nekem egyszer az egyik kipufogó csavar feje szakadt le :( elég hangos volt nem is nagyon szerettek, meg mire hazajöttem 40el ... NC
Meg amugy ma lett kész motor .Összeraktam járattam kb egy órát , majd most rakok bele pár km-t :D mindenkinek széles utat
Kiszedtem a variátort a kuplungot és csodálkoztam hogy minden rendbe van.
A kipufogó kicsit horpadt a belső része ezért gondoltam hátha abba törött el valami nekiálok kitekerem a kipufogó csavarjatit a blokkból megyek hátrébb és látom hogy a felső kipufogó csavar (ami a sárvédőt is tartja) Hiányzik.
Tekertem bele egy csavart és megszűnt a hang
Szóval tök happy vagyok (egyböl azt gondoltam hogy valami komolyabb probléma van)
sr 50 karb.-nál mit lehet kezdeni mert szerintem sokat kap automata szivató miatt van valami állitási lehetőség rajta, lentebb állitani a sziv.tűn valahogy, ugyanis bedadog hidegen ha csak picit járatom alapjátaton 10-20mp annál inkább érezhető hogy sokat kap, vagy ha rögtön indulok akkor is kell 2-3 száz méter mire kidolgozza a dús keveréket
Sziasztok kipucoltam a karbit ugyanúgy bedadog 50km nél. Dellorto karbi 12 es 92 fuvoka van bene ,lehet hogy nagy veszek bele 80as fuvokát hátha jo lesz.
Köszi! Terepezni nem akarok, arra van egy ktm sx, csak városban rohangálásra kéne. Végülis akkor tényleg izlés kérdése. Tehát mi az az évjáratintervallum, amiben érdemes keresgélni, amennyiben ki akarom rekeszteni az injektorosokat? Mondjuk 92-től 05-ig?
sziasztok! Az a baj,hogy a vásárlásnál nem igazán lehet bemérni a kompresszort,otthon már egyszerűbb. Úgy gondolom ma már egy kompresszor sem arany áron van.
ha injektoros/még/ akkor nincs alapjárat állítási lehetőség, az elektronika maga állítja azt. Azt mondják, hogy ditech próbája az alapjárat. Ha indul, és pöcög vagy 2 percig alapjáraton, akkor jó a moci, érdemes lehet megvenni. Ha nem indul, vagy nincs alapjárat, akkor kezdődik a tortúra. LEhet gyertyától kezdve komresszor hibáig bármi. Szóval költséggel jár. Nekem sem volt alapjárat, amúgy indult, kompresszorcsere lett a vége, mivel alapjáraton nem tudott annyit nyomni, hogy elporlassza az üzemanyagot, a kompresszor fejszelepe is kopott volt. Fordulaton elvolt, de a lámpánál mindíg azt hitték gyorsulni akarok. Viii-vííí-víííí-vííí-vííííííííí. Szóval gáz volt.
Látom itt többeknek baj van a géppel. fojtatnám én is az észrevételt olyanhoz aki esetleg tudja majd hogy mitől van az, ha elindulok a mocival az elején jól megy majd kb. 20km/h-nál megragad, mint ha nem lenne valami tuti a gyújtásnál, berreg vagy mi, el is veszti az erejét, lendületét. viszont utánna meg mikor átlépi a 25km/h-t megy rendesen. csak elindulásnál csinálja a jelenséget. menet közben jól teszi a dolgát. alapjáratnál pedig szerintem néha, de folytonossággal kihagy a gyújtás. szerintetek ?
most cseréltem a vizpumpába
csapágyat , szimeringet, ventilatort.
1hetet birt ki most meg kattog vmi benne mitől csinalja?
bocs a minőségért egy kicsit sötét volt mikor a vidit felvettem mert akor jötem haza a munkabol. http://youtu.be/cdLyw7zz_-c
Szia
Nekem már lassan egy éve Aprilia rally Lc-ém van 96.os
nagyon megbizható motor elől hátul tárcsafékes gyorsan megál.
85 a végsebessége. a futóműve meg olyan mint egy nagymotornak.
malaguti f12-esem volt a raly előt de azon nem mertem elengedni a két kezem menet közbe. Ezel meg 60-ál mind a két kezem elengedem akkor is gurul annyira stabil a futóműve.
az sr-ek se rosszak csak azoknak olajos az első teló nincs olyan masziv mint a rally.
Sziasztok aprilia sr 50 robogom 60km sebességnél visszadurrog a kipufogoba kapkod ,de ha maximumig huzom a gázt megy rendesen. Porlasztom dellorto 12 fuvoka 92 van benne. Nem e nagy a fúvoka?
Sziasztok most vetem olaszból egy Aprilia sr 50 DiTech Pöcre indul de ha elakarok vele indulni kb 10 méter után leáll nem akarok menni!
Szerintetek mi lehet a baja gondolok benzin szivattyúra injektora valami dugulás lenne a baja? ha valakinek volt ehhez hasonló problémája jeleze már!
Kicsit más a felépítése a két motornak, de gondolom terepezni nem akarsz, akkor nem robogóban gondolkoznál. Azt hiszem a Rally Minarelli blokkos, és a régebbi SR-ek is azok. Ezzel a blokkal talán a legmegbízhatóbbak ezek a motorok, igaz, hogy régebbi konstrukció, mint a Morini DiTech, például, de nincs is vele gond, mint az injektorosokkal szokott lenni. Tehát ízlés kérdése, melyik tetszik jobban. De városi rohangálásra inkább SR. Az injektorosokat kerüld el jó messzire! Karbis Minarelli, vagy karbis Piaggio, semmi mást ne vegyél szerintem.
üdv ha alacsony sebességgel megyek egy bizonyos fordulatszámon pörgetem a motort akkor érdekes csörgés szerü hangot hallok mintha valami beleérne valamibe de nem találok semmi lógó kotyogó alkatrészt.
a kérdésem az lenne hogy alapjáraton van a injektornak egy kattogó hangja ami nem annyira hangos és ha standarden járatom akkor nemhallom a csörgést! szóval az injektor-nak lehet ilyen hangja?
Sziasztok! Néztem egy ditech-et,azt írják nincs alapjárat,de egyébként pöcre indul, feltételezem a tulajról,hogy tud alapjáratot állítani. Akkor mi lehet a hiba? Van valami tipikus ditech betegség ami ezt okozhatja? Köszi.
Meg amugy ma lett kész motor .Összeraktam járattam kb egy órát , majd most rakok bele pár km-t :D mindenkinek széles utat