hi valaki segítsen pls, nagy bajban vagyok! tegnap leszedtem a robeszomról a 12es karbit, és tettem rá egy 14es próba ként, hogy mennyivel jobb, majd vissza tettem a 12-es ugyan úgy ahogy levettem, és nem pörög ki, hanem elkezd durrogni, olyan mintha kihagyott volna a gyújtás, majd a gyújtás teljesen elment! se szikra semmi mi lehet a baj? gyújtásalaplap elállítódott?vagy a cdi szar? valaki segítsen pls! előre is köszi.
Tapasztalatot szertnék veletek megosztani,ha valakinek hidegen túl sok üzemanyagot kap a mocija (bedadog), az automata szivatót szétszedve a képen látható fém tüskét 1-2mm-rel hosszabra ki lehet cserélni, nálam elég volt az 1mm is
Öcsémnek is van 20e van benne,semmi gyilkolás,jó olaj,jó gazda stb.. még mindig jól 6éves gyorsul 75 a vége,semmi tuning minden gyári ujj korától nála van mindig 60-70-el járt vele
Azért az a 4,5 kicsit sok egy gyári géptől. Szerintem. Az enyém, még ötvenesként, egy Polini varióval és egy TT kipuval, 17,5-ös karbival sem evett ilyen 3,8-nál többet. Igaz, Minarelli, de a piginek sem kellene ennyit ennie.
Nekem 2011-es karbis sr-em van, 6100 km-t futott, a folytás kivételén kívül nincs tuning rajta.
Amikor 30-40 km/h között jártam vele (bejáratás időszaka volt), akkor 3 l alatt fogyasztott 100-on. Ha normálisan, 60-70 között hajtom, akkor a fogyasztás felmegy 4,5-re.
Biztos vagyok benne, hogy a tuningolt gépek bőven e fölött fogyasztanak.
Egyre betegebbek ezek a számok :D. Nagymotornál tudom mire kell figyelni, ott a csörgés nem mindig jelent gondot (2t), viszont akkor itt bajt jelent. Majd nagyon odafigyelek.
Sziasztok! sr 50 ditech-hez keresek benzin pumpát. akinek van eladó az írjon legyen szíves, vagy írjon az is aki tudja hogy hogy kell a motor részében csapágyat cserélni. Köszi előre is: Peti
Én is valami ilyesmiben gondolkodtam, osztom a véleményedet, egy stock 50-es gépre gondoltam. Ez a kisebb tuning a fogyasztásra hatással nagyon szimpatikus. Úgy gondolom, hogy ha valaki 50-est vesz, azt nem azért veszi, hogy 120-al menjen vele, és 6-7 litert egyen. Azok városba való, kis teljesitményű, kis fogyasztású gépek, úgy érzem, amennyiben ezek az adatok mások egy 50-esnél, akkor funkcióját veszti az egész. Ezt csak azért mondhattam, mert vezethetnék nagyobb motort, persze ott van a biztositás is, de szerintem az nem számottevő. (Gondolom most sokan vitába fognak szállni velem.)
Érdemesnek érdemes tuningoltat venni, de nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel! Ha utólag szereznél be mindent, egy gyári motorhoz, tehát hengerszettet, főtengelyt, nagyobb karbit, az sokkal drágább lesz, mintha mondjuk eleve egy hetveneset veszel. Ugyanis hiába öl bele valaki száz, vagy akár kétszáz ezer forintot egy tuningba, ennyivel drágábban eladni nem tudja, nem fizetik meg. Ezek a gépek, hetvenes hengerrel akár hat hét litert is megehetnek, ez saját tapasztalat. Persze lényegesen jobban is mennek, mit a gyáriak.
Ha rám hallgatsz, vegyél ötvenest, és esetleg utána arra egy variátort, mondjuk Polinit, vagy Malossit, és egy kipufogót. Például egy TT-t. Ezzel már azért jobban fog menni, viszont a fogyasztásod nem nő számottevően.
Köszi! Már én is érdeklődtem másnál is tegnap, ha jól értettem, akkor a Rally még mindig olyan blokkal készül, viszont SR-ek közül a 95-2000 közötti évjáratból érdemes válogatni.
Felmerültek újabb kérdések:1. Érdemes tuningolt robogót venni, tele van velük a net, vagy nagyon félre lehet vele nyúlni? 2. Igaz az, hogy ezek a kis mocik képesek benyelni 4-5 litert?
SR-ben azt hiszem 2001-ig volt a Minarelli, tehát "kerek lámpásat " is fogsz találni ilyen blokkal. Rally-ban nem vagyok biztos, hogy mettől meddig, és milyen blokkal gyártották! De ha jól emlékszem, akkor én csak Minarelli-s Rally-val találkoztam idáig. Persze csak ha jól emlékszem....
köszi az infót, azt tudom hogy gyári alapméretű főfúvóka van benne 53-as,súbertün a lepke középütt van,ha jól emlékszem az aut.szivatón lehet fel-le állitani a házon tekerve (burkolaton) és igy lejjebb kerülhet a tű jól gondolom
Aprilia rally LC 1996-osra
hanyas varioszíj jár?
most 16,5*751 van rajta de laza pedig vadonatuj.