Hát, ebben az esetben javaslom a szerviz igénybevételét. Egyébként az ECU a rendszer agya. Miniszámítógép. Ha ez pusztult meg, akkor drága dolog lesz.....
ECU error? Dashboard error? Akkusaru le, ECU-ról a csatlakozó le, párszor lehúzod-visszadugod. Ettől ha kontakhiba volt, az általában elmúlik. Akkusaru vissza és vissza a menübe. Hibakódokat feljegyzed, majd törlöd. Ezután mész egy kanyart. Ha helyrejön oké, ha nem, akkor szerviz.
beléptem a menübe, diagnostic, beírtam akódot, és kiírta hogy Ecu error alatta meg Dashboard error. Na ilyenkor mivan? töröljem ki aztán nemfog szarakodni?
Ha világít a service visszajelző, akkor hiba is van. Lépj be a menübe, és olvasd ki a hibát. http://www.google.hu/url?sa=t&...
Ugyanitt törölheted is a hibát, ha kijavítottad.
Szerintem az enyémen pont a másik van ahogy emlékszem. De már annyi motor járt itt, hogy passzolom. Lehet hogy az lenne a jobb megoldás, ha lerajzolom Neked hogy melyik "jeladót" hagyd meg, így megúsznál egy felesleges postát. Igazából csak egy sarokcsiszoló kell a művelethez. De azt előre mondom, hogy mivel a motor nincs itt, így nem tudom garantálni a sikert. A gyújtómodul biztosan jó lesz, mert azokat mindig tesztelem a saját motoromon pár napig. Így ha valami gond van, az nálam kiderül. Viszont a lendkerék helyzet meghatározásához jó lenne látni a dolgokat. Én eddig főképp Mitsuba lendkerékkel találkoztam, a Ducati energia lendkerék átalakítását meg nem rajzoltam le magamnak.
Na ilyennel még nem találkoztam! Azt tudom,hogy önindítóból is 2 tipus van. Meg levegőinjektorból meg..meg... Kiszaladok megnézem ez most milyen. Épp kosárba van
Az egyik Ducati energia, a másik meg talán Mitsuba lendkerék volt. A két motor közt 2 év különbség volt. Morini mindkettő. Asszem 2001-es, meg 2003-as.
A lendkeréknek jó súlya van, a posta biztosan örül majd a bevételnek. Megoldható a dolog így is, bár az igazi az lenne, ha látnám a járgányt. Azért mondom ezt, mert eddig morini blokkon belül is kétféle gyújtást láttam. Az egyik a Ducati energia, a másiknak nem tudom hirtelen a nevét. Az is biztos hogy ezek nem kompatibilisek egymással, mert próbáltam egyiket a másikra áttenni. Már ott megakadt a dolog, hogy a tekercs állórész sem ment fel egyikről a másikra, mert a blokk kiképzése is eltért. Szóval vannak itt furcsa dolgok.....
Igen ,tele van jeladóval,hogy figyelje a tengő "helyzetét" .
A gondolat a következő: elküldök egy lendkereket neked postán Te meg visszaküldöd belőve a gyújtással együtt ?! Persze csak ha vállalod és megegyezünk
Van komplett blokkom is.Bár abban már karbis főtengely van...........racsingos.
Na az drága volt.
http://www.af1racing.com/store...
http://www.google.hu/url?sa=t&...
Ugyanitt törölheted is a hibát, ha kijavítottad.
http://www.sportmotor.hu/motor...
A gondolat a következő: elküldök egy lendkereket neked postán Te meg visszaküldöd belőve a gyújtással együtt ?! Persze csak ha vállalod és megegyezünk