Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nagyon sokat kapna, akkor egy pillanat alatt beköpné a gyertyát. Szerintem vegyél egy tartalék gyertyát, meg egy gyertyakulcsot, és menj a motorral 5-10 km-t min. 70-80% gázzal. Ezután kell gyertyaképet nézni. Ha kiég, akkor nincs gond, ha nem, akkor kezdődő problémák elé nézel....
Van kétféle torx.Egy sima és egy üreges fejű.Bitben érdemes venni.
Nem sima csavar mert a közepén van egy kis pont amitöl nemlehet rárakni a kulcsot!

amúgy meg mind 1 lehet hagyom majd ha jobb idö lesz akkor megjáratom normálisan mert tényleg nem tud rendesen felmelegedni és lehet az a baja ha sokat kap akkor nem kéne neki füstölnie?
mert ebből egy deka füst se jön.
"Egy dolgot viszont tanácsolnék: a pigi blokkba a szívócsonk alá szoktak egy szűkítőt rakni. Azt érdemes lenne kivenni!
Mert üzemanyagot kap,akkor legyen levegő is!"
Igen, de így viszont nagyobb a szívóhatás, és jobban keveredik az üzemanyag a levegővel. Érezni nem fogod, ha bent van, ha nincs.
Az a célszerszám asszem sima torx csavar.De a lemez kiszedése nem oszt-szoroz semmit.
Sorry.....
Attól hogy keveset jársz vele, és ilyenkor nem melegszik fel és nem tud kiégni. Ráadásul még kint is hideg van.
Igen! Szerintem még benne van,de ha levetted a gázállásszenzort akkor nyúlj bele a szívótorokba érezni fogod bent van e
2gyári csavarral célszerszám nélkül lehet megszenvedsz,de a leleményességedre bízom a kiszedését
Ahha akkor ha a légszűrő felöl elkezdem bontani akkor simán megtalálom és hozzáférek
Szia! Itt megtalálod! A 4es az!
http://www.easyparts.nl/showdr...
A szívótorkot kell leszedni (2 csavar) és alatta van!
Én szeretnélek megvédeni mint eladót!

Mert teljesen korrekten álltál hozza a hiba jelentkezése után is!

Az eladás után simán el is tűnhettél volna de te próbáltál segíteni!
Ma raktam bele a te gyertyád holnap kipucolom a lélszűrőt és megnézem milessz az eredménye. A szűkítőröl tudnál felrakni valami robbantott rajzot. Mert mivel Kormos a gyertya 2 baja lehet vagy sok a benya vagy kevés a levegő. (legalább is szerintem)
Én voltam az elkövető és nem baszok át senkit
Nem egy motort szeretnék eladni 1x! Bár bevallom lehettem volna körültekintőbb is az ügyben! Benzinpumpa hibásan került hozzám,mert nem volt indítva 2 éve,beledöglött a benya. Kicseréltem,kitakarítottam mindent.Átnéztem a hajtást és a kötelező dolgokat csapattam vele pár kört és hibátlanul működött és indult még -10fokba is.De bejött a szar idő és nem volt lehetőségem többször kipróbálni.Itt hibáztam!Mert valószínű nálam is jelentkezett volna a hiba.
Egy dolgot viszont tanácsolnék: a pigi blokkba a szívócsonk alá szoktak egy szűkítőt rakni. Azt érdemes lenne kivenni!
Mert üzemanyagot kap,akkor legyen levegő is!
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy 2006-os Ditech-ből ki lehet-e szedni "házilag" a szerviz kulcsot?
Előre is köszi
Nekem még egy műanyag rács is van benne ami leszorítja a szivacsot
Légszűrőházba csak szivacs kell ?
Pigisbe champion rg6yc vagy rg6 yca a belevaló.Váltótipus a denso MT31utr vagy mi és az ngk cpr8e.
Jellemzően mind drága.
Hali emberek , valakinek eladó ,fekvő minás főtengely, www -hez ? de olyan ami használható nem szorul felújításra , és ép a bordázat is . ( vagy ötlet az enyémen a bordák javítására?! ha egyáltalán lehetséges )
Tudom apróba keressek de gondoltam ez egy közösség és igy alkatrész meg a zsé is jo helyre kerül , mert jövöhónapban belekell ekzdjek a felujításba
motor szervizbe vettem mondtam milyen a motor erre kicsit pötyögött a pc n és ezt adta NGK 1275 CR8E evan ráírva a dobozra
Hőfok kijelzőre dob hibát csak. Raktam rá ellenállást ami felvitte 60%-ra a mutatót, akkor is csinálja. Tisztítva, mozgatva, széthúzva összedugva...

CPR8E és ZMR7AP
Belevaló ez a gyertya? A CPR8E-n és a RG6YC-n is kintebb van a középső pólus.
Érdekes mert a kipufogóból 0 füst ön ki mégis kormollja a gyertyát

az lehet hogy a hőfokmérő nemjó (A műszerfalon mutatja rendesen)
Az én gyertyám kormosabb

Nem füstöl. Kompresszor új. Tömítések újak. Mitől kaphat még sokat? Vagy mitől kormol?
itteni fórumos csaknem basz át!

Majd ha mérek egy kompresszor nyomást vagy elviszem egy itteni szerelőhöz hogy nézze át majd kiderül!

Megnéztem a légszűrőt hát elég dzsuvás kitakarítom megpucolom a gyertyát és megnézem 50 km ter mulva hogy milyen a gyertya!

Aza gond hogy panelbe lakok és korlátozott szerszámaim vannak.
"Előző gazdája mondta". Azt se hidd el neki mikor levegőt vesz.....