Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most raktam egy gépre a HS től vett hengert és bitang jó!
Itt körül gondoltam én is.A gyári 12es karbit 72es fúvókával adták,de kevésnek mutatkozott. Milyen arányú keverékkel használod?
De szerintem a HS úgy ad neked felújított kompresszort, ha elküldöd neki a régit. Az injektor tisztító injektoros motorokba való, erre találták ki. Másik megoldás az etanol, de ezt nagyobb mennyiségben nem szereti a motor. Gyenge lesz tőle, rángathat, viszont olcsó és hatásos.

Tudom, niért is nem halgattam Rád?!
HS-től rendeltem fúrt henger mindenestül 12-ért, remélem minőségben jó lesz.
Az injektor tisztító nem árt neki vajon?
"A felújító szett nem igazán jött be." Ezt már elmondtam ezerszer....
A 4 bar-os kompresszornyomás határeset. A 6 bar-os kompresszió olyan 55-60%-os motort jelent. Az olajsáros szimering egyértelműen cserés. Az injektor a használat során kormolódik, szerencsétlen helyzetben az alászorult koromtól folyamatosan folyik be a motorba a benzin (és levegő). Ez persze sok neki, és a vége a gyertyabeköpés, kormolás. Kipucolni nem nagyon lehet, egyetlen módja az injektor tisztító a benzinhez, majd a motort jól meg kell húzatni, hogy kiégjen belőle a sok szutyok.
Egen.5-6 kéne.
Hát azt nem tudom, mert azóta nem tudtam vele menni. Most szét van húzva a blokk. De az új gomba után a járása nem változott. Előtte kipróbáltam egy ellenállással a gomba helyén,270 ohm (olyan 85-90 foknak felel meg), a mutató szépen felkúszott 3/4-ig.
Neked indítózásra mennyit mutat vajon? Vagy a többieknek? Volt aki azt írta neki 4 bar és tökéletes... Nem értem, én is mindenhol azt olvasom 5 de inkább 6 bar kéne legyen. Csak nem tudom, hogy ez menet közben vagy csak indítózásra.
Szerintem próbáld ki a HS félét mert nekem a 4 még mindíg kevés.
Van már vízhőmrséklet?
Hát a gombát most cseréltem gyári újra. Előtte nem mutatott az óra semmit. De mondom az új. A kompresszorra egyesek azt mondják indítózásra jó a 3,5-4 bar. Úgy mértem, hogy lekötöttem az injektorról az végére egy nyomásmérő óra és indítózás. De lehet, hogy kevés... Majd megvárom mások hogy gondolják.
A kompresszió olyan határértéknek tűnik nekem... Azt lehet lecserélem. Mit hallottatok a HS féle kompresszor felújításról? Megéri a pénzét? A felújító szett nem igazán jött be.
A 2,4 az jó az inyektor OK nekem a 4 bar kicsit kevés itt már dadoghat néha.
Hőgomba gond lehet.
A 6 bar henger is picit kevés.Nekem.
Van vízhőfokod?
A benzines helyett karbisat akartam írni.
Sziasztok!

Na folytatom a kálváriámat a Ditechel...
Ami eddig történt. Dadogott, nem pörgött ki és kormozta nagyon a gyertyát.
Amit eddig cseréltem: gyertya (mivel ez csak okozat volt, nem lett jó persze), vízhőfok gomba ( a régi rossz volt), na ez se segített a bajon.
Kompresszor felújítás. Most se az igazi, de indítózásra 4 bar nyom, sokan azt mondják ez elég. Mértem egy henger kompressziót, kerek 6. Na ez nem tudom megfelelő-e. Mennyitől elfogadható?
A tanácsok amiket kaptam: henger fúrás... Azt is tanácsolják, hogy mindenképp cseréljem ki a főtengely szimeringeket. Azok hibája produkálhat ilyen tüneteket?
Az injektort nyomáshatárolóját leellenőriztem levegővel. A nyomástartó "ufó" 5 bar-os nyomásnál nem ereszt. A bemenő benzin csövet megnyomva levegővel, kb 2,4 bárnál engedi a visszamenő csövön a levegőt. Szerintem ez is jó.
Ma széthúztam a hengert, nem tűnik túlzottan kopottnak se a henger, se a dugattyú, se a gyűrűk. Persze szemre nehéz ezt megmondani. Viszont amit észrevettem, hogy a hengerfej tiszta korom, sőt az injektor fúvókája is tiszta korom. Mivel tudom megpucolni?
A variátor mögötti szimering pedig olajos, olajsáros. Ennek a cseréje blokkszéthúzással megy csak?
Bocsi, hogy kicsit hosszú voltam.
Tehát a kérdéseim a hozzáértőkhöz:
Érdemes-e furatnom a hengert 6-os kompressziónál, illetve ez produkálhatja-e a tüneteket?
Kompresszor nyomása indítózásra elegendő-e?
A hengerfejben lévő injektor fúvóka piszkosságának köze lehet-e a bajhoz? Mivel tudom megpucolni?

Hát köszi előre is a válaszokat
Kevés lesz a 12-es karbi.
A fúvóka mérete attól is függ hogy milyen karbiról beszélünk. Én olyat szoktam felrakni, amit a tulaj hoz. Hacsak rám nem bízza a beszerzést. Általában 72-85-ös fúvókával menni szoktak rendesen az 50-esek.
Sokan panaszkodnak piginél a túlfogyasztásra,de ha normálisan behangolják a karbit és a variót nem fogyasztanak annyit.
SÜRGŐSEN OLCSÓN Eladó egy minarelli 50-hez(Sr, Rally, Aerox stb..) való gyári főtengely!Kb 5000km-t ha futott!Ár megegyezés szerint!Adatlapomon elérhetőségem!
Sziasztok!
Elvittem a szerelőhöz a motoromat
Amit tudni kell a szartalicskáról:70ccm malossi sport, zx kipu és a 17,5 karbit lecserélte a gyárira (12-esre), direktszűrő
ez normális h ha vissza van rakva a 12-es karbi mert mindenki azt mondta h meg fog sülni meg így meg amúgy
Szerintetek?
Előre is thx
Szia! Pénteken beüzemeltem a gépet a gyújtásoddal! Elég nehezen kelt életre,de inkább karbi gondjaim voltak.Most szépen indul a hangja is nagyon jó.Te milyen fúvókával szoktad szerelni?Sima 12es karbit raktam rá.
Sokféle karbi létezik. Saját típusán belül is vannak eltérések. Valószínűleg az a lyuk egy vakfurat. Belevilágítasz egy lámpával, és ha megy valahová, akkor hiányzik onnan egy csavar. (De ez szinte kizárt, mert a motorod működik....)
kép valamiért nem jelent meg az előző hozzászólásomba pedig betallóztam nem értem..... igy nehezen tudtok pedig segiteni
Sziasztok! Tavaly szeptemberben vettem az sr karb.2009évj. és most tűnt fel nekem hogy a karburátornál mintha hiányozna egy csavar de megy rendesen semmi gond,megnéztem egy másik sr ugyanazt a tip.csak 3évvel régebbit és annál nincs is ilyen lyuk le van dugózva anyagába,szerintetek most akkor mi van tekerjek bele egy csavart?
Akinek piaggo blokkos factory-ja(tehát injectoros) van, kérdezném tölük hogy terhelés alatt mennyire tud leforogni a motor? illetve mi a végsebességük? Kivncsi lennék valamire azért kérdezem! Köszönöm a segitséget!
www-ditech-i-tnt201371" title="http://www.robogowebshop.hu/lampak-burak/elso-lampa-komp/lampa-elso-sr-www-ditech-i-tnt201371" target="_blank">http://www.robogowebshop.hu/la...