Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben köszi a segítséget .
Ha légszűrő spary-d van, akkor az mégjobb. Ha nincs akkor 2T olaj, ha nincs akkor motorolaj. Lényeg hogy mindenhol ázzon el a szivacs, és ne hagyj benne felesleget. A légszűrő spray-el ki lehet fújni a légszűrőház belsejét is.
Szét van szedve darabokra most :)

Akkor vettem észre hogy ha odarakok egy zsepit két perc után átázik.
Amúgy nem éreztem különösebb problémát a motoron.

Szűrőt vettem olyat kaptam amit nekem kell kivágni.
Milyen olajra gondolsz?
Nem légszűrő spré ?
Várom, köszönöm.
Egyébként valamennyi keveréket még jó membránnal is fog visszanyomni a motor, sosem lesz száraz a szívócsonk. Ha a motor egyébként jól megy, nem feltétlen kell cserélni. Ha már szétszedted, érdemes meleg mosószeres vízben kimosni a légszűrő szivacsot, kitörölgetni a légszűrő házat, majd a kiszárított szivacsot átitatni olajjal, aztán a felesleget óvatosan kicsavarni belőle.
Bocs! Most estem be a műhelyből! Készülök a szezonra
Mindjárt küldök akkor mailt!
Köszönöm a válaszod :)
Javítani úgy lehet hogy veszel rávaló pl. karbon membránlapot, és kicseréled. Ehhez persze a háznak is sértetlennek kell lennie. Én mindig komplett membránt cserélek, nem érdemes "mókolni". A komplett membrán ára kiviteltől függően 4-15 eFt.
Vedd ki a membránt, tartsd a fény felé. A membránlap és a ház között max 0,2-es rés lehet. Ha ettől nagyobb akkor kuka. Szoktak olyat csinálni, hogy megfordítják a membránlapokat. Ezt ne tedd, mert egy lap egy adott irányba áll be, és ha megfordítod, előfordulhat hogy letörik a membránlap és a motor benyeli. A többit nem részletezném....
Köszi

Otthon ezt tudom javítani ?
Drága mulatság ?

Örülök hogy válaszoltál ahogy olvasgatom te elég spíler vagy ebben :)
Membrán.
Azóta várom ám bőszen hogy felvegyél MSN-re. De ha nem akarsz, akkor ugyanerre a címre küldhetsz e-mail-t is. Válaszként küldöm a postacímemet. Köszönöm előre is.
Köszönöm szépen!Sziasztok.
Ez nem teljesen igaz. Az enyémről is lemondtak a szakik, mert csak beindult, vagyis inkább csak köhörészett, amig tekertettem, aztán ennyi. Alapjárat meg aztán a mesében sem volt. Kiderült, az AC a lyukas szűró miatt zümmögött,beszedett valami trutyit, ezért a golyó nem zárt, igy visszadolgozott, kb 3 bar-t nyomott,csak csordogált belőle a benzin gyujtásnál. Aztán elolvastam a fórumot, megnéztem a youtubot, szétszedtem, kipuccantottam, és pöcc-röff. Pedig előtte vagy 2 évig állt...
49,26
Sziasztok!Kellene egy kis segítség.Vettem egy sr 125 öst és ugye ennek az adattáblán 124,25 ccm van.Érdekelne hogy az 50-es adattábláján mennyi a gyári ccm?Ha valaki tud segítsen!KÖSZI
szia, azt mondták az okosok,hogy membrán problémára utal, dehogy ez helytálló -é , a többiek megmondják! :) jó felujítást:D
Sziasztok

Kérdésem lenne ma megnéztem a levegő szűrőt és tiszta benzin volt a teteje ennek mi lehet az oka?
Levetem a légszűrőt kompletten és akkor a légbeömlő torkán finoman porlasztotta kifele az üzemanyagot a karburátor .
Szerintetek ez mitől lehet?
Ez nem jelent gondot, a postát természetesen én állom.
Persze mehet a posta,de az utánvét majdnem annyi,mint a portéka!
Nekem oké. Postai utánvét mehet? A címemet nem írom le ide, de adok egy msn címet, ha felveszel megbeszéljük a többit.
kinter@freemail.hu
Megtaláltam! A bolti ár fele 1800ba?
Sziasztok!

Még mindig keresek körlámpás, Minarelli vizes SR-hez dobfékes hátsó kereket! Ha van valakinek eladó, jelezze!

Ötleteket is szívesen fogadnék, hogy hol, kinél lenne érdemes érdeklődni, mert kifogytam az ötletekből!