De szerintem a HS úgy ad neked felújított kompresszort, ha elküldöd neki a régit. Az injektor tisztító injektoros motorokba való, erre találták ki. Másik megoldás az etanol, de ezt nagyobb mennyiségben nem szereti a motor. Gyenge lesz tőle, rángathat, viszont olcsó és hatásos.
Tudom, niért is nem halgattam Rád?!
HS-től rendeltem fúrt henger mindenestül 12-ért, remélem minőségben jó lesz.
Az injektor tisztító nem árt neki vajon?
A 4 bar-os kompresszornyomás határeset. A 6 bar-os kompresszió olyan 55-60%-os motort jelent. Az olajsáros szimering egyértelműen cserés. Az injektor a használat során kormolódik, szerencsétlen helyzetben az alászorult koromtól folyamatosan folyik be a motorba a benzin (és levegő). Ez persze sok neki, és a vége a gyertyabeköpés, kormolás. Kipucolni nem nagyon lehet, egyetlen módja az injektor tisztító a benzinhez, majd a motort jól meg kell húzatni, hogy kiégjen belőle a sok szutyok.
Hát azt nem tudom, mert azóta nem tudtam vele menni. Most szét van húzva a blokk. De az új gomba után a járása nem változott. Előtte kipróbáltam egy ellenállással a gomba helyén,270 ohm (olyan 85-90 foknak felel meg), a mutató szépen felkúszott 3/4-ig.
Neked indítózásra mennyit mutat vajon? Vagy a többieknek? Volt aki azt írta neki 4 bar és tökéletes... Nem értem, én is mindenhol azt olvasom 5 de inkább 6 bar kéne legyen. Csak nem tudom, hogy ez menet közben vagy csak indítózásra.
Hát a gombát most cseréltem gyári újra. Előtte nem mutatott az óra semmit. De mondom az új. A kompresszorra egyesek azt mondják indítózásra jó a 3,5-4 bar. Úgy mértem, hogy lekötöttem az injektorról az végére egy nyomásmérő óra és indítózás. De lehet, hogy kevés... Majd megvárom mások hogy gondolják.
A kompresszió olyan határértéknek tűnik nekem... Azt lehet lecserélem. Mit hallottatok a HS féle kompresszor felújításról? Megéri a pénzét? A felújító szett nem igazán jött be.
Na folytatom a kálváriámat a Ditechel...
Ami eddig történt. Dadogott, nem pörgött ki és kormozta nagyon a gyertyát.
Amit eddig cseréltem: gyertya (mivel ez csak okozat volt, nem lett jó persze), vízhőfok gomba ( a régi rossz volt), na ez se segített a bajon.
Kompresszor felújítás. Most se az igazi, de indítózásra 4 bar nyom, sokan azt mondják ez elég. Mértem egy henger kompressziót, kerek 6. Na ez nem tudom megfelelő-e. Mennyitől elfogadható?
A tanácsok amiket kaptam: henger fúrás... Azt is tanácsolják, hogy mindenképp cseréljem ki a főtengely szimeringeket. Azok hibája produkálhat ilyen tüneteket?
Az injektort nyomáshatárolóját leellenőriztem levegővel. A nyomástartó "ufó" 5 bar-os nyomásnál nem ereszt. A bemenő benzin csövet megnyomva levegővel, kb 2,4 bárnál engedi a visszamenő csövön a levegőt. Szerintem ez is jó.
Ma széthúztam a hengert, nem tűnik túlzottan kopottnak se a henger, se a dugattyú, se a gyűrűk. Persze szemre nehéz ezt megmondani. Viszont amit észrevettem, hogy a hengerfej tiszta korom, sőt az injektor fúvókája is tiszta korom. Mivel tudom megpucolni?
A variátor mögötti szimering pedig olajos, olajsáros. Ennek a cseréje blokkszéthúzással megy csak?
Bocsi, hogy kicsit hosszú voltam.
Tehát a kérdéseim a hozzáértőkhöz:
Érdemes-e furatnom a hengert 6-os kompressziónál, illetve ez produkálhatja-e a tüneteket?
Kompresszor nyomása indítózásra elegendő-e?
A hengerfejben lévő injektor fúvóka piszkosságának köze lehet-e a bajhoz? Mivel tudom megpucolni?
A fúvóka mérete attól is függ hogy milyen karbiról beszélünk. Én olyat szoktam felrakni, amit a tulaj hoz. Hacsak rám nem bízza a beszerzést. Általában 72-85-ös fúvókával menni szoktak rendesen az 50-esek.
Sziasztok!
Elvittem a szerelőhöz a motoromat
Amit tudni kell a szartalicskáról:70ccm malossi sport, zx kipu és a 17,5 karbit lecserélte a gyárira (12-esre), direktszűrő
ez normális h ha vissza van rakva a 12-es karbi mert mindenki azt mondta h meg fog sülni meg így meg amúgy
Szerintetek?
Előre is thx
Szia! Pénteken beüzemeltem a gépet a gyújtásoddal! Elég nehezen kelt életre,de inkább karbi gondjaim voltak.Most szépen indul a hangja is nagyon jó.Te milyen fúvókával szoktad szerelni?Sima 12es karbit raktam rá.
Sokféle karbi létezik. Saját típusán belül is vannak eltérések. Valószínűleg az a lyuk egy vakfurat. Belevilágítasz egy lámpával, és ha megy valahová, akkor hiányzik onnan egy csavar. (De ez szinte kizárt, mert a motorod működik....)
Sziasztok! Tavaly szeptemberben vettem az sr karb.2009évj. és most tűnt fel nekem hogy a karburátornál mintha hiányozna egy csavar de megy rendesen semmi gond,megnéztem egy másik sr ugyanazt a tip.csak 3évvel régebbit és annál nincs is ilyen lyuk le van dugózva anyagába,szerintetek most akkor mi van tekerjek bele egy csavart?
Akinek piaggo blokkos factory-ja(tehát injectoros) van, kérdezném tölük hogy terhelés alatt mennyire tud leforogni a motor? illetve mi a végsebességük? Kivncsi lennék valamire azért kérdezem! Köszönöm a segitséget!
Tudom, niért is nem halgattam Rád?!
HS-től rendeltem fúrt henger mindenestül 12-ért, remélem minőségben jó lesz.
Az injektor tisztító nem árt neki vajon?
Neked indítózásra mennyit mutat vajon? Vagy a többieknek? Volt aki azt írta neki 4 bar és tökéletes... Nem értem, én is mindenhol azt olvasom 5 de inkább 6 bar kéne legyen. Csak nem tudom, hogy ez menet közben vagy csak indítózásra.
Van már vízhőmrséklet?
A kompresszió olyan határértéknek tűnik nekem... Azt lehet lecserélem. Mit hallottatok a HS féle kompresszor felújításról? Megéri a pénzét? A felújító szett nem igazán jött be.
Hőgomba gond lehet.
A 6 bar henger is picit kevés.Nekem.
Van vízhőfokod?
Na folytatom a kálváriámat a Ditechel...
Ami eddig történt. Dadogott, nem pörgött ki és kormozta nagyon a gyertyát.
Amit eddig cseréltem: gyertya (mivel ez csak okozat volt, nem lett jó persze), vízhőfok gomba ( a régi rossz volt), na ez se segített a bajon.
Kompresszor felújítás. Most se az igazi, de indítózásra 4 bar nyom, sokan azt mondják ez elég. Mértem egy henger kompressziót, kerek 6. Na ez nem tudom megfelelő-e. Mennyitől elfogadható?
A tanácsok amiket kaptam: henger fúrás... Azt is tanácsolják, hogy mindenképp cseréljem ki a főtengely szimeringeket. Azok hibája produkálhat ilyen tüneteket?
Az injektort nyomáshatárolóját leellenőriztem levegővel. A nyomástartó "ufó" 5 bar-os nyomásnál nem ereszt. A bemenő benzin csövet megnyomva levegővel, kb 2,4 bárnál engedi a visszamenő csövön a levegőt. Szerintem ez is jó.
Ma széthúztam a hengert, nem tűnik túlzottan kopottnak se a henger, se a dugattyú, se a gyűrűk. Persze szemre nehéz ezt megmondani. Viszont amit észrevettem, hogy a hengerfej tiszta korom, sőt az injektor fúvókája is tiszta korom. Mivel tudom megpucolni?
A variátor mögötti szimering pedig olajos, olajsáros. Ennek a cseréje blokkszéthúzással megy csak?
Bocsi, hogy kicsit hosszú voltam.
Tehát a kérdéseim a hozzáértőkhöz:
Érdemes-e furatnom a hengert 6-os kompressziónál, illetve ez produkálhatja-e a tüneteket?
Kompresszor nyomása indítózásra elegendő-e?
A hengerfejben lévő injektor fúvóka piszkosságának köze lehet-e a bajhoz? Mivel tudom megpucolni?
Hát köszi előre is a válaszokat
Elvittem a szerelőhöz a motoromat
Amit tudni kell a szartalicskáról:70ccm malossi sport, zx kipu és a 17,5 karbit lecserélte a gyárira (12-esre), direktszűrő
ez normális h ha vissza van rakva a 12-es karbi mert mindenki azt mondta h meg fog sülni meg így meg amúgy
Szerintetek?
Előre is thx