Reggel, hideg motornál veszed észre igazán, ha le van húzva a hőgomba.
Ha rájössz, hogy mi baja írd meg itt fórumba.
---------------------------------------------------------------------
-----------------
2003-as ditechbe hol van a benzin szűrő?(van?)
Hát ma beszereltem a meggyűrűzött kompresszoromat. Rámértem, 6 bar-t nyom. Az elvileg jónak kell hogy legyen. De valami nem oksa. Kicseréltem az összes O-gyűrűt az injektorban. A kompresszor csöve nem ereszt. Gyertya új.
Miután beindítottam, egész szépen járt... Bár nagyon nehezen indult, lehet az injektor "üressége" miatt. Szóval szépen járt... egy pár percig. Aztán ahogy melegedett bedadogott, nem akart rendesen kipörögni, szaggatott fordulaton.
Nekem hőfok gomba gyanús... Egyébként a hőfok mutató semmit sem jelez... Ha meleg a motor akkor sem. Járó motornál lehúztam a gomba csatiját, hát abszolút semmi változás... Ugyanúgy járt, mint ha rajta a csati.
Szerintetek? Mit befolyásol a gomba működése? Hogy tudom leellenőrizni? Bár mivel nem mutat a hőfokmérő sem, gondolom, hogy rossz....
Hát ő lenne a problem forrása. Nincs szikra,honnan induljak ki srácok? Egyszer csak elkezdett szaggatni,és megállt. Soha semmi problémája nem volt. Gyertya jó,pipa jó,gyertya kábel jó.
Kinter operált leddel, tán még fotót is tett fel róla. Ha visszakeresel a fórumban, vagy a lapján, akkor megtalálod szerintem. Szintén talán ő vett talán Kymco lámpát a gyári helyére, ami nagyságrendekkel jobb volt fényileg, és pont jó volt a gyári helyére. A ledekkel állítólag lehet csöcsölni egy adagot, mire belövöd a fényét, szóval ha szeretnél barkácsolni akkor hajrá...
Nagyobb izzóról ne is álmodj, olvaszt .
Sziasztok.
Az este mentem egy nagy kört és rájöttem hogy a világítása ezeknek a motoroknak közel sem kielégítő...
Olyan halovány volt a fénye a lámpámnak hogy a közvilágítás belevilágított az első lámpámba és szinte kiröhögte annak a fényét.
Nem is csoda hisz az olaszok nem mennek este ezekkel a motorokkal....
Nem hiszek a csodákba hogy ez gyökeresen változna ha operálnék bele nagyobb égőt vagy halogént.
Viszont vannak nagyon komoly ledek amik képesek meglepő lumen teljesítményre.
A dolog sajnálatossága hogy nem itt.
Én úgy oldottam meg hogy egy akkora csavart tettem bele hogy oda tudjam pontozni ívvel majd egy darab cső egy anya és egy alátét segítségével szépen kitekertem. Van hogy a gépmunka passzosabb gyárilag és nem lehet másképp kiszedni még melegítéssel sem.
A kenyérbél nekem nem jött be....
Lehet hogy azért mert nem Norbi kenyér volt
Én első körben beraknám a tengelyt fagyóba, aztán vissza a csapágyba. Aztán mondjuk egy gázlámpával elkezdeném melegíteni a házat a csapágy körül, mozgatnám a tengelyt jobbra-balra aztán elméletben ki kell jönnie. Esetleg megpróbálhatod ugyanezt tengely nélkül is. Van erre elvileg célszerszám, csakhát az ugye nem mindenkinek van, ráadásul ekkora méretben....
Na, most aztán jól megaszontam...UFF.
Sziasztok ! Sportkipufogóval szeretném növelni egy kicsit az Sr-em teljesítményét és azt szeretném kérdezni hogy a mellékelt képen látható Stage 6 Pro Replica illeszkedne e az sr-emhez ? Köszi a válaszokat !
Membrán problémái voltak tiszta benzines volt a levegő szüröm .
Kicseréltem de most meg nem indul a picike
Nem tudom mi lehet a probléma , ha rakok egy pici benzint a hengerbe akkor egy darabig jár de mintha nem kapna üzemanyagot.
Benzint nyomja ha lehúzom a csövet a karbiról!
Szikra van !
A membrán sokkal erősebb mind a régi éppen hogy át tudom fújni rajta a levegőt míg a régin ez nem okozott gondot.
amugy ha rákeresel a dugattyú szóra a fórumban, akkor találsz tanácsokat pl:
"Igen jól irtad Prox dugattyu vagy Vertex ez drágább fajta de jó minőségű"
Reggel, hideg motornál veszed észre igazán, ha le van húzva a hőgomba.
Ha rájössz, hogy mi baja írd meg itt fórumba.
---------------------------------------------------------------------
-----------------
2003-as ditechbe hol van a benzin szűrő?(van?)