Most cseréltem kompresszort, és injektor tömítéseket. És... nem jó mintha előgyújtása lenne...
Attól félek, ha veszek bele egy gyertyát, azzal megint megoldódna egy ideig a probléma, aztán azt is kormolná...
A kompresszor nyomása az jó (Elvileg) meg a AC nyomása is
Lenne egy kérdésem olvasgatom a fórumot és úgy látom hogy a hőfokmérő jeladónak nagy befolyása van a ditech eknél!
észrevettem hogy leesett a hőfok menet közbe aztán újra visszaállt
nem tulajdonítottam neki nagy szerepet eddig.
Holtalálom a hőfokjeladót a pigi blokos ditech en ?
Szeretnénk végigszaladni a kábeleken kontaktsprével!
A gyertyát néha cserélni kell, ha jó, ha nem. Lehet hogy csak ennyi baja volt. Ha ezek után újra beköpi, akkor már gond van kialakulóban. (kompresszor. kompresszor csövei, stb ) Ha nem akarod tologatni, akkor legyen nálad tartalék gyertya.....
Ma jönnék hazafele a munkahelyemről de sajnos nem jutottam haza.
A probléma sr 50 pigi ditech alacsony fordulatról alig akart felpörögni csak dadog aztán elkapja és megyek vele 80 al a következő lámpáig ahol leáll újraindítom és indulnék vele ha menne de megint csak dadog!
Gondoltam jólvan leállítom szólok a havernak és kocsival elmentünk venni bele egy gyertyát a közeli motorosboltba az eladó a NGK 1275 CR8E gyertyát adja.
Vissza a motorhoz beteker a gyertya és sikerült hazajönnöm vele úgy hogy nemvolt vele probléma!
A kérdésem szerintetek csak ez lehetett a baja vagy inkább vigyem el egy szerelőhöz hogy nézze át?
A kiszerelt gyertya nemvolt beköpve és szemre jónak tűnt
ezt nem értem mire írtad
(Azon gondolkodtam hogy a R6 aksiját belerakom a robeszba de nem fér bele)
Meg amúgy is indítja a kis aksija is!
Attól félek, ha veszek bele egy gyertyát, azzal megint megoldódna egy ideig a probléma, aztán azt is kormolná...
(Akis mocsok)
Én levenném az oldalsó két idomot is.
Lenne egy kérdésem olvasgatom a fórumot és úgy látom hogy a hőfokmérő jeladónak nagy befolyása van a ditech eknél!
észrevettem hogy leesett a hőfok menet közbe aztán újra visszaállt
nem tulajdonítottam neki nagy szerepet eddig.
Holtalálom a hőfokjeladót a pigi blokos ditech en ?
Szeretnénk végigszaladni a kábeleken kontaktsprével!
Ha majd bemondja az unalmast akkor kompresszornyomást kel mérni?
nem tudna valaki segíteni abban h hogy lehet kiszedni a szervizet belőle? (felül a villás kulcs jelet) :)
A probléma sr 50 pigi ditech alacsony fordulatról alig akart felpörögni csak dadog aztán elkapja és megyek vele 80 al a következő lámpáig ahol leáll újraindítom és indulnék vele ha menne de megint csak dadog!
Gondoltam jólvan leállítom szólok a havernak és kocsival elmentünk venni bele egy gyertyát a közeli motorosboltba az eladó a NGK 1275 CR8E gyertyát adja.
Vissza a motorhoz beteker a gyertya és sikerült hazajönnöm vele úgy hogy nemvolt vele probléma!
A kérdésem szerintetek csak ez lehetett a baja vagy inkább vigyem el egy szerelőhöz hogy nézze át?
A kiszerelt gyertya nemvolt beköpve és szemre jónak tűnt