Na, akkor ez hasonló "kókálmány" mint az enyém...
De ha jól sejtem, akkor Neked ez már a DO-n volt, nem fecskendősre raktad rá. Ezért is írtam, minel nem tudom a motortipusát, hogy ditechen annyit nem hoz, mint egy karbison, amin tuning kiállítás van..
ha csak szűrőbetétre gondolsz, akkor részben. Ha a gyári nagyon trutyis volt, akkor mindenképp érzel javulást, amugy talán kicsivel pörgősebb lesz, és mélyebb a hangja a szívórésznek. Könnyebben lélegzik tehát talán nagyobb fordulaton jobban megy. De ez csak elmélkedés. Igazán változás akkor lenne, ha a többlet levegőhöz több üzemanyagot adsz, ami ditechnél nehezen megy, karbisnál könnyebben. Vagy ha mint mondtam eddig kapott kaját rendesen, de levegőt nem.
Üdv! Szerintetek ha csak a gyári lev.szürőt lecserélem sport lev.szürőre de máshoz nem nyúlok érezhető lesz valami változás? milyen sport lev.szürőt érdemes venni?
Hány szál jön fel a generátorból? Meg tudod nézni a feszültségszabályzónál is. Ha három fázisú, akkor megmérheted mekkora váltóráram jön fel.
Itt egy leírás, hogy lehetne megnézni:
Szép jó estét! problémám a következő: nincs töltésem... másik fesszabályzóval sem. tekercseken sérülés nem látható... hogyan lehet kimérni pontosan őket? Vagy vmi más ötlet mi lehet a baja? Aprilia Rally 50 lc Segitsetel légyszi
Sziasztok!
Így már remélem jó lesz a cucc.Mindenesetre a jövőben inkább bekeverem a benzinbe az olajat.Hanyagolom ezt a különolajózsdit!Tavalyhoz képest olcsóbb lett a Tábori!18200 ft így kompletten!Olcsóbbat szerettem volna de az asszony spórolt pénze mindig jókor jön (azért nyugtassatok meg,hogy megérte))
"de tönkre szoktak azok menni?" El tudnak csavarodni, főleg ha már valaki ba.....atta a lapokat. "Hol kapok vajon jó árban gombát? " Sehol. A ditech gomba nem olcsó. 6-9e körül kapni.
Ha jól indul hidegben is, akkor a helyedben benne hagynám az ellenállást, és így mennék egy darabig vele. Meglátod hogy fog változni a gyertyakép. Mondom ezt azért, mert cseréltem már pár gombát, de vissza is küldtem már jópárat. A most gyártott gombák minősége ........ Volt hogy az új gombának köze nem volt a gyári értékekhez. A membránnál max 0.2 rés megengedett. Ez annyit jelent, hogyha fény felé tartod, akkor minimálisan világíthat át rajta a fény.
Hát rákötöttem egy 270 ohm-os ellenállást. A hőfokmutató felkúszott kb a 3/4-ig. Utána visszadugtam, beindítottam, pár percig szépen járt, aztán elkezdett dadogni. Rádugtam az ellenállást, kicsit szaggatott, de pár perc után elég jól vette a fordulatot, nem volt 100%-os, de érzékelhetően jobb volt mint hőfokgombával. Vélemény, gyanítom a gomba mindenképp cserés, de vajon utána jó lesz?
Lehet, hogy csak ez volt a hiba? Persze a gyertyát kormozta rendesen. Közben szétszedtem a szívócsonkot is. A lemezeknek ott mennyire kell pontosan zárni, ránézésre jók, de tönkre szoktak azok menni? Vagy mennyire befolyásolja az a dolgot?
Hol kapok vajon jó árban gombát?
Ellenállás mérés a primer, majd a szekunder körben. Magyarra fordítva, multiméter a kézbe, és széthúzod a trafó csatlakozóit. Ellenállás mérsz a trafó két bemenetén. Ha egy van csak, akkor a test és a bemenet közt. Az érték 0.5-1 ohm. Ezután kiveszed a gyertyakábelt a trafóból (ha kivehető!), és a trafóban lévő csavaros tüske és a test között mérsz. Az érték 6 Kohm. Ezután érdemes megmérni a gyújtókábelt is. Ha réz akkor az ellenállása 1 ohm alatt van, ha szénszálas, akkor max 5 Kohm. A pipát szintén meg kell mérni. Értéke 5 Kohm. A gyújtás jeladó 385 ohm-os. Lényeg hogy minden érték akkor ér valamit, ha széthúzott kábel mellett méred.
Sziasztok! Valaki már tett fel oldalsztendert Aprillia SR 50 R (2008) van valami trükje hogy lehetne pontosan a lyukat pont ott kivágni ahol a felfogatás esni fog,ne legyen nekem jobbra-balra 10cm fölösleges rés utánna,esetleg képek ha lennének köszönöm előre is....
De ha jól sejtem, akkor Neked ez már a DO-n volt, nem fecskendősre raktad rá. Ezért is írtam, minel nem tudom a motortipusát, hogy ditechen annyit nem hoz, mint egy karbison, amin tuning kiállítás van..
Bontott pigi ditekk blokk,ditekk kábelezés,morini hegesztett váz,malossi elektronikai átalakító,dellorto 21-es karbi,malo e5,metrakit főtengely,hebo alu henger,malo delta kuplung,polini vario.
Totál kukázott sajátkezűleg festett idomok és kismillió házi csinálmány cucc.
Itt egy leírás, hogy lehetne megnézni:
http://doktorchopper.blog.hu/2...
Membránba lapka csere és most jó úgy látszik erős volt neki !
Karbi kipucolva és minden rendbe.
Mondjuk még most is jön némi benzin a levegő beömlőnél de már nem olyan sok.
Így már remélem jó lesz a cucc.Mindenesetre a jövőben inkább bekeverem a benzinbe az olajat.Hanyagolom ezt a különolajózsdit!Tavalyhoz képest olcsóbb lett a Tábori!18200 ft így kompletten!Olcsóbbat szerettem volna de az asszony spórolt pénze mindig jókor jön (azért nyugtassatok meg,hogy megérte))
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
/Hofokmero_jelado_SR_50_DiTech_P
urejet_AP8276010
http://www.italmondo.hu/index....
http://motorwe
baruhaz.hu/catal...
http://www.robogoaruhaz.hu/395...
Lehet, hogy csak ez volt a hiba? Persze a gyertyát kormozta rendesen. Közben szétszedtem a szívócsonkot is. A lemezeknek ott mennyire kell pontosan zárni, ránézésre jók, de tönkre szoktak azok menni? Vagy mennyire befolyásolja az a dolgot?
Hol kapok vajon jó árban gombát?
Köszi