Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát azt mondod a belső tárcsa mögé tegyek hézagolókat a főtengelyre? Lehet venni ehhez ilyen méretű hézagoló alátéteket?Én nem hallottam róla. A roppantott képeket is többször átnéztem már de nem jöttem rá mi a gond.Azt nem értem eddig mért nem csinálta ezt?
Valami miatt mégis van annyi helye a görgönek, hogy kiforduljon. alátétezz. mert ennek más oka nem hiszem,hogy lehet.
Az a helyzet, hogy nem volt az önindító csak átmosva, mert hibátlan, és minden vissza lett pakolva a blokkba.
Szia, hát itt az a gond, hogy ki tud menni annyira a variátor belső része, hogy megfordul a görgő.Esetleg nem vetted ki az önindító-szabadonfutó alkatrészeit? Mert , ha igen akkor az a gond, hogy sok a hely. Hézagold ki és megszűnik a problémád.
Hali! Ha valaki tudna segíteni megköszönném! Fekvő blokkos SR-em fel lett fúrva, csapágyazva, meg minden ami kell.Gyönyörű a hangja, szépen jár. A variátorban a görgők 5,5-re ki lettek cserélve. A gondom az, hogy állandóan kimegy a görgő és keresztbe fordul, nagyobb fordulatnál. Az ékszíj megfogja a motort. Nagyon gáz és a régi görgőkkel nem csinálta ezt. Már visszatettük a régit is de semmi változás.
"Szerintem az lett volna a helyes válasz, hogy vigyem el szerelőhöz...." Én eddig is ezt mondtam, persze senki sem hallgatott rám. A továbbiakban szintén csak ezt fogom tanácsolni........
más fórumokon van olyan lehetőség a hozzászólások megirása után hogy kb.10percig még tudod módositani.....
Nekem is hasonlókat produkált lámpánál megálva,majd induláskor letorpant minél jobban húztam neki annál jobban éreztem hogy mindjárt leáll. Levegő csavaron tekertem beljebb kb.fél fordualatott és jó is lett.
Üdv.Uraim!
Karburátoros gömböc SR-em sajnos olyan tüneteket produkál,
hogy mikor megyek vele és megállok nehezen erölködve akar
elindúlni. Nem pörög fel. Viszont ha várok vele, kb 15Mp-et alapjáraton
utánna megint minden rendben. Felpörög és jól gyorsul.
Namost, ez a hiba pont elég ahhoz, hogy ne lehessen vele normálisan
közlekedni. Számtalanszor ügye le kell lassítani majdnem állóra, és ezután odahúzom neki, de csak nyögve akar megindulni.Utánna persze
mikor már elért bizonyos sebességet elapja, és húz megint.
Vajon mit kellene átnéznem rajta?
Valaki nem tudja hogy hova lehetne peticiót benyújtani hogy lehessen módosítani a hozzászólásokat?
Néha a fikázásokat énse értem de lépj túl rajta örülj hogy működik

(De sokat szoktak segíteni is)

Én pls 2 bar os kompresszor nyomással járkálok még a jövőhétig!
Napi 50 km tert megyek vele és érzésre semmi baja
(néha alacson fordulaton rángat egy kicsit)

Pedig elvileg else kéne indulnia a mocinak!

A ditech nagy rejtély (én szeretem)
Előbb kértem segítséget, minthogy hozzányúltam volna, és mik voltak a válaszok? Vigyek magammal kanna benzint, locsoljam le, gyújtsam fel meg társai :) Nem menőzök, igazából leszarom, örülök, hogy megy, csak egyből ment a nyavalygás, hogy szar, fos meg stb, közben meg nem is. Szerintem az lett volna a helyes válasz, hogy vigyem el szerelőhöz, átnézi, vagy kapjam le az injektort, nézzem meg, hogy egyáltalán fecskendez-e... vagy valami. Nem az hogy dobd ki, mert hulladék. Az a baj, hogy itt sportmotoron más topikoban is láttam a fikázást, meg a "rakás szar, dobd ki" válaszokat, ahelyett, hogy értelmesen válaszolnátok, "nagyokosok", ahelyett megy a "menő"duma... köszönöm a segítséget, egy élmény volt... legközelebb majd felgyújtom, biztos jobban jövök ki anyagilag
A főtengely szimering? Akkor azt cserélni kellene, mert gyorsan féloldalasra nyomódik és aztán már nem fog tömíteni. Arra is figyelj hogy nehogy kiforduljon belőle a rugó, mert akkor 1-2 hónap és szedheted újra szét. Ha cseréled, akkor vitonosat vegyél bele.
már jó a gyújtás, kihúzódott 1 vezeték az volt a gond, de a motor meg mindig dadogott gázadásra, ma szétszedtem és féloldalasan állt a szimering , és eresztett, remélhetőleg csak ez volt a baj
A másik meg az, hogy továbbra is nyugodtan vigyél magaddal egy utánfutót, ha a "suckértőn" megjavított ditech-ed lerobbanna. Szerintem hamar szükséged lesz rá.....
"...suckértők...." Köszönjük a szép jelzőt. Talán nem kellene ekkora arccal menőzni, csak mert puszta véletlenül sikerült "megcsinálni" egy ditech-et. Ha lenne egy kis eszed, akkor rájönnél hogy az ECU nem tudja figyelni az injektor mechanikus hibáját, (mint pl. dugulás, rosszul zárás), csak az ellenállását figyeli. Az hogy állításod szerint eldugult az injektorod, az nem fog 8-as hibakódokat dobálni. Ha meg ennyire okosnak hiszed magad, akkor miért kérsz tanácsot, "suckértő"?!......
A trafó primer köre 0.3-0.8 ohm körül kell hogy legyen. A szekunder köre pedig ~5 Kohm.
Alapvetően nem vagy tisztában a dolgokkal. Írhatnám azt hogy vidd szervizbe...... Ha egy karbit cseréltél, akkor szerinted mitől ment volna el a gyújtás?!.....
akinek 70-es hengerszettje van annak mennyit eszik a motorja 100km-en és milyen setup van benne?
Előre is thx :D!
Na, ma kikaptam es szetkaptam az injektort (8-as error codeot dobott mindig) feksprayvel befujtam + kompival kinyomtam belole, szoval alaposan kitakaritottam, majd hengerfejet is befujtam, kifujtam. Gyertyat kicsereltem, ott is kinyomtam kompival, most jol megy. Pocc-roff :) ennyit a benzines kannarol meg a penz kidobasrol... koszonom a nagy okosoknak akik biztattak suckértők....
Sziasztok!
Ma menet közben megállt a gép alattam. Úgy néz ki, hogy a trafó lesz a ludas, mert az önindító a motort gond nélkül tekeri, benyát kap, csak szikra nincs. Hogy tudom kimérni, hogy biztos legyek a dolgomban?
Pedig éppen ma lett volna meg a 40 ezredik km-er.
Ezt látatlanban nem lehet megmondani sajnos.... De akkor ezek szerint nem a karbi csere-bere volt a bűnös...
Kicsit sok az ára. Természetesen annyiért adod amennyiért akarod.
16,5x747 ha jól tudom.