Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.

A következő problémám adódott:
Hidegindításkor mikor beindítom, rögtön alapjáraton megy, és nem pörög fel, nincs szivató. Adok egy gázfröccsöt akkor megemeli az alapjáratot. Van amikor visszacsökken majd lefullad. Melegen már nincs ilyen gond. Én a hőgombára gyanakodok, de azonban hibakód nincs. Kimértem az értékeket, de mivel ezen részéhez nem értek ezért így tudtam megmérni:
A multimétert 20k állásban, hidegen 4,24-es értéket mutatott. Üzem melegen pedig 0,72-t.
Hogy kell értelmezni ezeket az értékeket?
Előre is köszi a válaszokat.
Valakinek eladó racing kuplung+kuplungharang nincs ?
Valakit nem érdekel gyári sr kipu?
http://www.google.hu/imgres?q=...


Olyan mint ami itt van ezen... Ha érdekel valakit akkor szóljon.
Van még gyári 50 es henger stb..
igen valami ilyesmiről hallotam énis valahogy gyújtás nélkül csutka gáz utána gyújtás és akkor kell asszem nyomnia ha jó de nekem valamikor csinálja vmikor nem
Na! Ez jó hír! Már nagyon kíváncsi vagyok a "csodára"
Teljesen megfelel az elvárásaimnak. Tökéletes állapotú. Közben ma megjött a gyújtáshoz is a hiányzó láncszem, úgyhogy most éppen azon ügyködök.
Valahol le van az írva hogy mennyit kell nyomjon. Emellett ha jól rémlik a ditech-nek van egy tesztfunkciója is, ahol csak az olajpumpa működik.
Én köszönöm! Remélem megfelel a portéka?
Hello, ha mechanikus akkor fordulatszámtól függően adagolja.Szóval ha az olajpumpa és a tartozékai hibátlanok, akkor eleget kell adagoljon.
és honnan tudom meg hogy megfelelő mennyiséget ad a motornak? lehet hogy kevesebbet nyom vagy ritkábban mert az enyém müködik de azt nem lehet megnézni vhogy hogy elég az neki?
Megkaptam a csomagot. Köszönöm.
Az olajszivattyú mechanikus hibáját nem tudja figyelni az ECU. Csak a kontakhibát, és a szakadást látja.
az olajszivattyú ha bekrepál azt nem jelzi sehol csak megragad a dugattyú oszt csá?
nekem menet közben állt meg, de ugyanez volt a problémám... hőgombát én is cseréltem rajta, mint itt más is, de nem az volt a hibás. Elvittem szerelőhöz, először azt mondta, hogy megszorult, valószínü, hogy az olajszivattyú meghalt, és nem kapott olajat. Aztán később újra felhívott, és azt mondta, hogy a víz keringését segítő akármi lazult ki, így túlmelegedett.. Érdekes módon a hőfokjelző nem jelezte, hogy melegszik. Szóval nem értem. De majdcsak jó lesz. :D
újra kaptam egy telefont, és úgy tünik, hogy nem az olajszivattyú, hanem a vízpumpa volt a probléma, valami fedél lelazult, és ezért nem keringett a hütővíz, és felmelegedett...
Sziasztok!

2 hétig állt a motor, raktam bele benzint, és nagyon nehezen akart beindulni.
15-20 perc alatt sikerült elindítani, bementem vele dolgozni letelt a 8 óra és akartam indulni haza, de megint ugyanaz volt a baj, de most be se indult szerintetek mi lehet a baja.
2héttel ezelőtt amikor folyamatosan használtam mindennap akkor nem volt semmi baja pöcre indult.
"Gondolatolvasó vagy?" Igen, éppen most vizsgázok belőle....
Gondolatolvasó vagy? Pont most gondoltam rá,hogy elkérem tőled ezt a linket,mert már nagyon régen tetted be és nem volt kedvem keresgélni.Nekem is cserélni kéne,fél évente tönkremennek a banner-ok amiket eddig vettem bele Legalábbis tavaszig felejtős a beindítás vele,mikor meleg van akkor betekeri...
Asszem ilyen kell bele. Yuasa YTX5L-BS, márpedig ez 70A-t tud.
Három a Magyar igazság Szerintem is jó a gyertyakép
Ditech-be milyen akkumulátort ajánlatok? Mármint indítóáram mekkora legyen? Mert nemrég vettem bele egy 30A-eset és ilyen időben egyszerűen nem indul, csak lassan teker.
Hm... ez nem egy egyszerű egyenlet...mint pl cseréld ki a gyertyapipát és kész.(bár az is lehet )Erre így távolból nincs megoldás csak találgatás. Vidd el valami szakihoz,aki nem csak "kapugaranciát" ad
"Szerinted miért nem gyártanak karburátoros autókat?" Ez ugye csak egy költői kérdés volt....
Szerinted miért nem gyárt senki injektoros 2T-t? Egyébként a fiúk kapásból átkonvertálnák a gépet karbisra. Befektetés, de után megszűnik a szopás.