Hideg motort sosem nyúzunk, hanem a lehetőségekhez képest megvárjuk hogy felmelegedjen. Különösen igaz ez a 4T-re. A 2T annyira nem érzékeny rá. Bejáratós motort meg végképp nem nyúzunk, sem hidegen, sem melegen. Megszorulhat, besülhet, mert a frissen összerakott alkatrészek még nincsenek egymáshoz kopva. Így a súrlódó alkatrészek eleve nagyobb hőt termelnek, stb....
Igen ma én is felhívtam őket közbe kiderült h enyémen már ez sem segít, de azt mondta a srác hogy az utolsó pár darabnál gond volt mer vmi szerszáma elrepedt vagy mit magyarázott.
Szia!
Én most újítattam nyomásszabályzót, de kb. 5km-ig volt jó, aztá átszakadt a membrán és ömlött a motorba a benzin... Nem tudom mi lesz, most próbálok egyezkedni velük.
Köszönöm a válaszokat! Akkor elfogyott az ötletem mitől van az hogy hidegen fokozatosan gyorsul a motor, de amikor már bemelegedett akkor 30km/h és 50km/h között szinte alig vagy gyorsulás majd 50km/h után ismét magához tér. Esetleg valaki tud még ötletet adni mit nézzek meg rajta?
sajnos nem tudok nyomást mérni még,nincs hozzá ketyerém,a benzincsövek cserélve voltak tavaly,1x elszállt egy O tömítés és ömlött a benzin de az már rég volt..de az a fura hogy nemm villog hibát nem csöpög semmi és rendesen teker indigtásnál csak nem hajlandó beindulni csak nagy ritkán 200indítózás után nagyon alacsony alapjáraton..ha nyomásproblémája van mennyibe kerül kb a javítás?mondjuk a legdúrvább kompresszorcsere?
Sziasztok! Karbis 98-as SR-nél ha lenyomom a szívatót a kormánynál akkor annak vissza kellene ugrani magától alaphelyzetbe vagy lent kell maradnia és nekem kell nyomni?
Gratula. A légtelenítés nem nagy ügy. A rendszer saját magától kidolgozza a nagy részét a levegőnek, a henger felső részén a termosztát felett, meg a szivattyúnál van egy 7-8? -as kulcsnyilású csavar. Járatás közben kicsit megnyitod, amig bugyog, addig levegős. aztán elzár, tartály utántölt és kész.
A tömítések mentek vissza, nem is volt velük baj. A benzin csövekkel szívtam mint torkos borz. Le kellett őket szedni az injektorról, hogy hozzáférjek a termosztáthoz. Már akkor gyanúsak voltak a repedezett, elöregedett csövek. A bilincs sem az eredeti lehetett rajtuk. Összeszereléskor nem tudtam úgy meghúzni őket, hogy ne szivárogjon a benzin. Pozitív, hogy összerakás után beindult a robogó.
Szóval benzincsövek cseréje van még hátra, és légteleníteni kell a hűtő rendszert is, majd visszaolvasok itt a fórumban, emlékszem, volt erről szó korábban.
elvileg minden tömítés 1X használatos, bár a mai gazdasági válságba csúnyamód én visszaraktam a régi épet. Eddig nem csöpög. A tömítés nem hülyeség, de én nem raktam,szerintem oda nem kell.
Én most újítattam nyomásszabályzót, de kb. 5km-ig volt jó, aztá átszakadt a membrán és ömlött a motorba a benzin... Nem tudom mi lesz, most próbálok egyezkedni velük.
Milyen következménye van annak ha hidegen nyúzzuk a bejáratós gépet? Kompresszió elmegy belőle.
Nekem nyomni kell míg használni akarom .
Szóval benzincsövek cseréje van még hátra, és légteleníteni kell a hűtő rendszert is, majd visszaolvasok itt a fórumban, emlékszem, volt erről szó korábban.
http://www.hstuning.hu/content...
Erről van vki vmi tapasztalata,véleménye?