Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsi hogy közbeszólok de valamit nemértek. Én rs-embe 10w40 hajtómű olaj van (repsol). elötte 75w90 volt benne, azt nyomta ki a szuszogón át amikor pörgettem. a 10w40-nek eddig baja nemvolt. akkor most meik jó bele? vagy ez lehet motor motor között különbség?
Neharagudj, de nemtudom mit kell itt eröltetni a cuccod hogy hú milyen jó vele a motorod meg stb.
Én tökéletesen meg vagyok elégedve a 75w90-es castrol hajtómü olajjal és a castrol power racing 1 olajammal.
15 ezer km-et mentem már így el vele, szoval nem hiszem hogy szar lehet.
Na csak ennyit akartam.
Sziasztok:)
Szükségem lenne egy rs 50 fejidomra lámpával plexivel együtt.
Az sem baj ha rossz állapotban van
Akinek van írjon pls
Köszi
Akkor neked nem RS50 es motorod van!Mert abba nem jó a 10W40 es olajkategória én első sorban erről beszéltem nem arról ,hogy a te motorodba mi kell!Ha egyébként a mocid 80ccm 2T kategória tökmindegy mién márka akkor ki is állok melléd és nem csak hangot mutogatok ,de szerintem hagyjuk a vitát annak ellenére ,hogy először te hujjogattál le én csak vissza vágtam.A lényeg ,hogy Aprilia RS motorokba légyszíves ne ajánljál nálad tudatlanabbnak 10W40es hajtómű olajat mert nem jó bele!Köszi!
Sőt,akkor nyilván ezért nem mérhet többek közt az óra sem.
NA!A rövidebbik vonalon van nekem a túlfolyóó!
Huhh
Hát nem hazudok,ha azt mondom,hogy többszöri elolvasásra sem értettem meg rendesen.Ezt a segítségedet lementem,és ha majd ismét itthon leszek,(Csüt, pént.)akkor neki fogok nézni,és értelmezni.Így,hogy azt sem tudom mikori,nem tudom lennie kell e egyáltalán olyan izének,mint amit említesz.De azt látom,jhogy te vágod már ezt a tipust!Ezer kösz érte. Ha kérhetlek,és módod lesz rá,segíts még majd ilyen,és ehhez hasonló hozzászólással nekem.Még egyszer köszi
Találtam a neten egy képet. Piros vonallal imitáltam a csövek helyzetét. Ha ez neked nincs akkor a hengerfejet le kell vakdugózni aszem egy 10-es csavar kell bele. A sapkán lévő túlfolyót pedig szabadon kell hagyni. Kicseréleda a vastag csövet és minden oké.
Szia!
Az igen, nagy észlény lehetett aki csinálta.
A hengerfejen valóban van egy kis csonk ez egy kis rendszer része innen jön egy cső ami a karbinál a beömlő aluminium csonkot melegíti fel majd a vízpumpa előtt becsatlakozik a leszálló ágba. De ez nincs minden rs-nél. Ahol gumi csonk van vagy nincs meg az a rendszer ott a hengerfejen csak simán levakdugózzák egy csavarrak ezt a kis kiömlő nyílást.
A nagyon okos gyerek viszont keresett hozzá egy szabad csővéget.
Szerintem itt az történt hogy a túlfolyót visszavezette a hengerfejbe így a táguló víz nem tudott hol elfolyi és szétnyomta a csövet.

Tekerd ki a kis csonkot, tekerj be heylette egy csavart. A túlfojót pedig hagyd szabadon. Csőcsere és menni fog.
Ugyanezt?Hm....Már sötét van,de tök idegesít,hogy egyáltalán jól van e a hűtése bekötve neki.Nem látnám mi hova van rakva.De gyanús........
Helló!
Zárt rendszerű nincs szerintem, az már maszek megoldás lesz , amúgy nekem is ugyan ezt csinálta a Riejum és bizony a hengerfejtömítés ki volt égve, és ha mentem vele nyomta ki a vizet a túlfolyón, ha kevesebbet öntöttem bele akkor meg fogyott a hűtőből a víz, de ha hengerfejes akkor olajlerakódásnak kell lennie a hűtődben meg nekem a vizem szinte fekete volt. Én csak egy tömítést cseréltem és jó lett.
Esetleg valakinek egy linkje,vagy megosztható manualja nincs?
Értem.Viszont.Most kimentem mérgemben,és megnéztem a mocit.A kupakon található kis "túlfolyós"cső,na az nekem vissza van vezetve a hengerbe.Lehetséges ez?Zárt lenne telljesen?Itt a cső....
Vagyis ha a hőgombád, rossz, de nem biztos hogy ezért nem mér az órád.
Ha sérült a cső akkor valószínű nem lesz más baja. Lejjebb találsz hírdetéseket, rs-eket bontanak egy bontott cső és egy hőgomba 2-3ezer forintnál szerintem nem kerül többe. Simán be lehet szerezi nem érdemes javítgatni.
Értem,tehát nincs.Remélem hogy csak a cső van szétrepedve,és nem hengerfejes.Leszedtem a csövet,és hosszában szétvan repedve.Na azt még nem tudom mivel pótolom,de valamit ki kell találnom.Amikor ketyeg.akkor szuszogott is a cső.Ma,ahogy hazaértem melóból,levettem a csövet,és a rajta levő 66méter zöld-sárga szigetelő szalagot.Ezzel akarta a srác megoldani ugyanis.Az viszont idegesít,hogy amikor meleg,szortyogot.Hogy most azért,mert dolgozott a vizpumpa,és jött kifelé a repedésen a víz,vagy mert hengerfejes,és azért tollta kifelé nem tudom.De nem is a túlfolyón folyt,hanem a repedésnél.A vízmérő óra sajna pedig nem mér.
Szia!
Nincs kiegyenlítő tartály, ez ilyen. Ha nyomja kifelé a vizet az valószínüleg a hengerfej tömítés hibája lesz. Tömítetlen a hengerfej és gázt nyom a víztérbe megnő a nyomás és kinyomja a vizet a túlfolyón. Nem nagy gubanc, le kell síkoltatni új O-gyűrűk bele és tuti lesz.
De ha fel van töltve a rendszer hidegen akkor felmelegedve a tágulás miatt is folyik ki némi víz a rendszerből.
Ha folyamatosan folyik szuszog, és túlmelegszik akkor hengerfejes lesz.
szia nincs véletlenül a gömböjű rs-hez km óra maghajtód? arra gondolok ami ott az első kerék nél van. működőképes érdekelne
ÜDV! A mi nap,vettem egy RS-t.Tudtam,(mivel mondta a tulaj)hogy a vizet folyatja a bal kormánycsutkánál.Ott,ahol azt hittem van a kiegyenlítő tartály!De ott nincs!Ez normális?Ott csak egy sapka van tulfolyóval a tetején,meg ugyanennek az allja,ahova bemegy a "likas"cső!
ALARM ALARM!Szart vettem?
Ja és az RS,50es,70 es hengerrelazt mondta a vót tulaj,hogy 96os.
Köszi a segítségetek!
A Vaterán láttam eladót.
ok, köszi szépen!
Kifogástalan állapotú Yamaha DT 80 motoromat 50es gyorsaságira vagy enduróra cserélném. dt80csere@freemail.hu címre írj. CSAK CSERE!
a hengerfejbe ahol becsatlakozik a felső viztércső az a csonk ottvan de azt csak a hengerfej levételével tod kiszedni.
Helló!
Tudja valaki hol található az am6 blokkban a termosztát?
Mert én nem találom sehol, esetleg tudja valaki hol lehet kapni?
piros oldalidomot mennyiért adod?