Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém eladó. 2003-as SR50, téligumi, módosított első fényszóró, karburátoros. Igaz hogy 140.000,- az ára, de ha komoly vevő vagy, engedek belőle.
Ha esetleg vki tud, Debrecenben, vagy környékén sr-t, vagy f12-t 100 ezer-ig, az legyen szíves szóljon. Megvenném. :D Köszöntem!
nemtudom sajnos,
Aham, értem. Konkrétan arra gondolok, hogy van e olyan erős, mint a fekvő mina?
Természetesen. Annál is meg kell keresni a gyújtás helyes időpontját.
van ahhoz is sok tuning alkatrész, a hengeren van a membrán. de hogy rosszabb-e azt nem tudom, nem állítanám
Sziasztok! Az állóminás verzió mennyivel rosszabb, mint a fekvőhengeres?
Elküldtem a címem!
Kérdés: a pigi blokkos di-techre is lehet alkalmazni ezt a gyújtást?
Úgy néz ki hogy megkötött a gyanta. Majd küldd már el a postacímedet ide: kinter@freemail.hu
Ha minden jól megy, holnap postára adom a cuccot.
Mivel ez a gyújtás saját fejlesztés, mindegy neki hogy milyen a jeladó lágyvas. Elég neki egy 2-3 mm széles lágyvas. A 3kj lendkerekén ha minden igaz, hosszú lágyvas van. Ott ugyanúgy működik a dolog, csak meg kell jelölni hogy hol legyen a gyújtás időpont és a lágyvasból azon a helyen meghagyni egy 2-3 mm széles darabot.
Leszedni én sarokcsiszolóval szoktam. Egyszerű és gyors. A címed már nincs meg, de majd e-mail-ben elkérem.
Kivéve, ha negatív impulzusra gyújt, mint a 3kj gyújtása.
Így képzeltem valahogy én is a kis agyamba . Mivel érdemes őket leszedni?
A csomag ok. Amikor megvan nyugodtan küldheted,ha meg van a címem?
10e +posta ahogy mondtam. A lendkeréken 1 db jeladó lágyvasat kell meghagyni, az előgyújtásnak megfelelően. Először határozd meg hogy merre forog a lendkerék. Ezt érdemes egy nyíllal megjelölni. Majd állítsd a dugót a felső holtponti helyzetbe. Ekkor szintén érdemes összejelölni a lendkereket a gyújtás jeladó tekerccsel. Ekkor lassan forgásiránnyal ellentétesen addig forgasd a lendkereket, amíg a felső holtpont jelöléshez legközelebbi lágyvas jeladó egy vonalba lesz a jeladó tekerccsel. Ezt a lágyvas jeladót kell meghagyni. Ezzel a beállítással lesz a motornak előgyújtása.
OK! Akkor majd találd ki mennyi lesz az annyi?
Akkor küzdhetek a lendkerékkel.....
Közben elkészült a gyújtásod, csak az műgyanta nem akar megkötni a hidegben. A házba meg nem akarom behozni, mert kib.... büdös.
Ezért írtam ez: "Mérni csak pontos műszerrel lehet. "...körül lehetett..." ez nem mértékegység." Én kalibrált műszerrel szoktam mérni mindent, a többi csak találgatás, és nem az én asztalom.
Honnan tudod hogy 20 fok volt az a 20 fok, és 80 a 80? Nem értem. Azt mondta hogy "hidegindításkor". Márpedig tél van, nem hiszem hogy 20 fok lehetett....
Amit leírtatok, az alapján a hőgomba nagyobb ellenállást mutat mint kellene (kb.20 fokon 16 foknak megfelelő, kb.80 fokon 58 foknak megfelelő az ellenállása). Ezen a sorba kötött +ellenállás nem segít.
Ki kell mérni pontosabban a hőgombát, több hőfokon is. Pesze szükség lesz az elvárt értékekre is, amihez hasonlíthatod. Nekem ez nincs meg, de itt korábban már valaki beírta, meg látszik, Kinter is tudja.
Persze a hiba, amit leírtál, valóban szegényebb keveréket feltételez, de hát ez ditech
Nem mintha sok időt venne el egy csavarás a potméteren. Kb. 0.2 másodperc.... De persze nem erőszak. A hőgomba nem olcsó dolog. Ha nincs hibakód én nem adnék érte 6-8eFt-ot.
Mérni csak pontos műszerrel lehet. "...körül lehetett..." ez nem mértékegység.
Ezzel csak az a bajom, hogy munkába menet-jövet nincs időm ezt állítgatni. De lehet megpróbálom.
A hőgomba viszont még gyári. 2000-es évjárat. Itt azt olvastam, hogy típushibásak.
Érdemes cserélni?
A hideg érték azt kb. 20-25 fok körül lehetett. A 720 ohm viszont 80-90 fok körül lehetett. Mert mentem egy jó 10 kilométert, és a hőfokmutató is normál állásban volt. Ráadásul a hűtő is le van takarva.
Melyik érték megfelelő így? Hidegen viszont újramérem holnap reggel.
Ilyen hibáknál jöhet jól a hőgombával sorba kötött potméter. Ha nehezen indul a gép, vagy "túlzottan lassan melegszik fel", akkor adsz neki még plusszba 5-10Kohm-ot, és már helyre is jön. Ha a motor bemelegedett, ne felejtsd el visszatekerni, mert beköpheti a (nem éppen olcsó) gyertyát.
20 Kohm-os állásban a 4,24 az 4,24 Kohm-ot jelent (4240 ohm), a 0,72 pedig 0,72 Kohm-ot (720 ohm). A 720 ohm-ot már illik kisebb állásban mérni, mert sokat csalhat a(z olcsó) műszer. A hideg értéked +16, a meleg értéked +58 Celsius-nak felel meg. Azt már csak Te tudhatod, hogy hány fok volt mikor mérted....