Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát igen igaz csak motornál legalább is 2ütemünél nem egy kiforott dolog ez
Szerinted miért nem gyártanak karburátoros autókat?
Ezek szerint neked is van ötleted mi lehet vele! Írd le inkább! Megkönnyebbülsz!
Ha már felmorzsolta az idegeid a próbálkozás és kiürült a pénztárcád ...szólj! Megveszem olcsó pénzért
az olajpumpának van visszajelzője már ha elromlik vagy ott jelzi ahol kifogyik a piros lámpa?
"Mégsem indul akkor mi lehet a baja?" Az hogy ditech....
nekem pl a vízhőfokjeladó volt szar kicseréltem és működött
1. Tele akksi, 2. tele injekciós tűvel befecskendez a hengerbe (gyertyánál), 3. Próbál 4. Lehet, hogy örül.
Sziasztok! Van egy aprillia sr50 ditech 2002 motorom! Aminek nagyon örülök csak egy baj van vele hogy nem indul, az inditómotor tekeri de semmi, néha kapkodja de nem bír beindulni! Szikra van gyertyát már cseréltem! Az injektort is levettem, befecskendez! Mégsem indul akkor mi lehet a baja?
Hát, ha már ketten is mondjátok, hogy rendben a fotón a gyertya, elfogadom. Bár lehet csak jó volt a világítás.
Saját tapasztalatom az, hogy az SR vízhőfokmérője azon kívül, hogy jól néz ki ( fogjuk rá ) , másra nem jó. Pontos mérésre, visszajelzésre biztosan nem....
A gyertyaképednek meg sok Di-Tech tulaj nagyon örülne, hidd el! Semmi baj nincs vele.
Hűtő takarva, 65-75 között mentem folyamatosan kb 20km-t. A vízhőfokmérő 3 óra körül mutatott. Takarás nélkül nyáron nem emel el az ütközőről, mindegy, milyen a külső hőmérséklet. (Egy éve termosztát is cserélve lett!)
Gondoltam, ha valamikor, most kiég a gyertya.
A kép lehet nem adja, de valóban volt korom a csatlakozásnál. Jó, most nem cserélem, de figyelem.
"Kb. 20km alig megállós kör után kiszedtem a gyertyát, hát így néz ki. Szerintem sokat kap. (Morini ditech)" Szerintem meg teljesen jó gyertyakép. Eleve tél van, gondolom a motort is kevesebbet használod, nem is fog kiégni úgy mint nyáron egy hosszabb út után.
"A gyertyapipa csatlakozásnál is találtam korom nyomokat, ott szerintem nem kellene lennie. Cserés a pipa/kábel?" Én ott kormot nem látok, egy kevés rézport igen, ami a pipa érintkezőjéből vált le. Nem hiba, de ha mindenáron cserélni akarsz valamit.... tedd azt.
A gyertyapipa csatlakozásnál is találtam korom nyomokat, ott szerintem nem kellene lennie. Cserés a pipa/kábel?
Kb. 20km alig megállós kör után kiszedtem a gyertyát, hát így néz ki. Szerintem sokat kap. (Morini ditech)
Keresek old Sr-re (93as álló minarelli) oldalsztendert!
Négyből három jó de a negyediknek a sarka fel van pöndörödve :)
Szerintem csere.
Nem kockáztatok
A kép nem valami éles, de az látszik hogy nem zár teljesen. Ha a hézag nagyobb mint 0.2 mm, akkor csere.
Alaposan át kell nézni a főtengelyt is, mert dugattyú megszorulásnál elég nagy erők hatnak rá.
Szia

Kiszedtem szerintem van vele probléma itt látni !
Megérett a cserére
Sziasztok. A gyári fuvóka méretei kellenének nekem. Ha valaki tudja írja meg nekem. Előre is köszi heló
elvittem szerelőhöz a gépet... megállapította, hogy megszorult a dugattyú. Valószínüleg az olajszivattyú ment tönkre... és ennek köszönhetem. Új dugattyút rendel bele, és felfúrja, aztán a többi meg majd kiderül... hogy mi van még...
Nagyon szívesen.
Írtam e-mail-t. Köszi előre is.