Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ha érdekel?
Jah igen, még azt akarom kérdezni hogy ez igy normális hogy ilyen magas az alapjárat? kb 2000-es picit magasnak találom, de ugye állitani nem lehet rajta...
Rakok már fel egy pár képet, az új "szörnyemről". Ezt vásároltam nem régiben, igazából még most lett összerakva, motorja, furva volt, illetve kuplung primertengely csere volt. Kompresszor, befecskendezők és légszürö tisztitva. Nincs hibakód sem már, wd40-en megoldott mindent Egy rövidebb próbakör után kitekertem a gyertyát is megnézni hogy lássam nagyjából milyen keveréket képes előállitani, ugy gondolom nincs vele gond, igaz nem volt több mint 5km-er, előtte meg csak helyben lett többször is járatva, de ahhoz képest eléggé szépen kiégett. Igazából ami nagyon furcsa ugye előtte is 2T motorjaim voltak csak nagyobbak no meg joval erősebbek, hogy ennek semmi füstje nincs, hidegen pár vizcsepp, semmi több. Pedig picit ráis állitottam a pumpára hogy ameddig bejáródik had kapjon több olajat. Olajtartályt teletöltöttem motul 710-el, ugyhogy egy jó ideig nem kell remélhetőleg hozzányulni.
a-a..............KB fél óra alatt kidobom belőle úgy hogy csak az oldalsó két idomot veszem le a lábtérnél.

KB 20x csináltam.
aprilia rally ez Lc-es az enyém
nekem egy aprilia rally van ezt is sz@r szerelni mert le kell veni az ülés alatti idomot is hogy a karbihoz hozá férjek.
annak a szerelőnek aki ezt mondta elvinném a ditechet ,hogy arra mit mondana,a fél motort szét kell bontani mire kijön belőle a blokk
Ilyen szempontból az összes robogó egy kaka. Ha bármit csinálsz rajta, darabokra kell szedni.
ki lehet fogni 100-120 körül,csak ki kell várni a megfelelő eladót:)
a motorszerelő azt mondta nekem hogy nehéz szerelni a neosokat
nem lehet hozáférni.
Ja meg a Gilera Runnert is szar szerelni azt mondjak
Ez még a smkp kategóriában elszalad,ahogy a honda lead és a 100as rox is,pont ez a lényege
lehet 50-esként is hasznalni de elég necces kiszurjak könnyen DDD
én nem merném csinalni
Ezisszázötven.
nem csúnya csak rendszam kell rá
akkor már jobb ha egy 125-öst veszel abba több erő van.
A neo's-nak van 100as változata,néha szoktam látni egész jó pénzért.Egész jól szalad gondolom tök ugyanaz,mint a 100as aerox,tuningolni sem kell,alapból nyomatékos:)
Ha most vennék robogót elgondolkodnék rajta
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Javítottam már Neos-t is, meg MBK-t is. Egykutya mind. Megy is szépen, ha rendbe van tartva.
Hát ezt azért te se gondolod komolyan.
A háronegyede az olasz robiknak minarelli valamelyik változatával megy.Az SR-ben 2001-ig szögugyanaz a blokk van mint az MBK (francia yamaha) yamaha,malaguti és még sorolhatnám a gyárakat amibe belegyömöszölték.
Kivétel a piaggio,morini.
Tehát légy erős az MBK és a neo'is ugyanolyan.
De nincs is annyi erő a neosba mint egy sr-be
Ja.....................ezé kell valami olcsó cucc ha nem vagy finnyás itt kínált egy srác egy mbk ovettot 85e-ért.Ez egy neo's.Elég jó cucc igaz nem sr.
na most néztem meg ujat lehet kapni Gianelli extraba morinira
50-es hengerhez való kiput. 29.000-
De ezzel joban jársz ez uj kipu.
http://citybike.hu/spd/31638P/...
Köszönöm a segítséget!
http://www.kepesmotor.hu/robog...
ez jo lenne neked egy 10esért áruljak morini blokosra való
Az a baj, hogy amit leírtál nagyon jó áron is simán elszalad 50 rongyig.
Én gyanítom hogy nemsokára a kicsiken is lesz rendszám....
Árultak................csak ez nem az.