igen a Game Boy-os megoldás jobb mint ha csak ki van villogtatva a hiba mert ez külön veszi az aktív és a passzív hibákat meg a törlés is egyszerűbb meg persze lehet tesztelni a befecskendezés egy részét is az előgyújtás szögét,vízhőfok,fordulatszám stb.
Így pontosabb a diagnózis.
Végre valaki, aki letudja kérdezni hogy mi bántja az ECU-t. A végeredményre kíváncsi vagyok, mivel ditech-ről van szó, és a mesékben már nem hiszek. Aki él ezzel a lehetőséggel, legyen szíves az akció után megírni a tapasztalatait....
Baranya megye ha messze laksz tőlem elküldheted az ECU-t is külön postával, nem kell a moci feltétlen hozzá.
Fogyasztásban pedig kb max 0,5 L de attól függ mennyire húzod a gázt :) az ára pedig 4000
van értelme mert ha aktiválom a fejlesztési módot az ECU-ban akkor jobban kipörög a moci így magasabb fordulaton kicsit erősebb is lesz végsebességre pedig ha minden gyári még hát 70-75-öt saccolok egy sportkipuffal és egy másik görgőszettel akár 90-95-öt is mehet
a legtöbb esetben nem lehet mérni rendellenességet egyszerűen érintkezési hiba lehet belül a potiba mert valószínűleg oxidált ezért nézd meg,hogy utal e rá hibakód először törölj mindent aztán egy próbaindítás és utána még egyszer hibakiolvasás
Szia!
Nem néztem még, de biztos, hogy van hibakód, mert járattam úgy is, hogy le volt húzva a csatija. Gondolom megjegyzi a kódot...
Amúgy le tudom valahogy ellenőrizni a poti értékeit? Ellenállást kéne mérnem?
Ha valakit érdekel Ditech gondokban tudok segíteni diagnosztikával is az ECU Development (fejlesztői) módba való állítása ez igazából kiveszi a korlátozásokat a gyári ECU-ból
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Eladtam egy injektor-t (morini), még nem küldtem el. Aki megvette azt mondta, hogy vett egyet korábban, de az 15 perc után lehalt, létezhet ilyen, nem lehet, hogy más baja van, összeszedett valami retket és azért nyírta ki az injektort? Bizonytalan vagyok, mert amit eladtam nagyon jó állapotú, nem szeretném, hogy más okból kifolyólag ez is meghaljon azon a motoron.
Választ köszönöm előre is!
Így pontosabb a diagnózis.
Fogyasztásban pedig kb max 0,5 L de attól függ mennyire húzod a gázt :) az ára pedig 4000
Vagy gyárinál van valami értelme?
Keresek: suzuki katana ay 50 w központi lengőkart (ami a motorblokkot és a vázat köti össze.
szvigh01@freemail.hu
Nem néztem még, de biztos, hogy van hibakód, mert járattam úgy is, hogy le volt húzva a csatija. Gondolom megjegyzi a kódot...
Amúgy le tudom valahogy ellenőrizni a poti értékeit? Ellenállást kéne mérnem?
Segítséget szeretnék kérni. Eladtam egy injektor-t (morini), még nem küldtem el. Aki megvette azt mondta, hogy vett egyet korábban, de az 15 perc után lehalt, létezhet ilyen, nem lehet, hogy más baja van, összeszedett valami retket és azért nyírta ki az injektort? Bizonytalan vagyok, mert amit eladtam nagyon jó állapotú, nem szeretném, hogy más okból kifolyólag ez is meghaljon azon a motoron.
Választ köszönöm előre is!
A kérdésem az lenne, hogy szerviznél, motorgenerálnál mit szokás kicserélni, átnézetni egy motoron?
Kopó alkatrészek ilyesmi?
Aprilia sr de 125 ös változatom lesz
Vagy úgy tűnik h különböző darabokból lett összerakva?