Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, korrekt válasz
A 11-es alkatrész egy távtartó gyűrű - A célja, hogy egyrészt pozicionálja a szimeringet (5-ös alkatrész), másrészt pedig, és a legfontosabb, hogy biztosítsa, hogy a csapágy ne tudjon megfeszülni tengelyirányban.
A tengely rögzítésekor a csapágy belső gyűrűjét egyik oldalon a tengely "válla", másik oldalon pedig ez a távtartó gyűrű (11) rögzíti. Ezzel érhető el, hogy ne legyen a belső és külső gyűrű között feszültség.
Remélem érthető volt, amit leírtam.
"Meg vetették Velem és nem az injektor volt rossz hanem a kompresszor!" Ilyen ez a popszakma. Mindenki megtud javítani egy robogót. Pláne egy ditech-et......
Kompresszor:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Felújító:
http:/
/www.egumotors.hu/2047-m...


A felújítás nem fog eredményre vezetni. Felejtős...
Egy hibátlan kompresszor 5-6 bar-t tud.
Sziasztok!
Kompresszor kéne Nekem a 2003 sr 50 ditech-be morini blokkos!
Cserébe tudnék adni 1 injektort!
Meg vetették Velem és nem az injektor volt rossz hanem a kompresszor !
Mennyit kéne nyomni a kompresszornak?
Felújító szettet hol tudok beszerezni?
Várom a válaszokat!
Köszönöm!
Ott simán a csapágy fészek van csak, ugye oda van berakva a csapágy is, mikor rakod fel fel a burkolatott akkor csuszik rá a tengelyre. De egy szerelő gyerek mondta hogy azért van a tengelyen egy kis gyürü vagy persely féleség mint a rajzon is meg amit linkeltél is, hogy amikor rakod össze akkor könnyedén összecsusszonnak, szóval elvileg nem csupán a tengely csuszik bele a csapágyba, hanem a tengelyen vagy ez a köz darab és az érintkezik a csapággyal.
Ha csinálnál egy képet a dekni belsejéről, az lehet hogy segítene.
A tengely vége belemegy a csapágyba és kész. Tengely fagyasztóba, csapágy felmelegítve, és rácsúszik. Ütni nem szabad. A 11-es alkatrész szerintem egyféle csapágyként funkcionál, gondolom ezzel együtt megy be a tengely vége az oldaldeknibe. Persze most nincs előttem ilyen blokk, tehát csak tippelek. Egyébkét a 11-es alkatrész ilyen:
http://www.epstatic.nl/partpic...
kép
ja és van még egy hiányos kuplungom is alkatrésznek darabokban.
a hátsó szijtárcsa
3- kopott kuplungferodolpofa
egy jó állapotú kuplungharang (azt hiszem, hogy 107mm, moríni)
3- pros tuningrugó
Sziasztok!

Számomra ezek az elkatrszek már feleslegesek ezért mondj rá valamit és vidd, vagy cserébe valamit. Ne sokáig gondolkozz mert ha nem viszed el akkor kifogom dobni a szemétbe.
A lámpa világít de az angyalszem nem, vagy nem tudom, hogy kell bekötni, a felfogatás nem törött. A szíj azvadi új egy morini blokkos sr hez lett véve, de lehet, hogy másra is jó.
nimrod79@freemail.hu
Csak ugyan igazad van, jól benéztem, nem is tudom miért néztem alátétnek
Nah és a 11-es alkatrész? illetve tudsz te valamit ahhoz szolni hogy a tengely vége hogy ül be a csapágyba? mármint van-e ott még valami vagy csak simán tengely,csapágy
A képen az 5-ös számú egy szimering.
a képen az 5-ös számú az, lehet nem is hézagoló hanem inkább rezgés csillapitó.
Hézagoló alátét? Melyikre gondolsz?
Szia!
Esetleg tudnál nekem segiteni? A következő a gondom, még mindig hátsó kuplung tengely hibával szenvedek, de eddig kb. mindenki mást mondott, hátha te megtudod mondani az igazat
Nah szóval itt lenne egy link:
http://www.apriliagenuineparts...
Itt lenne a kérdésem, hogy a vége a tengelynek az oldaldal burkolatban, hogyan helyezkedik el. mert itt a kép szerint van maga a tengely a végén van egy hézagoló alátét, és egy 11-es nevezetü alkatrész kiegyenlitő gyürü és gondolom igy az egésznek kellene a csapágyba belemenni, nem pedig simán a tengelynek a csapágyba. Mert ugy vettem meg is a motort hogy a tengely végén nem volt semmiféle alátét se gyürü, csak simán csapágyban ment bele. Mondjuk marha passzos volt alig tudtuk leszedni a burkolatott, nagyon keservesen jött csak le. Akiknek van bontott alkatrésze hozzá, eggyik sem tudja pontosan hogy is kellene ennek lennie...
A következő egyébként a hiba jelenség, hogy kb. 8000-es fordulaton elég durván beremeg a motor illetve nagyon nem is engedi tovább pörögni. Én arra is gondoltam hogy valószinü hogy görbe is lehet picit a tengely, igaz megmérni nem tudtuk pontosan.
Előre is köszi a segitséget!
Üdv
Szia és köszönöm!
2-3 perc alatt ki kell tolja a tüskét. Hidegtől függ hogy mikor megy vissza. 3-5 mm a mozgása.
Sziasztok!

Az autómata szívatónak hány perc kel ahoz, hogy lezárjon, illetve ujra kinyisson? A tüskének alap helyzetből hány minimétert kell elmozdulnia kifelé?

Köszönöm!
Thanks!
"A betöltő nyílás a szint ellenörző gondolom..." Igen, addig kell bele nyomni, amíg elkezd öklendezni.
Ja még egy kérdés. Ha jól tudom olyan 1, - 1,1 dl kell bele. Nívópálca nincs.
A betöltő nyílás a szint ellenörző gondolom...
Nagyon szívesen. :)
Hát köszönöm szépen... Erre nem jöttem volna rá magamtól... Pedig kerestem ott is de...
Köszönöm szépen az infót! Sokat segítettél.

Bazsó