Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali! AM-6 tuning cuccok!80-as malossi 25000,21-es dellorto 12000,állítható malossi cdi 10000ft+blokkhoz minden van 06304906559
igen így van ottvan egy csavar fogod a 13-as kulcsot és kicsavarod
AM6nál (gondolom töbinél is) az öninditotol picit a hátso kerék felé. asszem 13as kulcsal kell kicsavarni
Sziasztok!
Alap 50-es RS karburátorában hanyas főfúvóka van? Dellorto SHA krabi.
Sziasztok!
Tudom elég hülye kérdés lesz de még "kopasz" vagyok.
Hol találom az olaj leeresztő csavart? Most téli álom alatt ki a karom cserélni az olajat a blokkban.
Előre is köszi!
OK szólok persze, ha Te is megtudsz valamit akkor szólj te is
Na ez engem is roppantul izgat!Detto ugyanez a bajom van!Ha megtudol valamit,kérlek szóllj!
Helló!Megtudja nekem valaki mondani hogy pontosan mekkora telószimering kell a régebbi még fél lengővillás RS-be? És száranként mennyi olaj?
Az kircsi én most vpk 13 éves és nekem kéne egy nem tudsz eggyet ahol tudnék venni?
markusdani14@hotmail.com képeket csütörtökön vagy pénteken csinálok, akkor szedjük ki a blokkot a motorból. ha az jó neked
Képeket tudsz csinálni? Egy MSN címet adnál?
van hozzá minden. kb 8000km-t mehetett. Dugó lassan cserés de még megyeget. 15000ft ra gondoltam.
Helló!
A DR hengert mennyiért adnád? Van dugó, hengerfej is hozzá? Milyen állapotú, mennyit ment?
V6 Rs-re lenne. az enyémen volt illetve van még mindig. 25ezerért adnám a teljes rendszert.
Szia.A V6,mennyiért lenne,és mire?Köszi..
háát én a shop.redracing.hu-ról rendeltem még nyá közepén élég húzós ára volt. talán lamellák-1liter váltóolja+pósta olyan 22000volt
gondoltam arra hogy pollini csak nem találtam neten én nem nagyon tom hogy mennyi.
amúgy eladó egy 80ccm-es DR henger, Leovince V6 sportkipuff rendszer és egy Sony Ericsson K800i teló
full ugyanaz mind2ő. Vegyél Polinit az a legjobb! (L)
De azért, akkor sem "motorolaj"
Am, csak 50-es a gép nincs tuningolva, akkor nagy összehasonlítás nem lesz a tieddel (főleg ha már eladtad...
Majd esetleg lehet, hogy lesz, valamikor tuningolva, de előbb megnézem majd mit és hogyan megy 14 -es L.kerékel. (előre tudom mit mondanál, hogy gyenge szar lenne, nem fogka kiforgatni, de a gyakorlat érdekel nem az elmélet és erre a motorra, nem pedig máséra, még akkor sem, ha ugyan az a tipus, és amin ugyan ilyen áttétel van.
Jó estét szerintetek a kuplung lamellák közűl melyik jobb vagy melyiket érdemes lenne megvásárólni? DR vagy Top PerfomanDR vagy Top Perfomances?ces?
Nekem is 75W90 van benne full szinti és egy árva panaszom nincs rá....! Azt írta én azt öntöttem bele és tökéletes!
125 ös Rs esek mondták nekik meg talán a 75 ös olajat "megeszi" vagy a 10 eset eszi meg a váltójuk na ezt nemvágom hogy miért vagy hogy de mind1...de régebben nálluk is olvastam hogy valakinek a 10 es valakinke a 75 ös volt bele a jó! Nekem mondom ami van benne tökéletes finom puha a váltó határozottan veszi a sebességet nincs vele bajom!
Amúgy nem hülyeség amit mondassz Gedeon én meletted állok ebben a témában mert volt nekem is a motoromban 10w40-es hajtómü olaj, repsol.
Bizony az volt vele a tapasztalatom hogy a váltóm keményebb volt és ha prögettem akkor kinyomta a szuszogón általába.
Meg ha pörgettem is váltottam és érezhetö volt hogy volt egy nagyon pici minimális idö amig húzott megint.
Úgymond mióta benne van a 75w90es érezhetöen váltásoknál harapósabb lett a mocc, azonnal tolja magát meg a váltóm is olyan puha lett hogy az lehetetlen és ezt még a szuszogón sem nyomja ki!
persze. lehet hogy most hülyeséget mondok, amikor kinyomta az olajat elvoltak kopva a lamellák. lehetséges hogy akkor túlmelegedett és azért habzott? Utánna beletettük a polini lamella szettet, új olaj és azóta semmi baja hálisten.
Nem tudom mijen lehetett a régi olajad.Nézd az RS blokkban nincsenek olaj járatok és olaj szivattyú a váltónak ill a kuplungnak ázó és szóró olajazása van.A lamellák nem csak freodolosak és fém gyűrű kell érintkeznek.Ergó hamar melegszik a kuplung.Én nem megmagyarázni akarom neked mient tegyél bele a lelked rajta de gyárilag 75W90es szintetikus hajtómű olaj kell bele.Szóval a vékony olajnak meg van az a veszélye hogy melegen finoman elcsúsznak egymáson a lamellák.Lehet észre sem veszed mert különösebb teljesítmény csökkenést nem okoz de folyamatosan kopik.A fém alkatrészek is kophatnak kicsit mert ilyenkor a váltó fogaskerekei kipréselik a fogak közül az olajat (mint egy olajpumpa).És ha a fog hegyéről kispriccel az olaj mert vékony akkor kisebb lesz a kenés és jobban kopik.Mondom olyant teszel bele amit te úgy gondolsz ,hogy jó bele.