Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a karbi természetesen komplett!van rajt eg alsókaros szivató!
a malossi gyujtás 15000-ig tud,ezenkívül lehet rajta egy potméterrel állítani az előgyujtást plussz még van rajta egy (butító )gomb,ha hüjegyerek ülne rá,vagy bemérnék padon
a főtengely nem lóg semmit! a dugó nincs karcolva vagy összeesve,szorosan illeszkedik a hengerbe !egybe az egész 33000ft 06304906559
Ez top főtengely? hajtókar mien állapotban van? Malossi hengernek a faláról tudnál képet küldeni? üdv: Márkus Dániel
erösitett főtengely 10000ft
Egyenlőre nem volt még időm szétszedni és megnézni a gyertyát. Tegnap mentem vele és a azt csinálta ,hogy alacson fordulaton fulladozik hörög kb 3000-ig. Onnan már rendesen jól húz. Néha 1 pillanatra megtorpan bedarál de ezen túlmegy és csak hidegen csinálja.
Szerintem alcsony tartományban van gond ahol az alapjárati rendszernek kellene dolgozni itt keveset kap. De egy Dellorto SHA karbinál ehez nem lehet nyúlni semmi beállítási lehetőség nincs. csak főfúvókát lehet benne cserélni. Ilyenkor mit csináljak?
Gyertya vizit után már tudhatod merre lépj. Az sem jó, ha bejáratás címén telekokszokod a kipufogót. Kapja meg a motor ami jár neki, de ne többet.

Tuji
A benzinben lévő plussz olajtól mehet rosszabbul a motor. Kuplungtól is, de azt talán csak észre veszed ha csúszik.

Tuji
Engem csak az zavar, hogy alacson fordulaton egyáltalán nem lehet váltani, mert megfullad. A 125-ösömmel akár 4000-es fordulatnál válthattam 2-be 3-ba szép lightosan el lehetett gurulgatni vele. Itt 1esben meg meg minden sebességben meg kell huzatni 7-8 ezerig, hogy jól bírja a következő sebességet. 3.-ban és 4.ben még képes gyorsulni szép lassan alacsonyabb fordulatról is de 5-6 ban már nem nagyon. Fogalmam sincs, hogy ez normális-e vagy változtassak fúvóka méretet hogy jobban vegye a lapot. Nem olyan robbanékony dinamikus mint amilyennek elképzeltem.
Nagyon kíváncsi lennék jelen állapotában mit bír ha tövig húznám a gázt de nem merem jobban meghajtani még bejáratós. 20km van a a hengerben és a dugattyúban.
Ja és olyan fél liter still benzin és rá 10l tiszta benzin.
Az talán lehet hogy a multkorában ki fogyott alattam a benzin fatert fel hívtm hogy hozzon nekem annyit hogy a benzinkútig ki tudjak menni és nem volt othol és papámtól kért still benzint(kevertet) és talán atttól? vagy nekem mondtak olyat is hogy kuplung lamella.
Szerinted?
Ha üzemmelegen rosszabbul megy a motor akkor általában sokat kap. Nézd meg a gyertyát milyen. Ha kormos olajos akkor a légszűrő tömődésen keresztül a magas úszószintig bármi baja lehet. Még a szívató is felakadhat.

Tuji
Sziasztok kérlek segitsetek az lenne a gondom hogy a gömbölyű rs-em azt csinálja mostanában hogy mikor olyan hidegebb a motor akk megy rendesen meg minden de mikor már a motor elég jól bemelekszik vagy rákapcsolom a világítást akkor nagyon lomha olyan 6-ezerig csak dadog max keservesen akkor 80-an a vége meg ilyenek nayon lassan gyursúl fel mintha el szökne belőle a kompresszió vagy nem is tudom kérlek segitsetek. köszönöm

ÜDV: Tacsni
jahm és nincs hozzá még véletlenül erősített főtengelyeD?
írtam egy mailt a kipuval kapcsolatban
hátigen sokszor csinálják azt hogy átkarburálás helyett szimplán leragasztják
Csinos,
Ez újfajta gyári csomagolás
Gondoltam megnézem,elég tiszta e,a vasárnap megvett RS levegőszűrője!Hát ez fogadott.......
Front fork oil ................................................ 285 cm- (for each rod)
Elülső villa olajozza................................. 285 centiméteres- (mindegyik rúdért)
Egyenlőre ennyi van!
engem érdekelne az a henger. Malossi mhr vagy replika? mien állapotban van a henger fala ill a dugó?
szivatója van ?
hay

megszeretném kérdezni,h ez a malossi gyujtás teljesítményben miben nyílvánul meg?

Választ köszönöm előre
Hali!
Mivel ez egy 2T motor általában ezek mind magas fordulaton érzik jol magukat.
általában olyan 6-9 ezer között adja le a maximális eröt ha jol tudom.
De ha tévednék akkor valaki javítson ki.
én pl ha "lightolok" akkor olyan 6nál szoktam elváltani.Ha izom akkor 9 - 9 500.
10 000 fölé nem érdemes és nem is nagyon ajánlott forgatni ott már úgysincs olyan erös csak visít.
Sziasztok!
Végre használható a gépem.
Most próbálgatom, 6000-es fordulat felett érzi jól magát ha 6000-alatt váltok akkor csak szenved. Igazán tempósan úgy lehet menni vele ha 8000-ig huzatom. Tovább nem próbáltam pörgetni nem erőltetem az új alkatrészek miatt. Ez így rendben van vagy alacsonyabb fordulaton erősebbnek kellene lennie?
Ti hol szoktatok váltani?
50-es váltósom még nem volt nem tudok viszonyítani.