Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs nem láttam az utolsó hozzászólásod.
Helló!
Tudnál elérhetőséget adni?
Aprilia rs 50 bontott alkatrészek 92..es évj.-tól 2008.-as évj.-ig eladók!Tel:06 70 459-6036
Aprilia rs 50 2006.-os tuning alkatrészek!
Aprilia Rs 50 2006.-os évj. bontott újszerü alkatrészei eladók!
Császtok.Nemtudtok vmi olyan netes oldalt v vmi helyet mondani ahol alkatrészeket lehet kapni viszonylag jó áron?
Rajta vagyok!
Léci az msn vírusaidat töröld már le! Kurvára idegesítőek az üzenetek. Ezmiat vagy letíltva. Csak tőled érkeznek.
Szólj ha leírtottad. Thx.
Hello érdekelne Msn-en megtudnánk beszélni:jeneigyula@hotmail.com
Bocsi csak később láttamhogy megírtad.
Az említett weboldalon infó erről a fajta olajról is megtalálható.(márka nélkül)
Az olajakról információk begyűjthetőek a:
http://roilgold.uw.hu weboldalról.
Keresd a weboldalon képen látható menüt.
(GY.K.: jobb oldalon megtalálod!)
Az itthoni körülmények nem indokolják, hogy 10W-ről 5W-re kellene váltani, egyébként nem tudod milyen olajat használ és én sem.
Az első és második képen a viszkozitás szerint látható az olaj hideg tűrő képessége, nem valőszínű, hogy az itthoni jelenleg 10°C probléma forrása lehetne, ha még a 20W -s is minimum -10°C nál dermed meg, és a 10W pedig -20°C nál.
A harmadik képen pedig azt lehet látni, hogy melyek azok az olajok amik már elavultak a teljesítmény szintet tekintve. Az API "S.." benzines üzemű gépeknél...
Mert hideg van!
Tegyél bele 5W35ös olajat, az alacsonyabb hőmérsékleten is jó, nyárra meg mehet bele 10W40!
Kb. 500km-vel ezelőtt, ugyan olyan Challoilst tettem bele mint lejjebb be van linkelve.
Na ő lenne az!
Egy baromi hangos aluminium dob. Most kicsit koszos, mert a motor darabokban van a garásban egyenlőre. Összerakás előtt terveztem rendberakni ha megmarad.
Szia!
1998-as évjáratnál ugyan az mint a gyári teljesen kompatibilis.A rezonátorra csak rá kell húzni. Pill kimegyek és csinálok képet róla.
milyen a felfogatása az arrownak?
egy képet tudnál küldeni róla?
lehet haveromat érdekelné és van neki helyette egy csendes dob.
Mennyi ideje (km-be) volt olajcseréd? Milyen olaj van benne?
Helló!
Ha azóta csinálja ezt mióta hideg van akkor valószínüleg az olajjal lesz a gond. Megdermed a hidegben.
Helló!
Tudna valaki segíteni hogy mért nem emel ki a kuplungom? Én arra tippelek hogy összeragadnak a lamelláim. Ha már meleg akkor jó, de hidegen nem, olyan mintha nem húznám be a kuplungot pedig a beállítások jók, verakom 1-be és lefullad.
Sziasztok!
Van valakinek eladó jó állapotú végdobja? Vagy esetleg cserébe tudnék adni egy Arrow dobot. Ez nekem túl hangos.
Köszi a kioktatásaidat, eddig az általam alkalmazott olajjal amit használok nincs gondom jól megy a gépem. Az én motoromra a készikönyve azt az olajtipust írja ami SAE10W-30 -as és mivel ritka beszerzésű ez az olaj, másrészt tapasztaltam, hogy gyakorta megesett, hogy a váltó beragadt és megcsúszott szóval nekem nem volt megfelelő és a márkaszerviz rakta bele azt az olajat ami benne volt. Gyanítom olyat használtak ami a kézikönyve szerinti. Mivel a benne lévő olaj nem felet meg a fent felsoroltak miatt, és sejtésem, hogy a márkaszervíz olyan olajat tett bele ami előírás, így jobb minőségi szigorúbb megfeleltetésű olajat használtam inkább. Aminek eredménye a gyakorlatban az, hogy nem csúszik, és nem is ragadt meg a váltóm. 1.5 éve gondot még nem okozott és használata előtte szakvéleményt kértem HOZZÁÉRTŐTŐL. Akinek ez valóban végzettsége. "EZ TÉNY", Mellette használok olyan kiegészítő anyagot is ami minden általad nálad tapasztat - de nem hiszem, hogy az én általam javasolt olajnál ez neked előfordult volna (szerintm még azt az olajat még 1x nem használtad), - ismertetett problémáidra megoldást nyújt, egyébként pedig a megtalálható információk alapján a legjobb olajak között választom ki a megfelelő olajat lehetőleg a legszigorúbb előírásoknak megfelelőt. Abban a katagóriában.
De minden bizonnyal neked van igazad, te használod az én motoromat, és tapasztalod vele, hogy a gumik megdagadnak illetve habzik az olaj, hogyan megy a gép, te is szoktad szervizelni...stb! Vagyis van róla reális képed, hogy milyen az én motorom műszaki állapotra.
Szóval ne aggódj nem fognak a tömitéseim megduzzadni, stb. a kiegészítő anyagra meg felelősség biztosítás van, ha nem úgy működne, ahogy azt a cég termékének tulajdonságai leírásában megtalálható és bebizonyosodik, hogy nem működik a terméke és hibát okozna. Volt 3 motorral összehasonlítás, ugyan az évjárat (2004) gyári alkatrészek azonos motor tipus, különböző km-ekkel 4000, 16000 és 30000 km-esek, azos áttétellel (47/12) és egyértelműen mindkét másik srác azt mondta, hogy jobb a gépem az övékénél, ráültek mentek vele, érezték a különbséget, mintha nem is olyan tipusú motorjuk lenne mint nekem van. Ez érezhető is volt, hogy az övéké gyengébben megy. Ha hangja is sokkal másabb (szebb az enyimnek,) mint egy hagyomonyos 2T-s váltós moronak kéne lennie.
Egyszer talán majd felveszem (N-fokozatban) a hangját neked és összehasonlíthatod a tieddel, ha van 2T-s motorod 6-fokozzatú sebváltós.
Helló!
Tudna valaki segíteni hogy mért nem emel ki a kuplungom? Én arra tippelek hogy összeragadnak a lamelláim. Ha már meleg akkor jó, de hidegen nem, olyan mintha nem húznám be a kuplungot pedig a beállítások jók, verakom 1-be és lefullad.
Át adom neki és úgy néz ki hál isten felépül.
Azért nem egészen a laza vagy szoros illesztés miatt kell olajat választani még igen sok minden közrejátszik a választáshoz.