Ha nagyon sokat kapna, akkor egy pillanat alatt beköpné a gyertyát. Szerintem vegyél egy tartalék gyertyát, meg egy gyertyakulcsot, és menj a motorral 5-10 km-t min. 70-80% gázzal. Ezután kell gyertyaképet nézni. Ha kiég, akkor nincs gond, ha nem, akkor kezdődő problémák elé nézel....
Nem sima csavar mert a közepén van egy kis pont amitöl nemlehet rárakni a kulcsot!
amúgy meg mind 1 lehet hagyom majd ha jobb idö lesz akkor megjáratom normálisan mert tényleg nem tud rendesen felmelegedni és lehet az a baja ha sokat kap akkor nem kéne neki füstölnie?
mert ebből egy deka füst se jön.
"Egy dolgot viszont tanácsolnék: a pigi blokkba a szívócsonk alá szoktak egy szűkítőt rakni. Azt érdemes lenne kivenni!
Mert üzemanyagot kap,akkor legyen levegő is!"
Igen, de így viszont nagyobb a szívóhatás, és jobban keveredik az üzemanyag a levegővel. Érezni nem fogod, ha bent van, ha nincs.
Igen! Szerintem még benne van,de ha levetted a gázállásszenzort akkor nyúlj bele a szívótorokba érezni fogod bent van e
2gyári csavarral célszerszám nélkül lehet megszenvedsz,de a leleményességedre bízom a kiszedését
Mert teljesen korrekten álltál hozza a hiba jelentkezése után is!
Az eladás után simán el is tűnhettél volna de te próbáltál segíteni!
Ma raktam bele a te gyertyád holnap kipucolom a lélszűrőt és megnézem milessz az eredménye. A szűkítőröl tudnál felrakni valami robbantott rajzot. Mert mivel Kormos a gyertya 2 baja lehet vagy sok a benya vagy kevés a levegő. (legalább is szerintem)
Én voltam az elkövető és nem baszok át senkit
Nem egy motort szeretnék eladni 1x! Bár bevallom lehettem volna körültekintőbb is az ügyben! Benzinpumpa hibásan került hozzám,mert nem volt indítva 2 éve,beledöglött a benya. Kicseréltem,kitakarítottam mindent.Átnéztem a hajtást és a kötelező dolgokat csapattam vele pár kört és hibátlanul működött és indult még -10fokba is.De bejött a szar idő és nem volt lehetőségem többször kipróbálni.Itt hibáztam!Mert valószínű nálam is jelentkezett volna a hiba.
Egy dolgot viszont tanácsolnék: a pigi blokkba a szívócsonk alá szoktak egy szűkítőt rakni. Azt érdemes lenne kivenni!
Mert üzemanyagot kap,akkor legyen levegő is!
Hali emberek , valakinek eladó ,fekvő minás főtengely, www -hez ? de olyan ami használható nem szorul felújításra , és ép a bordázat is . ( vagy ötlet az enyémen a bordák javítására?! ha egyáltalán lehetséges )
Tudom apróba keressek de gondoltam ez egy közösség és igy alkatrész meg a zsé is jo helyre kerül , mert jövöhónapban belekell ekzdjek a felujításba
amúgy meg mind 1 lehet hagyom majd ha jobb idö lesz akkor megjáratom normálisan mert tényleg nem tud rendesen felmelegedni és lehet az a baja ha sokat kap akkor nem kéne neki füstölnie?
mert ebből egy deka füst se jön.
Mert üzemanyagot kap,akkor legyen levegő is!"
Igen, de így viszont nagyobb a szívóhatás, és jobban keveredik az üzemanyag a levegővel. Érezni nem fogod, ha bent van, ha nincs.
2gyári csavarral célszerszám nélkül lehet megszenvedsz,de a leleményességedre bízom a kiszedését
http://www.easyparts.nl/showdr...
A szívótorkot kell leszedni (2 csavar) és alatta van!
Mert teljesen korrekten álltál hozza a hiba jelentkezése után is!
Az eladás után simán el is tűnhettél volna de te próbáltál segíteni!
Ma raktam bele a te gyertyád holnap kipucolom a lélszűrőt és megnézem milessz az eredménye. A szűkítőröl tudnál felrakni valami robbantott rajzot. Mert mivel Kormos a gyertya 2 baja lehet vagy sok a benya vagy kevés a levegő. (legalább is szerintem)
Nem egy motort szeretnék eladni 1x! Bár bevallom lehettem volna körültekintőbb is az ügyben! Benzinpumpa hibásan került hozzám,mert nem volt indítva 2 éve,beledöglött a benya. Kicseréltem,kitakarítottam mindent.Átnéztem a hajtást és a kötelező dolgokat csapattam vele pár kört és hibátlanul működött és indult még -10fokba is.De bejött a szar idő és nem volt lehetőségem többször kipróbálni.Itt hibáztam!Mert valószínű nálam is jelentkezett volna a hiba.
Egy dolgot viszont tanácsolnék: a pigi blokkba a szívócsonk alá szoktak egy szűkítőt rakni. Azt érdemes lenne kivenni!
Mert üzemanyagot kap,akkor legyen levegő is!
Az lenne a kérdésem hogy 2006-os Ditech-ből ki lehet-e szedni "házilag" a szerviz kulcsot?
Előre is köszi
Jellemzően mind drága.
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Tudom apróba keressek de gondoltam ez egy közösség és igy alkatrész meg a zsé is jo helyre kerül , mert jövöhónapban belekell ekzdjek a felujításba
CPR8E és ZMR7AP
az lehet hogy a hőfokmérő nemjó (A műszerfalon mutatja rendesen)
Nem füstöl. Kompresszor új. Tömítések újak. Mitől kaphat még sokat? Vagy mitől kormol?
Majd ha mérek egy kompresszor nyomást vagy elviszem egy itteni szerelőhöz hogy nézze át majd kiderül!
Megnéztem a légszűrőt hát elég dzsuvás kitakarítom megpucolom a gyertyát és megnézem 50 km ter mulva hogy milyen a gyertya!
Aza gond hogy panelbe lakok és korlátozott szerszámaim vannak.