyivel ugrik meg?
És menyibe kerülne nekem eza móka?
van értelme mert ha aktiválom a fejlesztési módot az ECU-ban akkor jobban kipörög a moci így magasabb fordulaton kicsit erősebb is lesz végsebességre pedig ha minden gyári még hát 70-75-öt saccolok egy sportkipuffal és egy másik görgőszettel akár 90-95-öt is mehet
97-es vizes
Ez érdekelne teljesen gyári 2004 es sr em van pigi blokkos!

Vagy gyárinál van valami értelme?
Sziasztok!

Keresek: suzuki katana ay 50 w központi lengőkart (ami a motorblokkot és a vázat köti össze.

szvigh01@freemail.hu
a legtöbb esetben nem lehet mérni rendellenességet egyszerűen érintkezési hiba lehet belül a potiba mert valószínűleg oxidált ezért nézd meg,hogy utal e rá hibakód először törölj mindent aztán egy próbaindítás és utána még egyszer hibakiolvasás
Szia!
Nem néztem még, de biztos, hogy van hibakód, mert járattam úgy is, hogy le volt húzva a csatija. Gondolom megjegyzi a kódot...
Amúgy le tudom valahogy ellenőrizni a poti értékeit? Ellenállást kéne mérnem?
Ha valakit érdekel Ditech gondokban tudok segíteni diagnosztikával is az ECU Development (fejlesztői) módba való állítása ez igazából kiveszi a korlátozásokat a gyári ECU-ból
szia megnézted már,hogy vannak e hibakódok? mert az,hogy kormólja a gyertyát lehet a fojtószelep potitól is
üdv!a benzinszivattyúnak hány bárt kell nyomnia? össze vissza mutat az óra
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Eladtam egy injektor-t (morini), még nem küldtem el. Aki megvette azt mondta, hogy vett egyet korábban, de az 15 perc után lehalt, létezhet ilyen, nem lehet, hogy más baja van, összeszedett valami retket és azért nyírta ki az injektort? Bizonytalan vagyok, mert amit eladtam nagyon jó állapotú, nem szeretném, hogy más okból kifolyólag ez is meghaljon azon a motoron.
Választ köszönöm előre is!
sziasztok! Nem tud valaki egy KEIHIN PWS 12-es karbihoz autómata szivatót? Vagy milyen más karbival lehetne egyáltalán helyettesíteni a mostanit?
Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy szerviznél, motorgenerálnál mit szokás kicserélni, átnézetni egy motoron?

Kopó alkatrészek ilyesmi?

Aprilia sr de 125 ös változatom lesz
Vázszám 10. karaktere,ha jol látom V.Akkor pedig 97-es.
Igen 01.Megnéztük az idomokon is azok szerint meg 99-es évjáratú. Most akkor melyik?
Vagy úgy tűnik h különböző darabokból lett összerakva?
na de amugy, a felnibe, meg a műanyagokba is van szám azokat nézzétek meg
01? :D