Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv az lenne a kérdésem hogy vagy egy 2004 es pigi blokos sr ditech

a gyújtás után elkezd zúgni a kompresszor ami természetes leáll a zúgás de a injection check lámpa nem alszik el csak ha beindítom.

Videókon nézem hogy az elszokott aludni
szia ez egyértelműen a fojtószelep szenzor hibakódok az enyém is csinált ilyet én megnézném előbb a csatlakozónál nincs-e kábel szakadás ha nincs akkor egyértelműen rossz (oxidos) a fojtószelep szenzor amit elméletileg cserélni kellene de fel is lehet újítani én is ezt tettem az enyémnél macerás feladat és nagyon kell vigyázni,hogy ne sérüljön.
Üdv lenne valaki aki leméregetne 1-2 méretet az sr én ?
Sziasztok!
olyan problémám van h nem indul be a motor:S
az aksi fel van töltve benzin minden pikpakk csak amikor beakarom indítani nem indul.
annyit kell tudni h 70 ccm 17.5 karbi és soha se bírtam még normálisan belőni a karbit valszeg ez lenne a baja de be se indul így h tudnám beállítani?
ilyenkor mit és hogyan csavargassak rajta?
Előre is thx:D
Kétszer volt eddig, hogy nem tudtam elindulni vele. Folyamatosan villogott, és nem volt gáz, csak alapjárat.
A 6,7,8-as hibakód meg is jelent.
Csak ha így meg lehet állapítani esetleg, akkor cserélném, mert nem akarok ottmaradni sehol.
Ha hibás lenne, akkor villogná az ECU.
A gázállás szenzor csatlakozót wd-40-el befújtam. Gond eddig nem volt vele, amikor próbáltam.
Viszont megmértem az ellenállásokat. Ebből meg lehet állapítani, hogy hibás-e? A képen találhatóak az értékek.
Előre is köszönöm.
Ezért mondtam én azt, hogy vegyétek meg az enyémet. Nyugodtan meg lehet nézni-nézetni, akár szerelővel is, mert ennek minden része működik. Minden ami gyanús, vagy elkopott alkatrész, azt cseréltem. Másnak se kókányolok, magamnak meg főleg nem. Csak én vagyok akkora "nyomorék", hogy -10 fokban SR50 teleszkópot javítok, csak azért hogy úgy működjön ahogy kell. Azért szeretném eladni, mert tavasszal már úgyis meglesz a jogsi, és a másikkal (150) fogok menni. Ezt meg sajnálnám ha a tárolóban, a kihasználatlanság miatt rohadna össze....
Ditekket 190e-ért vitte el egy gazdag kissrác a faterjával valamikor 4 éve.
Amit csináltam pigit az 2 hétig volt ditekk de egy kajla morini vázat hegesztettem rá így szétkaptam.
Maradt a blokk és az idomok,futómű,kerekek,fékek.
Ehhez kéne váz olcsón hogy pöfögjön.
Neked már meg sincs a ditech? Nincs semmi robogód? Az kell... Csak készíts valamit. Valamivel kell rohangálni.
Szerintem ha melegebb lesz végre összeszórom a suhl-t elpasszolom szerzek a pigi blokk fölé valamit és szerkesztek belőle egy zoomer szerű izét.Oszt annyi.
Meg megyek a triplával.
Ettől fosok én is, hogy karbissal is van szar. Te ügyesebb vagy nálam és több időd van szerelni és mégis megcummantatott. Nekem már tudod ott a család. Én inkább veszek többért egy normális karbisat. Amin van alapjárat, pöcc-röff, és ránézésre nem kell rá költeni semmit, egyszerű technikával. Így szopási lehetőséget minimálisra csökkentem. Ilyen szemlélettel az utóbbi vételeim elég jól sikerültek.
Tudom, te szereted a kihívásokat.
Huhh a szar gumi,fék akksi nem a motor hibája.
Hidegben meg a ditekk nem acélos mer olasz éghajlatos.
A gépek meg már csak olyanok hogy kell költeni rá.
Én vettem egy karbis malát.
40e-ért.
Lett rá főtengely,dugó,fúrás,szimering és a többi.
Ment még rá KB 40-50e.
De még mindíg egy kotvány szar mala volt amit napestig rugdostam mire elindult.Szétdobtam a karbit KB 40x.Pucolás állítás csőcsere,még mindíg szar.
A végén 100e ért darabokban küldtem el.
A ditekkel nem szaroztam ennyit.
Az enyém nem tákolt volt. Sajnos annyira tetszett, hogy lila köd miatt nem vettem észre egy csomó dolgot. (kopott gumi, fékbetét, szar akksi, hőgomba, stb...) Ráköltöttem egy valag pénzt mindent cserélni kellett benne (pillangószelep 2x, kompresszor, stb... ezek nem 2ft-os alkatrészek), ez részben az én hibám is a tuning miatt.
Meguntam, hogy nem lehet beállítani, mert melegben jó volt hidegben meg mikor reggel indultam volna dolgozni, csak durrogott, én meg köpködtem és anyáztam. 1 hét nálam 1 hét szerelő. Mindig ez volt. Pedig nem sajnáltam a pénzt rá. Rá is ment vagy 120-140 ezer. 260-ért vettem. Végül 215-ért ment el anno.
Míg egy karbisat én is meg tudtam volna szerelni otthon. Lehet, hogyha alap maradt volna 60-80 ezer pénz után normális motor maradt volna és nem rühelltem volna meg. Na de bazz a kocsimra és az összes motoromra nem költöttem 60-80ezret. nehogymár egy szar robogóra ennyit kelljen ráverni.
Még tudás és felszereltséggel sem.
Mer a tulaj nem fizet meg egy 12-20 órás zárlatkeresést vagy hőfokgombát egy robin.3-4e-res órabérért.Há ember ez egy csóri robogó és 40e lett a munkadíj?Ezért nem vállalja senki csak Aszongya szar ez add el.
Ezért jön a tákolás,hebrákolás majd pánikszerű eladás.
Jó eséllyel 3-4 ilyen után jutsz egy 180e-ért pöcc-röffnek hiredetett dittkkhez és elkezdet te is.
Majd beleunsz és tákolsz-hebrákolsz majd eladod.
És ez az állomány kering 5-8 éve.
Mert újat senki nem vett mivel 5-6 kiló volt és jött a rémstory hogy ezen minden beszarik.
Oszt csókolom.
Semmikor sem. Tudod te is miről beszélek. Itt arról van szó, hogy egy suzuki swiftet, suzuki gs 500-at, karbis robogót, egyszerűbben, több mindenki, olcsóbban meg tud csinálni, mint egy ritka, sok elektronikás technikát, amit nem minden szaki vállal el, tudás, megfelelő felszereltség nélkül.
Motoron egy feldőlés vagy egy váltókar törést sem tudsz megcsinálni útszélen ha nincs nálad kar.
4t.De gyakorlatilag tökmindegy.Kíváncsi vagyok hogy a faék 16 szelepes swiftet az útszélen meg tudod e hekkelni mondjuk egy elektronkiai hibával vagy ékszíjszakadással?
A zoomer 2t? Fosok én minden újtól is... Ha bármi gond van a faéket az útszéli motorszerelő is meg tudja csinálni és nem horror áron.
Nalátod..............akkor 90-ben az akkori inyektortechnikával nem lehetett egy menetben megoldani a közvetlen befecskendezést,csak így ezzel kompresszoros horrorral.
Ezt még súlyosbítja hogy a morini nem egy jó konstrukció és az olaszból behozottak a szemét legallja.
Mostani fejjel már simán menne az égéstérbe rögtön egy menetben a dolog és lényegesen megbízhatóbb lenne.
Keress egy rossz 50-es zoomert......nem fogsz találni........pgm-Fi rendszerrel.Soseromlik el.
Igazad van, de többi kocsihoz képest abszolút faék. Kicsi eséllyel romlik el, sok népítéletet olvastam el... Tökéletes autó. (nekem). Bevált. 5 éve nálam és csak olajcsere volt. Még marad 5-10 évig majd odaadom valakinek ingyen.
Van benne ha jól tévedek 4 inyektorfej és egy kéttenyérnyi vezérlőelektronika is.Szal ez már nem faék.
Dehogynem az. Faék. Egyszerű fapados suzuki swift, 0 elektronika, egyszerű motor. Igaz van 2 lufi, 2x el ablak, központi, meg 16 szelep. De csak ennyi. Ez még mindig faék.
Faék vagy nem, de én ilyet akarok.