Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem megy a motor akksi nélkül....................csak a karbisok.
Vedd ki az R6-ból az akksit......................meglátom mire mész vele.

ezt nem értem mire írtad

(Azon gondolkodtam hogy a R6 aksiját belerakom a robeszba de nem fér bele)
Az r6-al akksi nélkül?
Gondolkodtam rajta! De nemfér bele

Meg amúgy is indítja a kis aksija is!
Most cseréltem kompresszort, és injektor tömítéseket. És... nem jó mintha előgyújtása lenne...
Attól félek, ha veszek bele egy gyertyát, azzal megint megoldódna egy ideig a probléma, aztán azt is kormolná...
Vedd ki az R6-ból az akksit......................meglátom mire mész vele.
Nagyon szépen köszönöm Holnap meg is csinálom most már tudom merre keressem akkor valószínüleg az okozta az eddigi problémáimat!

(Akis mocsok)
Kulcsos takaró le kis tálka ki és látod bár így szűk mint egy apáca muffja ergo kurvára nehéz ott ügyködni.
Én levenném az oldalsó két idomot is.
2004 es gomböc
Mellik kaszni?
Köszi gondolom lekel szedni az idomokat hogy normálisan hozzáférjek
Hengerfej.
A kompresszor nyomása az jó (Elvileg) meg a AC nyomása is

Lenne egy kérdésem olvasgatom a fórumot és úgy látom hogy a hőfokmérő jeladónak nagy befolyása van a ditech eknél!
észrevettem hogy leesett a hőfok menet közbe aztán újra visszaállt
nem tulajdonítottam neki nagy szerepet eddig.

Holtalálom a hőfokjeladót a pigi blokos ditech en ?

Szeretnénk végigszaladni a kábeleken kontaktsprével!
Igen, érdemes lesz.
Ma mentem vele 25 km tert kb és eddig működik!

Ha majd bemondja az unalmast akkor kompresszornyomást kel mérni?
Jah, bocs. Csak közben beszéltek itt a hátam mögött a gyertyabeköpésről, én meg azt írtam amit hallottam......
Majd ma kiderül a régi gyertyát nemköpte be
Bemész a menübe és a kód: 45256
A gyertyát néha cserélni kell, ha jó, ha nem. Lehet hogy csak ennyi baja volt. Ha ezek után újra beköpi, akkor már gond van kialakulóban. (kompresszor. kompresszor csövei, stb ) Ha nem akarod tologatni, akkor legyen nálad tartalék gyertya.....
Hello
nem tudna valaki segíteni abban h hogy lehet kiszedni a szervizet belőle? (felül a villás kulcs jelet) :)
Ma jönnék hazafele a munkahelyemről de sajnos nem jutottam haza.

A probléma sr 50 pigi ditech alacsony fordulatról alig akart felpörögni csak dadog aztán elkapja és megyek vele 80 al a következő lámpáig ahol leáll újraindítom és indulnék vele ha menne de megint csak dadog!

Gondoltam jólvan leállítom szólok a havernak és kocsival elmentünk venni bele egy gyertyát a közeli motorosboltba az eladó a NGK 1275 CR8E gyertyát adja.

Vissza a motorhoz beteker a gyertya és sikerült hazajönnöm vele úgy hogy nemvolt vele probléma!

A kérdésem szerintetek csak ez lehetett a baja vagy inkább vigyem el egy szerelőhöz hogy nézze át?

A kiszerelt gyertya nemvolt beköpve és szemre jónak tűnt
Engedd kicsit lazábbra a gázbovdent.
Persze elalszik köszi a választ.
Elalszik beindítás után. Ez így jó.