Rossz karburálás okozhatja még, elszegényedik a keverék magas fordulaton, és csökken a belső "hűtés". Világos gyertyakép szokott a jele lenni, utána meg ragadás.
Még az én motoromra pályázol? Mert nekem annyi gubancom van,hogy szombaton nagy esély van rá,hogy el kell mennem itthonról,de a vasárnap teljesen szabad.
Én szívesen leszállítanám,de csak ki kellene próbálnod előtte.
Ha semmi más megoldás nincs akkor vedd ki az aksit ha savas,szívd le a benzint amennyire csak lehet,és az olajtartály csövére nylon zacsi majd vissza a dugó,és nem lesz baj,2hete így hoztam el egy ditech-et 120km-ről van futóm de a nagy hóba nem mertem bevállalni.Fater 1-es puntó hátsó ülés sor ki ponyva be motor be első kerék ki,anyos ülés előre és úgy sikerült
Ha elmenne még 5 ezer kilométert akkor nem foglalkoznék vele.Nálam egy szezon kb ennyi.De mivel munkába járós motor ezért nem árt ha megbízható.Tehát felújítandó .
Lehet még hűtés gond is, de mivel mondtad az olajcsövet, így egyértelműen olajhiány. Ha összeraknád lehet hogy elmenne még 5-10 ezer km-t, de az is lehet hogy pár km után teljesen összegyűrné a gyűrűket, majd a dugót is. Egy jobb képességű esztergályos rendbeteszi a hengert 3-4e Ft-ért. Az olajjal meg úgy vagyok, hogy nem muszáj a legdrágább olajat megvenni, a lényeg az, hogy legyen kenése. Inkább több mint kevesebb.
Ragadáson kívül más okozhat ilyet?Ha nem akkor,hogy volt képes még ennyit elmenni (Kb 2500 km)?Mindig is tudtam,hogy ez a motor egy csoda és szeret engem.
Viccet félretéve Budapesten tudtok a Táborin kívül megbízható jó szakembert aki foglalkozik henger felújítással?Nincs bajom a Táborival jó szakember csak anyagilag nem álok úgy mint tavaly.
A tömény fagyállót eleve hígítani kell deszt. vízzel. A tömény fagyálló sűrű, megeszi a csöveket, stb. Csak hígítva használható. Ha egy fagyálló egyszer be van lőve egy adott hőfokra, akkor ahhoz nem kell nyúlni. 2-3 évente érdemes cserélni, mert elhasználódik. De ekkorsem a fagyálló hatása múlik el (max pár fokot csökken), hanem a kenő és a korrozióvédő hatása gyengül. Ezenkívül összeszed mindenféle darabkákat és piszkot a motorból. Ezért kell cserélni.
A deszt. víznek nem jobb a hűtése. Nem vitatkozom. A szimeringnek nem lesz kenése, továbbá a sima deszt. vízben nincsenek korróziógátló adalékok. Majd nézd meg a motort belülről 1 év múlva......
Majd fog érdekelni, ha elfossa magát a szimering, és szépen elfolyik a hűtővized. Mellesleg emiatt megfőhet a motor, és szépen beáll a pumpa tengelye is, ami a tengely másik végén darálót fog játszani. Nade Te tudod......
De kb 2000 kilométernél megragadt.Eltört az olajcső.Félregurultam tettem az üzemanyaghoz egy rahedli olajat és szépen hazagurultam vele.Mondjuk én teljesítménycsökkenést nem igazán éreztem rajta,persze azt hozzáteszem,hogy ragadás után jó 500 km-et csak lájtosan mente vele.És egy kis plusz olajat tettem a benyához is.
Castrol Power 1 Racing 2T használok.
Üdv!
Sziasztok.
Szerintetek 4500 km után illik így kinéznie egy hengernek meg dugattyúnak?
Ez kuka vagy esetleg egy kis polír vagy akármi bármi segíthet rajta?
nem akarom hogy te furikázd
Ha egy puntóba befért akkor 3 as kombi BMW be is bekel hogy férjen
ha szombaton nem jó neked akkor pénteken mehetünk érte?
hameg nemfér be akkor lábon hazahozom!