Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, de én úgy sejtem hogy a bekötés is más, az meg komoly károkat okozhat.....
Próba cseresznye.
Pedig jó lenne...............kiköltekeztem tavaly.

Van komplett blokkom is.Bár abban már karbis főtengely van...........racsingos.
Na az drága volt.
Ezt nem tudhatom. De gyanítom hogy nem jó bele.
neakarjálmár mindenáron bizniszelni.. eléggé felbasz ezis
Kérdés hogy jó e egy NRG-é bele.Mert ha igen egy 20-as ért van egy a polcon.
Nagyon szívesen.
Hát, ebben az esetben javaslom a szerviz igénybevételét. Egyébként az ECU a rendszer agya. Miniszámítógép. Ha ez pusztult meg, akkor drága dolog lesz.....
Nagyon szépen köszönöm a segítséget Kinter.
Szerintem vidd szervízbe.
ecuról csatlakozót le? Mi az az ecu?:D
És ha nem az hanem kampec az ECU-nak nekem van egy piaggios ECU-m olcsóba.
ECU error? Dashboard error? Akkusaru le, ECU-ról a csatlakozó le, párszor lehúzod-visszadugod. Ettől ha kontakhiba volt, az általában elmúlik. Akkusaru vissza és vissza a menübe. Hibakódokat feljegyzed, majd törlöd. Ezután mész egy kanyart. Ha helyrejön oké, ha nem, akkor szerviz.
tényleg mivan ha kitörlöm?
beléptem a menübe, diagnostic, beírtam akódot, és kiírta hogy Ecu error alatta meg Dashboard error. Na ilyenkor mivan? töröljem ki aztán nemfog szarakodni?
Ha világít a service visszajelző, akkor hiba is van. Lépj be a menübe, és olvasd ki a hibát.
http://www.google.hu/url?sa=t&...
Ugyanitt törölheted is a hibát, ha kijavítottad.
Srácok, nagyon kéne a segítségetek! Kérlek vessetek egy pillantást szegény motorom panaszára mert már végkép tanácsatalan vagyok.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Na megyek pihizni, mert holnap meló. Még beszélünk, ha érdekel a téma. Jó éjt Mindenkinek.
Szerintem az enyémen pont a másik van ahogy emlékszem. De már annyi motor járt itt, hogy passzolom. Lehet hogy az lenne a jobb megoldás, ha lerajzolom Neked hogy melyik "jeladót" hagyd meg, így megúsznál egy felesleges postát. Igazából csak egy sarokcsiszoló kell a művelethez. De azt előre mondom, hogy mivel a motor nincs itt, így nem tudom garantálni a sikert. A gyújtómodul biztosan jó lesz, mert azokat mindig tesztelem a saját motoromon pár napig. Így ha valami gond van, az nálam kiderül. Viszont a lendkerék helyzet meghatározásához jó lenne látni a dolgokat. Én eddig főképp Mitsuba lendkerékkel találkoztam, a Ducati energia lendkerék átalakítását meg nem rajzoltam le magamnak.
Ducati!
Na ilyennel még nem találkoztam! Azt tudom,hogy önindítóból is 2 tipus van. Meg levegőinjektorból meg..meg... Kiszaladok megnézem ez most milyen. Épp kosárba van
Az egyik Ducati energia, a másik meg talán Mitsuba lendkerék volt. A két motor közt 2 év különbség volt. Morini mindkettő. Asszem 2001-es, meg 2003-as.
A lendkeréknek jó súlya van, a posta biztosan örül majd a bevételnek. Megoldható a dolog így is, bár az igazi az lenne, ha látnám a járgányt. Azért mondom ezt, mert eddig morini blokkon belül is kétféle gyújtást láttam. Az egyik a Ducati energia, a másiknak nem tudom hirtelen a nevét. Az is biztos hogy ezek nem kompatibilisek egymással, mert próbáltam egyiket a másikra áttenni. Már ott megakadt a dolog, hogy a tekercs állórész sem ment fel egyikről a másikra, mert a blokk kiképzése is eltért. Szóval vannak itt furcsa dolgok.....
Igen ,tele van jeladóval,hogy figyelje a tengő "helyzetét" .
A gondolat a következő: elküldök egy lendkereket neked postán Te meg visszaküldöd belőve a gyújtással együtt ?! Persze csak ha vállalod és megegyezünk