Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne járj vele csőgázon:)
sziasztok old srhez keresek idomokat műszerfalat lehetőleg működőt:) ha valaki tud írjon nekem köszi:)
Akku lemerült. Ha nincs szerencséd, akkor be is fagyott ebben a hidegben, és akkor kuka.
Sziasztok!
Mi okból lehet az,hogy ráadom a gyújtást a motorra, és semmi nem történik? Se a benzin mutató nem ugrik feljebb, se semmi....
Karbis a moci, Önindító meg sem nyekkenik,berúgásra semmi hang...
Esetleg aksi probléma lehet?
Hozzá tenném,hogy kb egy hónapja használtam utoljára,akkor még berúgásra elsőre indult. Pont akkor tankoltam kb félig.
Köszönöm, mindenképp megpróbálom amiket írtatok.
Viszont mikor toltam hazafele, gondoltam megpróbálom és akkor meg jó volt, működött. De utána megint kezdte.
Ha ez sem hozza helyre, akkor meg kellene mérni hogy megvannak-e a feszültségek rajta. Amennyiben megvan, akkor ha van merszed, szét is lehet szedni a szenzort, de jobb ha szétszedés előtt összejelölöd hogy szedted szét. Lehet pl. a potméter "fésűin" egy kicsit előfeszíteni, és ekkor újra működőképes lesz. Rakok fel képet, hogy megértsd mire gondolok:
http://www.apriliaforum.com/fo...
Próbáld meg amit '"zolko87' mondott. Állíts picit visszább a gázállás szenzor csavarján, hogy lazább legyen kicsit a gázbovden. Ha ez nem vezet eredményre, akkor húzd le, és dugd vissza a csatlakozót rá, és ezt ismételd meg 5-10-szer. Ezzel ha kontakhiba volt, az általában helyrejön. Ha ez megoldja, akkor utána érdemes a csatlakozót kifújni WD40-el, mert oldja az oxidot, és távol tartja a nedvességet.
Tartósan 80 körüli sebességnél nekem is cca. ennyit fogyaszt, de 60 körül már csak 3,5-4,0 között.
Kíváncsi lennék a hajtás módra. Bináris?
Hello mindenki :) nekem 1 Aprilia SR 50 talma -ám van,használtan vettem jó motor mindennel megvagyok elégedve csak a fogyasztása sok 6.5L/100KM nem lehetne valahogy megoldani h ne egyen ilyen sokat ?
Tapasztalata van valakinek, hogy ez a fajta injectoros, piaggo blokkos, mennyit fogyaszt olajból és benzinből?
Olvastam régebbi hozzászólásokban, hogy az injectorosok nehezen indulnak hideg időben. Nah már most ugye nem régiben hozzá jutotam egy factory tipusu géphez, sajna eléggé trehány gazdája volt de szép lassan össze áll már. Motor felujitás volt, henger fúrás,dugó gyürü..stb. BEfecskendezők kitisztitva, levegő kompresszor átnézve, Igazából ma kora reggel lett összrakva, de elsőre indult a gépezet. Szerintem akinek gondjai vannak a hideg inditással ott valami más gond is lehet. Ecu-ba nincs egy error sem már, először nekem is szorakozott a 6-7-8-as hibakoddal de megoldodott.
Gyertyát is kapott, csak egy tanácsként irom, NGK drága, illetve nem erre a tipusra irom hanem több másikra nekem már sok gondom volt a gyertyákkal. Olvastam hogy sok a hamis NGK valószinü ez a legnagyobb gond. Ajánlom mindenkinek a champion gyertyákat, kb fele az ngk-nak amit vettem bele 1350Ft-volt a gyári katalogus szerinti gyertya.
Pont ma találkoztam ugyanezzel a hibával, annyi a teendőd hogy ahol van a pillangószelep, ott van egy kis csavar szerüség anyával rögzitve, amivel a szelep nyitását tudod állitani mennyire legyen nyitva alapból. Nah ezt kellene megtisztitanod, vagy picit állitani rajta befele. Megfogod látni miről beszélek, hogyha megnézed,
Remélem tudtam segiteni
ÜDv
Sajnos ezt egy másik hiba követte
Beindítottam, hagytam melegedni, járattam. Mikor húztam a gázt nem reagált rá,elkezdett hörögni, de nem fullad le. A visszajelző is villogott folyamatosan.
Alapjárat van, de lehetetlen elindulni vele.
Hibakódok: 6,7,8. A gázállás szenzornak annyi?
"...jól néznek ki." Ezek szerint szétszedted, márpedig akkor cserélni kell őket.
Hello!
Valakinek nincs komplett variátor szett je?
valami racing kuplung?+hűtött kuplungharang
Végáttétel?
Aprilia old sr be (1997)
Ha ezeket közül 1 is van valakinek létszíves jelezzen!
Előre is köszi!
Ha az injektoron az O gyűrűk rosszak, észre lehet venni valahogy? Nem folyik semmi, sziszegést se hallok...jól néznek ki.
Örülök hogy megkaptad, remélem jó hasznát veszed. Ha bármi nem világos, írj rám és segítek.
Ha jól rémlik a régebbieknél kell a 0.5-0.6, az újaknál (factory) pedig a 0.9. De ezt most lehet hogy keverem a régi 97-98-as karbis SR-el....
Szia! Meg megjött a motyó! Nagyon jól néz ki remélem hasznos is! A bekötési ábra,amit mellékeltél tiszta sor!(remélem)
Köszi.És mitől függ,hogy éppen melyik az alkalmazandó?
Többféle létezik. 0.5-0.6 vagy 0.9 mm.
Szia! nyito.g@freemail.hu bontott cuccok
No problemo van még mit előkészíteni a masinán!
Te benne vagy... mennyi a di-tech gyári gyertyahézag?