Hát teljesen megakadtam...
Nem tudom hol kell lecserélni a hajtóműolajat... 2003-as Ditech vízes sr... Se a leeresztőt, se a betöltőt nem találom...
Valaki tud segíteni merre keressem?
ember ne rugdosd orrbaszájba, rárugsz párat, ha nem nyekken, vedd ki gyertyát , nézd meg milyen. benzines vagy száraz...
nemtudom milyen a motorod, de ha kéziszivatós - és száraz , akkor huzzad tovább szivatót és rugjad mig nem röffen, ha meg benzines, rugdosd ki a benyát ugy hogy nicns benne a gyertya, aztán rakd vissza és probálkozz megint!
Rugdosná a pöcsöm ennyit. Bár volt, hogy a kínnyait addig rúgtam míg be nem melegedett és elindult... mert szar volt a szívató.
Legalább annyit tegyél meg, hogy kiszeded/kicseréled a gyertyát, nem-e zárlatos, és hogy van-e szikra. Utána ha a gyertya ki van pipálva 1 injekciós tűnyi benzint lökj bele és nézd meg mi van. Takarítsd ki a karbit, nézd meg a levegőszűrőt. Szemrevételezd a csöveket és nézd meg a biztosítékot.
Meguntam ezt az aksit...azt hiszem kuka...veszek egy újat,és reménykedek hogy csak ennyi a baja a mocimnak. Igazából 1 hónapja még tökéletesen működött,szóval nem értem én ezt :/
Amúgy karbis, rúgdosom rúgdosom, próbálom úgy is hogy gyújtás nélkül 10,utána gyújtás után megint próbálkozok,akkor is semmi... :/
Akkor a sav hová lesz? Felszívódik? Mindegy, nem vitázom, tőlem aztán motorolajat is önthettek az akkuba. A véleményem mellett kitartok, és még sosem mentek tönkre idő előtt se a motorjaim, se az autóim akkujai. jóéjt emberek!
Hogy párolog a sav? Max a víztartalma párolog. Szép kresz könyv lehet. De tudvalevő hogy a kresz könyvekben sok marhaság van. A vizsga meg egyenesen nevetséges....
Ha karburátoros a motorod, akkor akku nélkül is indulnia kell rúgásra. Az akku nélküli, vagy a hibás akkuval való használatot viszont nem ajánlom, mert tönkre teheti a fesszabályzót.
Az autós töltő túl nagy hozzá, de ezt már egyszer leírtam. Szét fogod főzni az akkut. Javaslom (ha más töltőd nincs hozzá), akkor köss sorba egy 12V 10W-os izzót a töltővel és úgy töltsd fel az akkut. Ez korlátozza az áramot. Ha az akkuban még van élet, akkor az izzó világítani fog, majd a töltés végére elhalványodik a fénye. A töltés végét jelzi az is, ha az összes cella egyenletesen pezseg. A töltés végére egyenletesen kell pezsegnie a 6 cellának. Ha valamelyik másképp tesz, akkor zárlatos az akku.
A lámpája sajnos ilyen. A nagyobb izzótól pedig megolvad a műanyag projektor és még annyi fénye sem lesz. A vízhőfokmérő szintén típushiba. Általában a gomba hibája okozza, bár nálam az óra maga is kontakthibás volt. Az óra csavarral van rögzítve a vezető fóliához, és a fólia és a csavar közt volt oxidáció.
Nem tudom hol kell lecserélni a hajtóműolajat... 2003-as Ditech vízes sr... Se a leeresztőt, se a betöltőt nem találom...
Valaki tud segíteni merre keressem?
Köszi: Bazsó
Egy kérdésem lenne még. A hajtóműolajat hol tudom lecserélni?
Köszi
nemtudom milyen a motorod, de ha kéziszivatós - és száraz , akkor huzzad tovább szivatót és rugjad mig nem röffen, ha meg benzines, rugdosd ki a benyát ugy hogy nicns benne a gyertya, aztán rakd vissza és probálkozz megint!
Legalább annyit tegyél meg, hogy kiszeded/kicseréled a gyertyát, nem-e zárlatos, és hogy van-e szikra. Utána ha a gyertya ki van pipálva 1 injekciós tűnyi benzint lökj bele és nézd meg mi van. Takarítsd ki a karbit, nézd meg a levegőszűrőt. Szemrevételezd a csöveket és nézd meg a biztosítékot.
Amúgy karbis, rúgdosom rúgdosom, próbálom úgy is hogy gyújtás nélkül 10,utána gyújtás után megint próbálkozok,akkor is semmi... :/
http://www.apriliaforum.com/fo...
A lámpája sajnos ilyen. A nagyobb izzótól pedig megolvad a műanyag projektor és még annyi fénye sem lesz. A vízhőfokmérő szintén típushiba. Általában a gomba hibája okozza, bár nálam az óra maga is kontakthibás volt. Az óra csavarral van rögzítve a vezető fóliához, és a fólia és a csavar közt volt oxidáció.