Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LAssan egy új mocit raksz össze. Azt hittem már motorozol nagyban
légkulcs, vagy elektromos kerékkulcs. esetleg finoman a gyertya helyén, vagy a kipuff nyíláson át meg lehet támasztani a dugattyút, de ez már inkább kókány projekt szerintem, ha nem jól csinálod kilyukasztod a dugót és több kárt teszel.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok? Megszeretném lazítani ami kompletten fogja a variátort meg mindent. Ez az anya együtt forog a tengellyel van erre valami rögzitési technika vagy valami más . Aki tud segítsen nekem mert a variátor görgöket szeretném kicserélni. Előre is köszönöm.
Hogy-hogy csak 2-3-ig? Kérdéseim vannak :D
Amúgy ha kiégetem a gyertyát, akkor mondjuk tudok vele pöcc-röff indítani 5X?
Muszáj voltam venni, mert ugye a Leó-ban is ilyen mini gyertya van, és most a kis aranyos köpködi a gyertyákat. Beszerzés alatt van egy új benzinpumpa és tűszelep. Addig meg jó a lángszóró is.....
Na, csak nem változnak az idők? Korábban azt mondtad, hogy amit beköpött, az kuka. Vagy azóta szert tettél egy ilyenre?
Amugy tényleg jó, nekem mondjuk piros van, és ha nem jó a gyujtó, ne árválkodjon ott a kanna benzin, szóval univerziális eszköz, akár egy kisebb malacot is meg lehet vele perzselni..
Az új gyertyával pöcc-röff lesz, kb. 2-3 indításig.....
http://www.mindentkapni.hu/Pro...
Ezzel olyan faszántosan ki lehet égetni a kis hoki CPR8E gyertyát, hogy az valami álom. Trükkje van ám kérem! Izzásig kell hevíteni a gyertya teljes menetes részét, úgy hogy ne égjen le a testelektróda. Akkor jó, ha már a középelektróda melletti porcelán is pirosan világít. Szemüveg használata kötelező, ha elcsattanna a porcelán. És persze fogóval kell fogni a gyertyát, mert sütike....
Na, jól elvettétek a kedvét szegénynek a tuninygtól, hát van nektek lelketek? Miből fog igy megélni a motoripar? Szegényt megfosztjátok vagy +10Le-től. Esetleg egy NeFear matrica még dobhat rajta egy kicsit...
De ironikus kedvemben vagyok ma csuhéjjj.
Vegyél egy ilyet, olcsóbb mint az új gyertya......
http://www.mindentkapni.hu/Pro...

Egyébként meg kell csináltatni a motorodat, mert gond van vele. Nem kicsi..... Jah és szedj össze sok pénzt a művelethez.
Nem. De érezhetően jobban fog kopni a motorod....
Nem tudom milyen membránlapot tettél bele, de olyat még nem láttam, hogy a motor ne bírta volna kinyitni.
Igen, hideg motorral volt indítva, pöc-röf. Pedig nem 20 fok volt... A hőfokmérő nem mért, csodálkoztam is. Természetesen megvárom a benzinszivattyút. Hát majd holnap írok fejleményeket. Köszönöm!
Jótanács.
Gyufa és egy kanna benzin legyen a közelben.
Ja és : megvárod, amíg a benzinszivattyú feltölt teljesen, amielőtt indítózol?
EGy jótanács: egy gyertya attól hogy kívül ok, nem biztos, hogy belül is működik...
1.ditech nem szereti a hideget. ergo 15 fok alatt szobadísz.
2. nem szereti az alapjáratot sem hosszú távon.
3. ha egy gyertyát beköp, az Kinter. - dr. prof. mr. ditech- szerint kuka.(részben osztom a véleményét..., nekem már 1x sikerült kiégetnem jóra a gyertyát) SZóval imádkozz, hogy gyertya, mert ha nem akkor kezdődhet a szíváskorszak.
4. HA ez sem, akkor sok minden lehet,(kezdve a hőgombától a kompresszorig, stb) ugyanis ditech.
EGy kérdés: amikor vetted, hidegben, hideg motorral volt indítva, illetve hazafelé mért a hőfokmérő?
Hello mindenki!
2003-as ditech-em van. A stroy a következő: használtan vettem, full jó minden, adásvételi jövök haza fullos a gép. 70-75-t megy. Hazaérek, betolom faházba (január vége) rá 1 órára család megszemléli önindító indít, teker pöc-röf. Oké. Rá 1 hónapra megyek ki, hogy megjárassam, kulcs, gyújtás, önindító pöc-röf. Oké! Huh! Kevés a benzin töltök bele (omw kútról super 95) betöltöm, gyújtás, indít nem indul, csak teker (akksi baromi erős), indítózok semmi. Próbálgatom, semmi. Mi a fene?! Berángatom a motort, hátha valaminek keverednie kell akármi... semmi... Na jó napoljuk a témát. Másnak megyek nem indul... Na jó fuck this shit... Rá 1 hétre kitoltam friss levegőre (tegnap) nem indul. Mi a fene?! Nem hiszem el... Jó, akkor öntök még bele, már fullon van a tartály, indító, semmi. Oké, akkor már későre járt, elnapoltam. Ma meglestem a gyertyát, hát persze...: be van köpve, mint atom. Foltbenzin, smirgli... vissza bele, (imádkozás) indítózás, néha röffen, de nem... Mi a fene, kiveszem a gyertyát, beköpte.... takarodj! Megtisztítom, meg kb a gyertya helyét is (nagyjából ahogy tudtam...) vissza indítózás semmi... Elcaplattam helyi motoros boltba, kérdeztem tudnak-e szolgálni ilyen gyertyával. Holnap lesz 2.500 Ft-ért. Mondom rendben. Szóval ennyiben maradt a dolog. Mit gondoltok, fog működni? Vagy miért köpi be? Ráadásul mondom, csak benzint töltöttem bele azóta nem indul... nem is értem miért. Tipp?
Hát vagy padlógáz vagy alapjárat.És hát azért valósan GPS méréssel alattam ment 95-öt.120 KG voltam akkor.
Érdekes volt egy városi forgalom.
a teljesítmény, vagy a "kókányolás" miatt?
Nincs.Nem sokat élt.
Féltem rajta.
nincs vidid róla? kiváncsi lennék, az enyémnek a zx miatt, meg a talán kicsi 7.5-ös görgő, illetve a malo vario miatt, ami az indulási fordulatot megemeli vagy 5500-ra olyan a hangja, hogy a rakparton félrehúzódnak. Szóval kiváncsi lennék mennyire lehet ezt fokozni egy sportlégáteresztővel!
pippo131@freemail.hu én is Kaposvári vagyok írj hátha tudok segíteni.
hali, egy sima 50es DR h-szett erősebb egy fokkal is a gyárinál? (levegős mina) esetleg a furatok más alakja mérete miatt?
Találtam egy Aprilia Sr 50-es robogót, kérdésem az lenne, hogy létezik ebből léghűtéses? :O Az évjáratát sajnos nem tudom, csak annyit hogy a hátsó lámpája az a két körlámpás típus(ami 1997-2003)...Ja és a műszerfalon sincs vízhőfokjelző óra. Ha esetleg van erről a motorról valami tapasztaltok, vagy bármi érdekesség légyszi írjátok le :) Segítségeteket előre is Köszönöm!
nem