Szia!
Hát nem veszi észre... Az injektor visszajelző működik. Ha lehúzom a csatiját a gombának, ugyanúgy jár a motor, lámpa nem világít. Csak járó motornál próbáltam meg lehúzni, akkor semmi változás nem volt. Megpróbálom egy ellenállást betenni, meglátjuk mit produkál. A motor járásának olyankor milyennek kell lennie? Vagy ezzel csak a hőfokmérőt tudom tesztelni?
Azért injektoros motornál a "bikázással" csak óvatosan. Ha a motor saját akkuja lemerült, és külső akksiról segítesz rá, akkor szokott gond adódni, mikor a külső akksit leválasztod. Ekkor ugyanis a már járó motornál a generátor töltése miatt felugorhat a feszültség. Ezt az ECU nem szereti......
Tavaly lett benne cserélve henger dugó talán az nem lehet hogy gyenge.
Megpróbálom a membrán alatti tömítést kicserélni mert szakadt volt .Meg kipucolom a karbit.
A motor nem veszi észre ha lehúzod a hőgombát? Hmm.... Rakj be a hőgomba helyére egy 270-ohm-os ellenállást. Ez 85-90 fokos motor szimulál az ECU-nak. Ekkor figyeld a hőfokmérő órát. Hibakódot nem jelez az ECU? Az injektor visszajelző izzó működik egyáltalán?
"rájöttem hogy a világítása ezeknek a motoroknak közel sem kielégítő..." Így is lehet fogalmazni, de én máshogy mondanám: SZA...
Nagyobb teljesítményű izzót ne tegyél bele, mert elolvad az egész foncsor. Amit belinkeltél LED, olyanból csináltam én lámpát, a gyári projektoros lámpákkal. Isteni volt. Nade. Hozzátartozik hogy kézügyesség kell hozzá, nem kevés. A LED-nek stabilizálni kell a dolgokat, mert különben kiég. Ezt LM317-el oldottam meg LED-enként. Kell egy tenyérnyi méretű hűtőborda, mert a LED is, meg a stabilizátor is komoly hőt fog termelni. Ezen kívül meg kell oldani a LED-ek fókuszba állítását is, mert máskülönben mindenfelé szórni fogja a fényt, de az útra nem fog jutni belőle.
Amúgy szép kis motor,amit írtam a hírdetéshez az tényleg így van. Több mint két évet állt a motor,egy fiatal lányé volt. Mondjuk a többi rizsa. Nincs szikra,ha a gyújtó trafó a hibás,akkor az húzós.
Hali:)Szoktam lenni,de csak csendben pár naponta át szoktam futni a hozzászólásokat.Szerintem ebben a problémában Kinter jobban tud segíteni,jobban otthon van a gyújtás világában.Nagyon jó ár a 89e,még a végén megveszem Kár ,hogy nem injektoros
a keverőfejben ha alul leveszed a műanyag kupakor, van egy nyomásszabályzó, ami ufo-hoz hasonlít. Ez normál esetben 2.5 bar-nal nyit, tehát szabályozza az üa. nyomást. Ha nem nyit, akkor többet nyom, vagyis több üa-ot kap. Vagy szakadt, akkor meg alacsony a nyomás.
A benzincsövet szokták megnyomatni levegővel, ha 2.5-nél elenged, jó, ha nem kaki. Javitása tudtommal nem lehetséges, csak csere, az meg állítólag külön nincs, csak komplett keverőfejjel, horrorért.
a gomba adja a hőfok értéket az ECU-nak, az meg ennek megfelelően állítja az üzemanyag mennyiséget, tehát ha szar a gombád vagy végig"szivatóval" megy, vagy nagyon nehezen indul hidegben, persze ez szélsőség.Nincs kábelszakadás?
mostanában a vesszőparipám: keress vissza, ellenállásmérővel mérhetsz rá a gombára, vagy helyettesítheted ideiglenesen egy ellenállással. Pontos értékeket korábban kinter rakott fel, táblázatban. Mármint hogy milyen vízhőfokhoz milyen ellenállásérték tartozik.
A benzinnyomás ufód jó?
Hát nem veszi észre... Az injektor visszajelző működik. Ha lehúzom a csatiját a gombának, ugyanúgy jár a motor, lámpa nem világít. Csak járó motornál próbáltam meg lehúzni, akkor semmi változás nem volt. Megpróbálom egy ellenállást betenni, meglátjuk mit produkál. A motor járásának olyankor milyennek kell lennie? Vagy ezzel csak a hőfokmérőt tudom tesztelni?
Köszi a segítséget :)
http://bolthely.hu/robogoalkat...
Nekem jelenleg ez van benne, a LED-es lámpámat elkönyörögték.
Megpróbálom a membrán alatti tömítést kicserélni mert szakadt volt .Meg kipucolom a karbit.
Szerinted 7.4 amperes aksi már nagy a motornak ?
Nagyobb teljesítményű izzót ne tegyél bele, mert elolvad az egész foncsor. Amit belinkeltél LED, olyanból csináltam én lámpát, a gyári projektoros lámpákkal. Isteni volt. Nade. Hozzátartozik hogy kézügyesség kell hozzá, nem kevés. A LED-nek stabilizálni kell a dolgokat, mert különben kiég. Ezt LM317-el oldottam meg LED-enként. Kell egy tenyérnyi méretű hűtőborda, mert a LED is, meg a stabilizátor is komoly hőt fog termelni. Ezen kívül meg kell oldani a LED-ek fókuszba állítását is, mert máskülönben mindenfelé szórni fogja a fényt, de az útra nem fog jutni belőle.
A benzincsövet szokták megnyomatni levegővel, ha 2.5-nél elenged, jó, ha nem kaki. Javitása tudtommal nem lehetséges, csak csere, az meg állítólag külön nincs, csak komplett keverőfejjel, horrorért.
Lassan kezd ufóhoz hasonlítani a motor a bonyolultsága miatt... Kifejtenéd kicsit részletesebben?
És akkor véleményed szerint a hőfokgomba nem okozhat ilyet?
A benzinnyomás ufód jó?