Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello, ha a bejáratás már szóba került, megkérdezném,hogy az 500km vége felé már azért lehet jobban is forgatni,mint pl 150-200km megtétele után?
Hideg motort sosem nyúzunk, hanem a lehetőségekhez képest megvárjuk hogy felmelegedjen. Különösen igaz ez a 4T-re. A 2T annyira nem érzékeny rá. Bejáratós motort meg végképp nem nyúzunk, sem hidegen, sem melegen. Megszorulhat, besülhet, mert a frissen összerakott alkatrészek még nincsenek egymáshoz kopva. Így a súrlódó alkatrészek eleve nagyobb hőt termelnek, stb....
Igen ma én is felhívtam őket közbe kiderült h enyémen már ez sem segít, de azt mondta a srác hogy az utolsó pár darabnál gond volt mer vmi szerszáma elrepedt vagy mit magyarázott.
Szia!
Én most újítattam nyomásszabályzót, de kb. 5km-ig volt jó, aztá átszakadt a membrán és ömlött a motorba a benzin... Nem tudom mi lesz, most próbálok egyezkedni velük.
nah hát ezt szépen leírtam sry csak telóról volt

Milyen következménye van annak ha hidegen nyúzzuk a bejáratós gépet? Kompresszió elmegy belőle.
miilyen következménye lehet annak h hidegen az oszt.társam nyugta a motorokat úgy h bejáratot?
nyito.g@freemail.hu
sziasztok!levegő injektort keresnék morini sr50 ditech szolnok elérhető távolság
hi cserélj kuplung tolórugót,azzal kezd.
Akkor az enyém nem jó
Nekem nyomni kell míg használni akarom .
Nekem is ilyen motorom van nekem kell nyomni míg akarom hogy a szívató működjön!
Köszönöm a válaszokat! Akkor elfogyott az ötletem mitől van az hogy hidegen fokozatosan gyorsul a motor, de amikor már bemelegedett akkor 30km/h és 50km/h között szinte alig vagy gyorsulás majd 50km/h után ismét magához tér. Esetleg valaki tud még ötletet adni mit nézzek meg rajta?
Lent is kell, hogy maradjon, kézzel kell vissza nyomni.
nekem lent marad
villogtatni csak elektronikai hibát lehet, mechanikait nem, tehát pl. kompresszort nem villogja.
felújítás 20.000, csere kb 40.000+ jav ktsg.
A szivató lenntmarad,neked kell visszahúznod,havernál legalábbis úgy van,nem rugós mint az önindító gombja pl.
sajnos nem tudok nyomást mérni még,nincs hozzá ketyerém,a benzincsövek cserélve voltak tavaly,1x elszállt egy O tömítés és ömlött a benzin de az már rég volt..de az a fura hogy nemm villog hibát nem csöpög semmi és rendesen teker indigtásnál csak nem hajlandó beindulni csak nagy ritkán 200indítózás után nagyon alacsony alapjáraton..ha nyomásproblémája van mennyibe kerül kb a javítás?mondjuk a legdúrvább kompresszorcsere?
Sziasztok! Karbis 98-as SR-nél ha lenyomom a szívatót a kormánynál akkor annak vissza kellene ugrani magától alaphelyzetbe vagy lent kell maradnia és nekem kell nyomni?
Köszöntök mindenkit. 97-es sr-be teleszkópolajat cserélek.Meg tudná mondani valaki hogy mennyi kell bele? Köszi.
Gratula. A légtelenítés nem nagy ügy. A rendszer saját magától kidolgozza a nagy részét a levegőnek, a henger felső részén a termosztát felett, meg a szivattyúnál van egy 7-8? -as kulcsnyilású csavar. Járatás közben kicsit megnyitod, amig bugyog, addig levegős. aztán elzár, tartály utántölt és kész.
A tömítések mentek vissza, nem is volt velük baj. A benzin csövekkel szívtam mint torkos borz. Le kellett őket szedni az injektorról, hogy hozzáférjek a termosztáthoz. Már akkor gyanúsak voltak a repedezett, elöregedett csövek. A bilincs sem az eredeti lehetett rajtuk. Összeszereléskor nem tudtam úgy meghúzni őket, hogy ne szivárogjon a benzin. Pozitív, hogy összerakás után beindult a robogó.
Szóval benzincsövek cseréje van még hátra, és légteleníteni kell a hűtő rendszert is, majd visszaolvasok itt a fórumban, emlékszem, volt erről szó korábban.
Nyomásszabályzót kapni külön boltban? vagy csak egész injektor fejet?
http://www.hstuning.hu/content...
Erről van vki vmi tapasztalata,véleménye?
Sziasztok!Kicserélném az elő teló szimerínget,de a házból nem tudom kiszerelni.Valami segítséget szeretnék a hozzáértőktől. Köszönöm.
elvileg minden tömítés 1X használatos, bár a mai gazdasági válságba csúnyamód én visszaraktam a régi épet. Eddig nem csöpög. A tömítés nem hülyeség, de én nem raktam,szerintem oda nem kell.