Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ha minden oké, akkor bekellene állítanod a keveréket jóra.. gondolom akkor a gyertyád szürkés fehéresre égett ki ,világosbarna kellene,hogy legyen
csá karbi pucolás megvolt kiszedtem mindent csilli villi kivéve a levegö csavart azt nemakartam !/nem mertem!/az lehet hogy nemsziv elég levegöt mert koszos? levegö szűrö tiszta
szóval akkor megy 50et, utána elfogy az anyag, szivatóval pedig jó.. hát akkor legegyszerűbb dolgok ,mint pl légszűrő és karbi kitakarítása.. (haeddig még nemtörtént volna meg) ha igen akkor gyertya csere esetleg..
Üdv! MIndenkinek! ujonc vagyok itt nálatok
Segitséget szeretnék kérni töletek Van 1 sr50 vizhüttéses
indulásnál 50-60 km/h tökéletes utánna fullad /megáll ha szivatot ráhuzom akkr nem vissza szivató megint jó

2 éve vettem és most megadta magát SZERELŐHÖZ NEM viszem rossz tapasztalatbol meg megcsinálom magam is :)
cseréltem benne mindent variétor ,görgök, szabadon futó ,szijj szal amia berugo felöli részen van mindent.ugyan azt a márkát ami benne volt dugó gyürü csere szivo membrán hát ennyi 2 hete nemtudok rájönni mi lehet a baj elöre is kösz.
Sziasztok
kitseee@hotmail.com
Dobj egy e-mail cimet és megbeszéljük.
mennyibe? képet tudsz feltenni?
amikor múltkor rá dugtam töltőre az aksit, egyből azt írta ki a töltő,hogy full... úgyhogy nem értem, lehet tényleg vennem kellene :/
Már szeptember körül sem szerettem önindítóval indítani,mert sajnáltam szegényt,meg nem is indult be pöccre... utána meg rugdoshattam rá 9-10-et amire beindult... -.- :D
Örülnék ha 5 alatt megúsznám valahogy :$ :D
Amúgy szerintem 5-6ezer Ft-ért már lehet venni bele akksit...
Szia!Az én SR-em is október óta állt,most nem akart beindulni. Karbit kipucolták, akksi feltöltve,és minden tökéletes :)
Heló nekem van műszerfalam ha érdekel.
De a fene egye meg,mitől merülhet le egy aksi?! :/
elvileg menet közben vissza kellene töltenie,nem? :S
Mennyibe fájnak mostanság az aksik?
Szerintem amúgy is újítanom kellene,mert használtan vettem a mocit még nyáron,és már akkor sem tetszett,valami kínai bóvlinak tűnik
A régebbit KB 2001-ig gyrtották www-s festéssel és levegős hengerrel.
Ezek azért nem egy CERN gyorsító bonyolutságú gépek.
kinter: 2001-nel fiatalabb vagy idosebb? (gondolom utobbi:)
Igen.
Bár minek?
vazszambol visszavezethetok informaciok ? (pontos gyartas, blokk tipus pl, ilyenekre gondoltam, mnt telfonoknal, szamitogepeknel stb)
Ha tényleg igaz hogy 9e van benne és régebbi 2001-es akkor a ditekk is jó lehet.Ha sikerül kifogni egyet a réz házas inyektorfejből az nagyon stabil................a 2002-2003-asok a műanyag házzal már rosszabbak de ha nem volt hozzányúlva és keveset futott nem nagy gáz.

Viszont tuning nuku.Semmi.Komolyan.Használ és elvan.

A másikat lehet tuningolni orrvérzésig.
Az első egy 2001-es ditech. Szerintem morini blokkos, ezért nem ajánlom. Nem a blokkal van a gond, hanem az üzemanyag ellátással és az azt vezérlő dolgokkal. A másik motor pedig szerintem nem 2001-es, a blokkról ítélve. Inkább ezt próbálnám ki.
koszi sracok, osszatok meg! (ilyen valaszokra varok! hajra)

kozben meg egy aprosag, a 2. a fekete-feher az volt gyari szinosszeallitas ?
Ditechről: kipufogó nem gyári, újra van festve, minden alkatrész minimum -20ezer Ft, otthon javíthatatlan. A mitas gyári gumit leellenrőrízhetnéd, hogy tényleg valós a 9000km, de elfelejteném úgy ahogy van.

A másikat venném. Stabil minarelli vízhűtéses blokk, sok alkatrésszel.
Helló!
az én véleményem az hogy :
Ditech mellett szól,hogy küllemre szebb, mint a vizes minarelli.
De a Ditechről is pl.: hiány a sárvédő és a kipufogó nem hiszem,hogy az eredeti lenne és még csúnya is. Nekem Morini-nak tűnik, de majd többiek megmondják.Arról jót még nem hallottam. Ezzel szemben a 2. az megbízható viszonylag olcsóbb hozzá az alkatrész is.Nyilván többet fogyaszt.Én a karbisat venném meg ,ha motorikusan jó állapotban van.
Sok sikert a vásárláshoz, és a későbbi használathoz!
Udv

nehany ev utan ismet robogo hasznalatra adnam a fejem, regebben egy Aprilia Sr50-t meg egy Gulliver-t hajtottam, tulkeppen mindekettovel maximalisan megvoltam elegedve az SR termeszetesen kicsit sportosabb volt, de pl vegsebessegre a Gulliver se nagyon panaszkodhatot (ill en:)
most inkabb valami SR-t keresgelnek lenne ket jelolt is pozitivumokkal ill negativumokkal, es mivel az eltelt idoben nem is igen figyeltem a fejlodesekt technikai szinten egy nagy meglepetessel,
ez pedig a DiTech full elektronikus dolog,
velemenyeket varnak a ket masinarol
1,
http://www.2ememain.be/scooter...

ez ugye a DiTech, garantaltan 9000 parszaz km (elso tulaj egy oreg bacsi meghalt majd 2-3 evet toltott a moci garazsban, aztan egy szolid tizeneves jart vele iskolaba, mivel o most autora valt igy ez elado, es o is gondosan garazsirozta ill szervizelte amit allitolag nemigen kellett, gyari papirok kulcsok, karc nelkul!szerintem meg a folytas sincs belole kiszedve), szemelyesen megneztem, beszeltem az eladoval, szoval allapot leiras teljesen megfelel a valosagnak

2,
http://www.2ememain.be/scooter...

ez ugye a "hagyomanyos" fajta ilyet hasznaltam annak idejen en is, elmeletileg 9000-t ment ez is 95 a vege es egyedulikent az onidito hibaja van megjelolve, ha minden igaz es odaerek akkor a napkban szemelyesen is megnezem,

tanacsokat varnek pro-kontra (ditech elektromos dolgairol sajna olvastam hideget-meleget) "hagyomanyos"-karbis egyszeruseget mar ismerem,
nem kimondottan tunningolnam (par aprosag belefer), bar azert tempos varosi hasznalatra szannam napi kb 20-30 km tavra, (tudom persze hasznalt moci -is- zsakbamacska) hogy ne kelljen ket autot tartanunk,
szoval varok minden ertekelheto-megfontolando gondolatot
koszi elore is